Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 14:22:11
N e...y a z ı k,

tan yeri ağarırken dökülür
……..pembe gecenin siyah tortuları,
ve pişmanlık;
……..sinsi bir yılan gibi süzülür duygularına,
hemen arkanda yatıyordur oysa
……..birkaç saat öncesinin gülüşleri.....

N e y a z ı k !, @MetinEser
5.4.2010 14:08:36
batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 12:57:20
Halk, lodoslu deniz gibi kabarıp durur.
Hangi dalı tuttuysak hemen elimizde kurur.
Nerden bir taş gelse evlat bizi bulur.
Oturduğum hasır dertli, çul dertli....

Oğul artıyor her gün bizdeki tasa.
MEHMET’im dahada gark oluyoruz yasa.
Biz...

Dertli, @Mehmet ASLAN
5.4.2010 00:04:11
batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 08:23:22
Sevenin yüzünde neş’e
Sevilince olur gülüm
Meyillenme üçe beşe
Gel on ikiden vur gülüm

Yazı var kışı var aşkın
Dolusu boşu var aşkın
Sende ne işi var aşkın
Bende hayat bulur gülüm

Ferhatca dağları delsen
Mecnunca çöllerden gelsen...

Gülüm, @bekirce
4.4.2010 22:14:19
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2010 Pazar 19:52:18
TURP gibi adamdı ne BÖN ne YARIM
Dedi: “Hükümeti hemen kurarım
Var mı benden başka SOL’da ETKİLİ?”

İşe bak, aniden bağlandı DİLİ
HÜKÜMET lâfını konuşmaz oldu
Öteye beriye karışmaz oldu

Ardından ikinci BAY’a iş düştü ...

Hükümet şiirleşti, @bekirce
3.4.2010 16:29:01
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2010 Pazar 19:10:23
İlkbaharda ak güllerin açılsın
Koynunda goncanı dereyim Elif.
Amber kokun yüreğime saçılsın
Sayende murada ereyim Elif.

Hasretin insafsız, zalimden beter
Özlemin burnuma mis gibi tüter
Üzülme sevdiğim mutlu ol yeter
İstersen canımı vereyim...

Göreyim elif, @ozanseveni
4.4.2010 18:16:50
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2010 Pazar 17:33:09
Bir yel esip geldi dostun elinden
Çoktan beri selam gelmediğinden
Haberi yok benim hiç hasretimden
Bir yel esip geldi dostun elinden

Kokusunu aldım bugün dostumun
Asla unutmadım anmaktır hakkım
Onun insanlığına hep benim tutkum
Bir yel esip ...

Dostun elinden, @aliorhan06
4.4.2010 17:29:53
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2010 Pazar 17:31:19

Türküm arı ırkım asildir oğul.
Ot kökün üstünde biter mi biter.
Irkın bozulmamış nesildir oğul
Bu güç iman sana yeter mi yeter

Sakın yad yabanın gitme peşinden
Dost görünür maksat doğar düşünden
Sırt döndün mü hain yarın başından
Fırsat bu...

Nasihat, @Erdoğan BEKTAŞ
4.4.2010 16:37:09
batu_41
@batu-41
2 Nisan 2010 Cuma 13:48:53
Duydum ki, Elif’im perişan olmuş?
Köyünde olunca huzur mu bulmuş?
Çiçeği burnunda sararıp, solmuş?
Usanmış canından bezer Elif’im.

Yerini söyle de yanına gelem
Arzuhâl eyle de hâlini bilem
Yüreğim ak kâğıt kaşları kalem
Aşkını ka...

Üzer elif’im, @ozanseveni
2.4.2010 12:30:10
batu_41
@batu-41
2 Nisan 2010 Cuma 13:33:05
Hep toz pembe gördük güneşi ayı
Keşif edemedik koca dünyayı,
Öğütüp un ettim arpa buğdayı,
Ateşten gömleksin zalim ayrılık.

Sen yoksun ya nefes alamıyorum.
Ne olacak halim bilemiyorum,
Yanıyorum huzur bulamıyorum,
Ateşten gömleksin zalim ayr...

Ayrılık, @AHMET ACAR
1.4.2010 14:36:30
batu_41
@batu-41
2 Nisan 2010 Cuma 09:12:10
Bıraktım kaderime kafa tutup azmayı
Çıkarttım başımdaki gam oyalı yazmayı
Ferhat’ın elindeki o çilekeş kazmayı
Aldım özlem dağını kendim deliyorum yâr.

Topladım bu dünyadan tarağımı tasımı
Giyindim üzerime terzi dikmez hasımı
Tutan olur...

batu_41
@batu-41
1 Nisan 2010 Perşembe 12:09:08
Tedirgin yaşıyordu yüreğim canda ;
Şimşekler çakıyordu sefil bağrımda ;
Islanırdı her zerrem aşk yağmurunda ,
Çöllere kapıldı gönlümün gülü !

Yine de yılmadı canım bu yolda ;
Mecal kalmasa da ayakta kolda ,
Açık hedef av gibiydim bu dalda ; ...

Gönlümün gülü, @ensarpinar
1.4.2010 00:18:12
batu_41
@batu-41
31 Mart 2010 Çarşamba 20:56:10
Sen ateş-i baharımdın Ümit’e hicran mı seza?
Aşk gülüyle kül eyledin, yetsin artık bunca eza,
Hesap ukba-i ferdada veremeyen çeksin ceza,
Kerbelada canlar yakan hain bir sinan mı gördün?

Hocam hsr bir şiiriniz ayrı güzellikte bire beste ...

Canrüba, @ümit zeki soyuduru
31.3.2010 07:21:50
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 21:09:33
Siteminde haksız mı keş dağına bu güneş,
Yaradanım eylesin şehidi kamile eş,
Ey zalimler güruhu soldan hizaya yanaş
____Gün olur elbet millet ,bu defteri dürecek,
____Ağlamaya alışmış yüzleri güldürecek

Oğuzsoylum diyor ki Muhsin başkan nur ol...

Gönül sarayı, @ms-solmaz
30.3.2010 20:59:19
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 20:57:17
Siteminde haksız mı keş dağına bu güneş,
Yaradanım eylesin şehidi kamile eş,
Ey zalimler güruhu soldan hizaya yanaş
____Gün olur elbet millet ,bu defteri dürecek,
____Ağlamaya alışmış yüzleri güldürecek

Oğuzsoylum diyor ki Muhsin başkan nur ol...

batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 20:30:55
İnsan bedenle görünür
Edep yerlerde sürünür
Ham fikir zırha bürünür
Güzel çirkin bilemiyom.

Cahil her dem var oluyor
Gönül gözü kör oluyor
Masuma suç zor oluyor
Üzüntümden gülemiyom.

Bedenimden taşar sevdam
Seni beni aşar sevdam
Her an ...

Dost, @Erdoğan BEKTAŞ
30.3.2010 20:14:18
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 20:15:43
ŞAİREMİ YÜREKTEN YÜREK SESİNİ KUTLARIM DOST KALEM.ANCAK KADIN OLMAK GEREK KADINLARINI DEĞERİNİ BİLMEK İÇİNÇ
Töre ve berdel, @sevdapınarı
30.3.2010 18:28:49
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 12:00:02
FEDA ETTİM GİDİYOR

Bir güzelin yedeğinde gezerken,
Gençliğimi feda ettim gidiyor.
O güzelin cemalini süzerken,
Ben ömrümü heba ettim gidiyor.

O yâr beni ne etti de n,eyledi,
Bakışları sevdiğini söyledi,
Cilve yapıp şu gönlümü eyledi,
İlâç...

Feda ettim gidiyor, @ozanseveni
30.3.2010 11:46:51
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 11:04:54
GÖNÜL YÜKÜ!..

Zamanı durdurdu duyduğum o ses;
Dün gece geç oldu şafak sökümü;
Sol yanda tükendi aldığım nefes;
Güç – bela taşırken yürek yükümü…

Yollarda gördüğüm yabancı yüzler;
Apaçık küfürdü söylenen sözler;
Üstüme çev...

Gönül yükü!.., @Ali ALTINLI
30.3.2010 09:58:58
batu_41
@batu-41
30 Mart 2010 Salı 08:05:43
Açmasın koynunda tomurcuk güller,
Lâl olsun konuşan o şeyda diller,
Yâr diye güvenip konduğun dallar,
İlk bahar ayında kırılsın Ümmü’m.

Ben garibim bunu fırsat bilenler,
Seni benden koparıp da alanlar,
Seninle evlenip sahip olanlar,
Gü...

Görülsün ümmüm, @ozanseveni
28.3.2010 20:22:37
batu_41
@batu-41
26 Mart 2010 Cuma 10:44:18
Ya sen çeker gidersin ya da ben kovuyorum
Arkadaşım hepsi bu, istemem başka yorum
Seviyorsan lütfedip söyle bunu bir zahmet
Enikonu iki laf korkma kopmaz kıyamet
Miyadı doldu aşkın diyorsan ben anlarım
İyi geceler derim ve seni uğurlarım
Nedir ...

Yasaklı kontesim, @İhsan POLAT
26.3.2010 01:02:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.403
Şiir Okunma
3.866.612
Yazı Okunma
82.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL