Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
9 Nisan 2010 Cuma 19:25:11
Harika yürek sesini yürekten kutlarım dost.Bana mi,safir olursan şiirini seslendirdim alabilirsin dost kalem.
batu_41
@batu-41
9 Nisan 2010 Cuma 18:56:58
An geliyor öyle yakınki tenin tenime

Varlığına,Yaradanına sonsuz şükredip

Ağlıyorum





Ölüyorum

Seni tam buldum,artık yıkılmam dediğim

Elim kor ateşine değdiği anda

Yokluğun öyle bir sille vuruyor ki alnım şakına

Ölüyorum......

Sensiz ölüyorum, @kader44
9.4.2010 14:45:45
batu_41
@batu-41
9 Nisan 2010 Cuma 18:54:41
Goncayı ayırma gülün dalından
Arı ayrılır mı çiçek balından
Yalnız sen anlarsın benim halımdan
Tatlı dillerine kurban olduğum
** ** ** ** *** ** **
Baharı seninle yazı seninle
Yoldaşım olda yürü benimle
Boş bir mezar olsa varım seninle
Ela gö...

Ela gözlerine, @Mahmut Ali
9.4.2010 11:42:08
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 22:25:18
Sanma bu devran gider böyle
Kendime nasihatımdır bundan böyle
Sanal dostluklara asla güvenme
Gerçek dost olmayanlar birer birer gider
Sizi gerçek dost saymak suçmu dost..?

Bazen yeri geldi kızdım
Bazen zamanı geldi sustum
Yeri geldi sizi tak...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 18:17:31
DUR FIRTINA DUUUUUURRRRRR
YORULDUM ARTIK DUUUUUURRRRRR.
DAHA FAZLA YIPRATMA DUUUUUURRRRRR
ARTIK BENİ AĞLATMA DUUUUUURRRRRR.


KARDEŞ KARDEŞE DÜŞMAN
ANNE.BABA EVLADINA DÜŞMAN.
AKRABALAR BİRBİRİNE DÜŞMAN
BENSE KADERİME DÜŞMAN.


ARTIK FIRTI...

Fırtına, @sevdapınarı
8.4.2010 14:03:55
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 18:14:32
aman ha
yokluğumda iyi bak duyguma
kendine dikkat et sen
gözkapaklarını açtığın vakit
her neredeysen
bir yabancı gibi bakıyorsa gözlerim gözlerime
_________________________solgun gözlerinden
işte o an
bil ki toprağında meyveye duramadan
yiti...

İçi boş şiir, @Salih Erdem
8.4.2010 10:49:02
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 18:12:53
yle bir girdin ki hayatıma…
Öyle bi koydum ki seni yüreğime…
Bak saklamıyorum…
Bütün yüreğimle söylüyorum…
İnan ki SENİ….
SENİ ÇOK SEVİYORUM…

Kutlarım kaleminizi ve yürek sesinizi dost.
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 18:11:13
ostum..

saygıyı sadece benden bekleme
Sevmesini öğren sonra gel dostum.
Duyduğun her şeyi essah belleme
Sor, soruştur öğren; sora gel dostum.

Rabbim iki kulak, iki göz vermiş
İyi dinle ve bak, sonra çöz demiş
Dili tek yaratmış bir de hapse...

Dostum.., @ediz-bey
8.4.2010 10:50:03
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2010 Perşembe 18:04:39
Sevda dedikleri ateştir közdür.
Anlatılmaz duygu benlikte özdür.
Yârin dudağın da tatlı bir sözdür.
Mecnuna dönmüşüm yorma Gülizar.

Bu aşk beni incitiyor üzüyor.
Can bedenden, beden candan beziyor.
Of dedikçe gönül yaram azıyor.
Dermansız me...

batu_41
@batu-41
7 Nisan 2010 Çarşamba 14:45:18
bırakın bendeki beni

kayboldum sesizligimde ararken kendimi

çıkmaz sokaklar engellerim oldu

seçemedim sİlÜetini karanlıgın gölgesinde

hüzün dolu bakışlar yarenim oldu sadece

pesimist duygular besledi bedenimi

bırakın artık bendeki b...

batu_41
@batu-41
7 Nisan 2010 Çarşamba 14:43:23
Şaş kalkan körle yattı,
Bölücü fiyonk attı,
En zayıf bize çattı,
Başbuğum sen gideli.

Sakladık emaneti,
Bol gördük ihaneti,
Bak ta gör akameti,
Başbuğum sen gideli.

Oğuz yudumlar acı,
Etti sizi baş tacı,
Yasta dır gardaş bacı,
Başbuğum...

batu_41
@batu-41
7 Nisan 2010 Çarşamba 14:41:01
Yollarına Güller Dökmek İstiyorum
Giysilerini Ellerimle Giydirmek
Hatta Düğmelerini Ben
Kapatmak İstiyorum
Yürürken Gölgen Olmak İstiyorum Senin
Eğer Kabul Edersen

Belinde Kemer Olmak İstiyorum
Aynı Yastığa Baş Koyup
İlerleyen Yıllarda Bast...

Kabul edersen, @Mahmut Ali
7.4.2010 10:54:02
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2010 Çarşamba 14:05:46
BANAMI DÜŞTÜ

İz bırakmadı yıllar, ömrü tüketti zaman
Ellere huzur verdin, çile bana mı düştü
İmzaladın fermanı, bir gün vermedin aman
Kullara huzur verdin, çile bana mı düştü

Hasret tasına doldum, yürek yandı közlendi
Kader peşimde gölge, d...

Banamı düştü, @zaralıeren
7.4.2010 00:02:08
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2010 Çarşamba 13:13:35
Deli diyorlarmış desinler duyma
Hak bildiğin yoldan katiyyen cayma
Öfkene hakim ol şeytana uyma
Keskin sirke küp’e zarar be İbo.

Sen yüce Mevla’dan hayırlı dile
Nefsine uyarsan çekeresin çile
İster sultan olsun isterse köle
Sonun...

batu_41
@batu-41
6 Nisan 2010 Salı 13:17:12
Ben yoktum ilk doğum anınız da
Ama sonradan var edeceksiniz beni
İçinizde ki arzular çoğaldıkça.

Ben gözlerinizle göremeyeceğiniz
Ellerinizle dokunamayacağınız
Ama varlığımı hep ısrarla isteyeceğiniz
Bir dostum

Ben hep yanıbaşınızdayım
Gö...

batu_41
@batu-41
6 Nisan 2010 Salı 10:21:25
Uzanma tutma ellerinle, tutarsan bırakamazsın.
Bakma ona, onu görürsen dayanamaz gözlerin.
Alma ismini ağzına, dolama diline anlatamazsın.
Yanaşma yanına yakar, sonra alevler içinde kalırsın.

Koklamaya çalışma tenini, sıcaklığında boğulursu...

Tefekkür, @Nuh Comba
6.4.2010 09:50:48
batu_41
@batu-41
6 Nisan 2010 Salı 01:34:11
Sen gittin gideli, nerede bir çift sevgili görsem
O kocaman yüreğime, bir kuş girip kanat çırpıyor
Seninle geçirdiğim günler geliyor gözümün önüne
“şimdi” diyorum,” şimdi yanımda olsa”
ama… YOKSUN…
bir kez dah...

Gittin gideli..., @Sevgi Salman
6.4.2010 00:21:56
batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 23:51:08

Sen gittin gideli gülmüyor yüzüm
Derya Deniz olmuş akıyor gözüm
Hasretin içimde bitmiyor sızım,
Ateşten gömleksin zalim ayrılık.

Kalbimden kalbine köprüler kurdum
Olumsuzluklarla boğuşup durdum,
Hasret sancısıyla tutuştum yandım,
Ateşten g...

Ayrılık, @AHMET ACAR
1.4.2010 14:36:30
batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 20:39:22
Sana ait hiçbirşeyi istemiyorum senden
Beni bana ver, geri ver yeter...
Yıllarımı verdim yürekten, gönülden
Bilmedin kıymetimi, onlara yan yeter...

Gidiyorum, bitiyorum ey YÂR...
Hiçbirşey sorma, konuşma yeter
Yollarım sarp, uçurum, yar...
A...

batu_41
@batu-41
5 Nisan 2010 Pazartesi 20:35:37
Çok uzaklarda biri vardı
Hatırlarmısın
Kimi mi?
Canım bitânem benim........


Belki gülüp geçeceksin
Gül! Birtânem gül
Ben senin gülüşünü sevdim...
Belkide kim bilir?
Aklına bile gelmem...
Düşündükçe seni, sensiz gecelerde
Yıldı...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.464
Şiir Okunma
3.866.989
Yazı Okunma
82.993
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL