(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYRANIM SANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYRANIM SANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına Yüreğinize sağlık kutluyorum saygılar
] Okunan şarkıların, Güftesine konu olmuşsun. Saf güzelliğinle, Şairi kalbinden vurmuşsun.
Testini koyarsın omuzuna, Salına salına gidersin çeşme başına, Endamın canlar yakar, Aşık olur gençler masum bakışına.
Güldüğün zaman güller açar yüzünde. Kuru topraklar yeşerir elinde. Her işi erinmeden yaparsın. Sabır ve özveri vardır özünde
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
Yüreğine sağlık ben de hayranım ve takdir ediyorum,saf temiz,öz değerleri özümsemiş terbiyeli,dizi filimler hiç etkilememiş,bakışları ne kadar masum,selam ve dua ile kutluyorum sizi ve köylü kızlarını...
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
Doğallık kadar güzel ne var? yine çok güzel dizeler tema yorumda ona keza yüreğinize sağlık sevgili şairem tebrik ediyor başarılarınızn devamını diliyorum selam sevgimle...
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine. ESERİNİ OKUDUM YİNE TEPRİKLER AYRICA DEĞERLİ ŞİİR DOSTUM KADINLAR GÜNÜNÜ KUTLARIM NİCE MUTLU YILLARA SELAMLAR SAYGGILARIMLA EFENDİM,,,,,
MUTLULUK DOLU ŞİİRLERİ YAZAN KARDEŞLERİMİZ<İ ÖZELLİKLE İKİ DEFA KUTLARIM..YÜREĞİNE SAĞLIK... Güldüğün zaman güller açar yüzünde. Kuru topraklar yeşerir elinde. Her işi erinmeden yaparsın. Sabır ve özveri vardır özünde
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
COK GUZEL BIR SIIR EMEGINIZE YUREGINIZE SAGLIK.ANADOLU KADINLARININ DOGAL VE ICTEN GULUSLERI VE SAFLIKLARIYLA BECERILERIYLE VE TEMIZ YUREKLERIYLE HER SEKILDE GUZELLIKLERE GUZELLIK KATAR.CILEKESTIR KATLANIR HERSEYE SEVERDE DURUDUR CILEKES CARKINA KATLANIR.HER HALIYLE.SEVGILER SAYGILAR .
( yasaklıyım sana ) tarafından 3/6/2010 11:16:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz
ÜLKÜ HANIM MERHABA EFENDIM HEMEN SAYFANIZA UGRADIM GÜZEL BIR SIIR OKUDUM KINALI KÖYLÜ KIZI ILE SEHIR KIZINI GÖRDÜM COK HOS BIR ANLATIMLA... SIIR ADINA CANI GÖNÜLDEN TEBRIK EDERIM...SAYGILAR SELAMLAR....
Okuduğum şiirin anlamı çok güzel köylü kızını çok güzel ifade etmişsiniz kır çiçekleri daima doğaldır, mısralardaki güzellik yapmış olduğunuz doğa manzaraları kadar güzel basarılarınızın devamını diliyorum saygı ve selamlar.
Ayrı günlerde bu şiire üç defa yorum yazdım, sürekli hata gösterdi, bir türlü bu güne kadar ekleyemedim! Özür diliyorum arkadaşım. Huzur veren sesini, şiirini gönülden kutluyor, sevgilerimi bırakıyorum.
şiirlerin sevdirdiği isimlerin ardındaki hayatlar kimbilir nasıldır..şiarin görüp te yazmadıkları ya da yazamadıklarıyla .. güzel bir şiirdi..sevdim ve beğendim..sevgisaygı
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine. tebrikler kardeşim çok güzel bir lonu güzel anlatım güzel şiir tebrikler tebrikler
Saf, duru ve tertemiz. Emine'ler hep var olacaklardır.Ülkenin tüm çarpıklıklarına rağmen.Bizlerin de Emine'lere sahip çıkmamız gerek.Bu vesileyle sizin ve Emine'nin şahsında tüm kızlarımızın ve bayanlarımızın kadınlar gününü kutluyorum.Birşeyler yapmak lazım... İçerik ve anlatım çok güzel.Tebrik ediyorum. Saygılarımla.
Emineler yaman olur...Yüreğinde iman olur... Emineyi alan Uşak yanar,yanar da duman olur... Emineyi bulan yüreğinde börek pişirur... Emineyi kaybedende başını kaşır durur... Eminelerin en hası... Sevdiğine çeşmeden doldurur tası... Gençleri deli eder... Bizim Eminenun sevdası...
Gelur eve kaynana... Saldurur ona,buna... Emine seslenur ona... --İmana gel imana...
Gül yüzlü Emine...Bal gözlü emine.... Yüreğimde sızı Emine...Gönlümün kızı Emine İneği sağar mısın Emine...Cebime sığarmısın Emine... Ben seninle yandım tutuştum...Benimle yanmaya varmısın Emine... Gönlüme Sular seller gibi akarsın Emine...Yüreğimde işmar eder bakarsın Emine. Çocuk olup çizgide sekersin Emine...Tarlaya buğday ekersin Emine...Sen ne şekersin Emine. Can katarsın canıma Emine...Gel otur yanıma Emine...Hayranım ben bu hanıma...İmanıma ,dinime... Bu ne güzel bir şiirdir Padişahın saltanatı gibi vallahi,billahi gelip oturdu yüreğimin başındaki beğenime...
Bu ne güzel yorum böyle. Şiirim on kere ödül alsa bukadar sevinmezdim. Beni çok mutlu ettiniz efendim.Allah razı olsun sizden Ve Emineden de... Bukadar övgü alacağını bilsem daha önceden yazardım Emine'yi. Çok teşekkür ediyor, Selam saygılarımı gönderiyorum.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
Daima nazarımda mükemmel şair ressam canım arkadaşım yine güzel şiir okudum kutlarım.Tebrikler.Kalemin solmasın.sevgilerden buket yaptım bıraktım sayfana tam puan 5 selam ve sevgiler.
Anadolunun saf temiz pırıl pırıl kızları, Bir renk cümbüşü gibidir yazları... Değerli Ülkü hanım, Ne kadar güzel dile gelmiş Anadolu kızları zaten resimde de saflığı güzelliği içtenliği görülüyor ... Tebrik ederim...
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
..
Tüm çıplak gerçekliğiyle sergilenmiş köylü kadınımız Emine şahsında.. Sade,dupduru,akıcı ve gerçeği yansıtan dizeler de nağme nağme geliyor kulağımıza.. O köylülerimiz de yavaş yavaş bozulmasın da,yazılamaz sonra böylesi güzel şiirler de. Kadın gibi kadın olmanın simgeleridir onlar ama, bedenleri sömürülen,kadınlıklarını bile yaşayamayanlar yine onlar. Saf,tertemiz yürekli, çalışkan ,güzel Köylü Kadınlarımızı.... Beğeniyle okudum dizelerinizde.Kutluyorum ve saygılarımla!
Bu toprakların her zerresine sinmiş güzellikleri ve insan hasletlerini; saflığı, temizliği vefayı, doğruluğu, içtenliği,çalışkanlığı, kanaatı, hülasa insan erdemlerini Emine' nin şahsında dile getirmiş şiir... Buram buram memleket kokan güzel şiirinizi yürekten kutluyorum Ülkü hanım, saygılarımla...
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz............temiz yüreğin şiirinede yansımış kutluyorum yorumunu ve duygularını...esen kal...
YİNE AYNI NAKARAT GİBİ OLACAK SİZE ..AMMA SİZİN ŞİİRLEİRNİZDE NEDENSE AĞLIYORUM DİNLERKEN RUH TAMAMEN ETKİNİZ ATINDA KALIYOR..MÜKEMMEL ...YİNE FAVORİMDİR...
Teşekkürler,herkes ağlıyamaz. Dökülen gözyaşları,yüreğini ne kadar duyarlı olduğunu gösterir. Gözyaşı gönülden dökülen incilerdir. Sayfama bıraktığınız cevherleri saklıyacağım. Sevgiler.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine. Ne güzel dizeler çok haklısınız dizelerinizi kutlarım arkadaşım,selamlar.
Atatürk boşuna mı demiş; ''bu milletin efendisi, köylüsüdür'' diye? Her şeyiyle saf ''efendiler''; güzellikleriyle, sevgileriyle, sevdalarıyla, vefalarıyla tertemiz. Güzelliğin efendisi de onlar, Çünkü tertemizler, bu temizlik yüzlerine güzellik olarak aksetmiş. Selam olsun o güzel insanlara... Şiiri yazan yüreğe ve kaleme de selam olsun....
] Okunan şarkıların, Güftesine konu olmuşsun. Saf güzelliğinle, Şairi kalbinden vurmuşsun.
Testini koyarsın omuzuna, Salına salına gidersin çeşme başına, Endamın canlar yakar, Aşık olur gençler masum bakışına.
Güldüğün zaman güller açar yüzünde. Kuru topraklar yeşerir elinde. Her işi erinmeden yaparsın. Sabır ve özveri vardır özünde
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz.
Yazmanın oyası düşer kaşına, Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına, On parmağında on hüner vardır. Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
sevgili arkadaşım bir şiir okudukça insanın yüreğini hafifletir, ufkunu açarmı.? açar.. mükemmel yazılımıyla işte şiir. sadece eminelere değil, köylü kızlarımıza tamamına hediyeniz olsun. şiirinize seçtiğiniz resimde harika bir seçim. iki kez okudum yorumdan sonra yine okuyacağım. duyarlı yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Köylü kızlarımız Emineler'e, yürklerimizde ezgiler ve izler bırakan ne içten ve güzel bir şiir armağan etmişsiniz. Tebriklerim, teşekkürlerim ve yürekten sevgilerimle.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine. ........... çok güzel bir şiir..beyeniyle okudum ve dinledim..kaleminiz daim olsun..sevgiler..saygılar
Merhaba Üstadım, son günlerde içinde bulunduğum zor şartlar nedeniyle uzak kaldım sayfalardan ve bugün döndüğümde harika dizelerinizi okudum yine, kutluyorum sevgi ile..
Ne latif bir tasvir... Hakikat bakımından da pek nadir... Lakin küresellik her mahalde olmuş zakir... Ne bir saflık kalmış ve ne de bir maharet ey kutlu akil... Sözlerim kendi halime, övgüler suhuletinize efendim fakirliğimle muhabbetle...
can dostum değerli hocam tebrik ederim... yazan yüreğine ve emeğine kalemine sağlık kutlarım... sevgı ve saygılarımla... KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN...DUALARINIZ...DİLEKLERİNİZ KABUL OLA...
"Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz." harikasınız kutluyorum saygl sevgl selml.
saflığın ve natürelliğin imgesidir doğanın içinde yozlaşmamış köylü güzelleri.. Emineler..ayşeler...elifler... güzel yüreğinizden akıp gelen temayı okumak güzeldi. sevgimle.
Şehirli kız senin gibi olamaz. Eline kınaları vuramaz, Yüzüne türlü çeşit boya sürse de, Yine senin rengini bulamaz. DEĞERLİ ŞAİR NERDE O ŞİİRİNİZDEKİ ANADOLU KIZI KIZANI...ŞİMDİ HER ŞEYİN " GDO " SU DEĞİŞTİ YA, BU İLLET ONLARA ORALARADA BULAŞTI DİYE DÜŞÜNÜYORUM..ÇOK SAF VE TEMİZ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDU..YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.
Değerli şairemizin marifetli kaleminden anlamlı ve güzel evet çok güzel bir şiir okuduk şaireyi ve şiiri kutluyorum.Puanım tam. Yunus diyarından selamlar.
Artık köylü kızları şehirdekileri geçmeye başladı .Ama bozulmamış şehire uzak yerlerde bu şiiri hakeden kızlarımız var. Özlemişim sizleri geldim işte defter sıkı dursun:)
yüreğine sağlık harika bir şiir okudum. köylü kızı emine nin güzelliği endamı işvesi cilvesine hayran kaldım...çok uyumlu bir resim de eklemişsin.... sevgiyle.....
Yüzünüzdeki tebessümü,şiirinize de yansıtmışsınız... Saf,temiz bir Emine,ve niceleri...Dilerim değişen zaman ile yürekleri hep aynı kalır... Sesinize ve yüreğinize sağlık.Sevgilerimle
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde. Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde. Dürüst halin , sade yaşamınla, Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
EVET ESKİDEN HERKES SEVDİGİNİ ÇEŞME YOLUNDA BEKLERDİ EMİNE KOYLÜ KIZI BENİ OYILLARA GÖTÜRDÜ YÜREK SESİN VAR OLA DEGERLİ DOST KUTLARIM SEVGİYLE SELAMLAR SAYGLAR ŞEN VE ESEN KALIN EFENDİM PUANIM TAM.
köylü kizi Emine'yi ne kadar güzel anlatmissiniz .
Emineler... Ayseler ... onlardan birileri de okumaliydi bu siiri .. hele öyle ictenlik dolu sesinizden dinlemeliydiler bir de ... ne sevinirlerdi ... onlara ulassin istedim sesiniz ... ulasacaktir da elbet ... bu güzelligi yasayacaklardir onlar da bizim gibi ...
evet emineler elifler Zeynepler Kezban lar nede güzel anlatmışsınız efendim köylü kızlarını ve iilaki boyalarla bulunamayacak renklerini. harika şiirin usta şairini alkışlıyorum.... selamlar ve saygılar
Yemeye doyum olmaz, pişirdiğin aşına,
On parmağında on hüner vardır.
Yaşın gelmiş artık ,gelinlik çağına.
Vefasızlık yoktur güzel gönlünde.
Gerçek sevgi taşırsın yüreğinde.
Dürüst halin , sade yaşamınla,
Hep böyle kal,köylü kızı Emine.
ÜLKÜ AHISKA 24.2.2010
YÜREĞİNE SAĞLIK KALEMİYİN YAZDIĞI DÖTTLÜKLER NE GÜZEL.
AŞIK ENVERİYİM DERİM ŞAİRİM ELLERİN YORULMASIN KALBİNİZ HİÇ SUSMASIN.