Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
24 Mart 2010 Çarşamba 09:27:19
Bacalar toz gibi yakar külünü,
Geceler köz gibi yakar gülünü,
Heceler tuz gibi yakar dilini,
Erir yüreğinde yağlar bir zaman.

Ah eder hiçbir şey gelmez elinden,
Sevdiğinin adı düşmez dilinden,
Vazgeçemez bülbül gonca gülünden,
Sel gibi haybe...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 19:15:46
Sana Ana demişler.
Aklın kısa görmüşler.
Hiç kıymet bilmemişler.
Olur olmaz, yermişler.

Bizi doğuran kadın.
Aşkla, yoğuran adın.
Büyütüp, kazandıran;
Hayata adım adım.

Başında ki bağına,
Oturup, kalkmasına,
Erkeğin dem vurduğu,
Çileli ...

08 mart, @UNALAN
8.3.2010 12:42:39
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 19:13:24
Karamboldeyiz sahtekar hayatlar da.
İçimizde ki şeytan fütursuzca dışarda.
Kevgire dönmüş yürekler, yanmak da.
Hele o sahte gülüp, ağlamalar var ya.

En sahtesinden, sevgi gösterelerimiz.
Korkup da; ben duymadım dediklerimiz.
Bakan gözlerle, ...

Sahte hayatlar, @UNALAN
17.3.2010 03:47:59
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:58:20
Aç kollarını ey yalnızlık
Ben geldim...
Tepe’den tırnağa senin’im


Yüerk sesiniz daim olsun dost.Hep içinimizdedir bir yanı aşkın yalnızlığı değilmi
Benden bana, @eMİNeYZAMAN
23.3.2010 14:43:16
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:54:44
Bahar seninle idi hazan sensizliklerde,
Takılmışken yüreğim bu sevdanın ağına.
Gece gündüzüm kitli derin sessizliklerde
Küçücük bir buseyi kondursam dudağına,
Söyle bana sevgilim beni affeder misin?

Avuçlarımda seni Allahtan diliyorum.
Gülüşl...

Beni affet, @HATAYLI
22.3.2010 20:52:02
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:44:14
Tövbe ettim ALLAHım geri dönmem bir daha
Ne olur kabul buyur merhamet et sen bana
Amellerim yüzünden saplandım bir batağa
Ne olur kurtar rabbim sığınıyorum sana

Sana gerçek manada bir kulluk yapamadım
Rasulüyün sünneti zor geldi tutamadım
Bir...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:42:45
Sen değil miydin beni şair yapan
Hep yanımda olan
Alkışlayan..

Ne zaman sana aşık oldum
Yanından kovuldum
İsmimden bile oldum
Dedim ya birtanem
Tamamen kaybetmemek adına
Saklanarak da olsa
Yine yazacağım sana
Bir gün sorarsan eğer bana
...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:38:58
Dostum
Unut artik dün yasananlari
Yasanmamis ne varsa yasa yasayabildigince
Herseye inat ac gönül pencereni
Sonuna kadar dolsun yüregine
Huzur mutluluk asktan yana ne varsa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Dilekler çok harika işallah tutar annem...
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:37:06
Aklimda masallarin
Kötü kahramanlari kalmis
Nedendir bilinmez
Pamuk prensesin
Kalbini söktüren kralice mi
Yoksa Kül kedisine
Iskence eden üvey anne mi
Daha kötüydü baba
Hani derler ya
Her masal mutlu sonla biter
Yalan be babam bu da ya...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 18:32:43
Gönül bahçesinde gülüm kuruyor
Ağlatma sevdiğim gör beni beni
Kime dost dedimse bir taş vuruyor
Sıcacık bağrına sar beni beni

Hayâl âleminde gezdim bir zaman
Bulanık havada tozdum bir zaman
Bağışla sevdiğim üzdüm bir zaman
Kırma hatırımı sor...

Vur beni beni., @SELAMİ ERDEMİR.
12.3.2010 00:03:22
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:54:10
Bu hayattan alacağımız varmı kaldımı acaba.Dost yürekte ne var ve çıkarmışsın pazara.Benim senden farkım varmıki sani.?Kalem ele geçtimi yazarda,yaralarda durmadan azar şairem.Irmak gibi çağlamış kalemde,yürekte.Tek kelime muhteşem,muteşemi.
Yazan y...

Gel dayan dostum, @kader44
22.3.2010 11:55:28
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:47:47
DOSTUM

Son şiirinde bana bir söz etmiştin
Cevabı tez elden vermiştim dostum
Kalbimde sevdadan bir set yapmıştım
Nasıl viran koydun gönlümü dostum

Küsüp gitmelerin faydasız gayrı
Anlamsız inadın dokunmaz hayrı
Özünde yaşantın sözünden ayrı ...

Dostum, @Nuh Comba
23.3.2010 11:25:51
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:46:29
Her zaman adaletten yana
Yüreği çarpar sevgiden Haktan yana
Taviz vermez asla kötüden yana
Neyse gerçeği söylüyor meydana

Adını söyleyemem
İpicu veremem
O kendini biliyor
İnsanları, insanlığı
Çok çok seviyor
Dostlara ve dostluklara
Çok de...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:17:57
Muhteşemliği şiir yorumlarından belli değilmi can kutalarım sizi yürekten.Şahaserdi.
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:15:52
Fani aşka yandı kandı bilerek,
Kibrit çöpü gibi zayıf hâllerim.
Anladı Mevla’ya ulaşmak gerek,
Kâbe’ye uzandı şimdi yollarım.

Allah Allah diye yanıyor sinem,
Boş geçen günlere kanıyor sinem,
Zikr ile Resulü anıyor sinem,
Kâbe&#...

Kabe'ye doğru, @MMehlika Sultan
22.3.2010 13:41:29
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:11:20
NE ZAMAN SENİ DÜŞÜNSEM

Ne zaman seni düşünsem
Hüzün bulutları geçer gözlerimden
Sağanak yağmurlara öykünen .
Ne zaman seni düşünsem ,
Dünyanın bütün gemilerinden
Ayrılığa el sallar her giden
Küçülür gölgem ….
Ne zaman seni düşüns...

batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:08:22
Öyle ihtiyacım var şimdi sana
Arıyor gözlerim nerdesin ana
Hasretin köz gibi tutuştu cana
Sevgin dertlerime dermanmış anam


Gurbet zehir etti tatlı aşımı
Sen silmezsen durmaz, sil gözyaşımı
Yavrum, kuzum deyip okşa başımı
Kucağın en emin li...

Anam, @kemalakgül
23.3.2010 00:15:00
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:05:27
Şairim ne diye bilirki insan yürek sesini vu duyguların sel olduğu bir şiire.Kutlarım sizi dost kalem..
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 11:03:28
Terk edip gittin de yıllar öncesi,
Bütün umutları yola bağladım,
Hala filiz verir aşkın goncası,
Bütün umutları güle bağladım.

İlk önce açmıştın bağımda benim,
Ceylanlar gezerdi dağımda benim,
Hiç su çıkmaz idi yağımda benim,
Bütün umutları ...

Bağladım, @kocakurtsoylum
22.3.2010 12:01:08
batu_41
@batu-41
23 Mart 2010 Salı 10:10:48
GÖNÜL DERDİM


Kaldım sevda deryasında,
Gönül derdim biter bir gün.
Şu gönlümün yaylasında,
Sütler kaymak tutar bir gün.

Derdim gurbet elde başlar,
Gözlerimden akar yaşlar,
Bahar gelir türlü kuşlar,
Cıvıl cıvıl öter bir gün.

Küçük yaşt...

Gönül derdim, @ozanseveni
23.3.2010 09:51:13
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.386
Şiir Okunma
3.866.495
Yazı Okunma
82.982
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL