Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
16 Nisan 2010 Cuma 10:15:47
Güzel yüreğini kutluyorum can.Güzellikler senin özünde var.Sen güzel olmasan,inan bana hiç kimse güzel değildir.Bir dokunda bak hele.!Öptüm yanaklarındanCan kardeşim.
Liderlik, @YUSUFYÜZLÜM
16.4.2010 06:57:57
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
16 Nisan 2010 Cuma 10:05:02
Eksilmez ayazı ,karı ,boranı,
Bendeki böyle bir yürek acısı,
Ne yaprak yeşerir,ne gonca verir,
Bendeki böyle bir yürek sancısı..!

Her dem de beni kalbimden vurur,
Bendeki böyle bir sevda sancısı,
Kurda ,kuşa bile yalvartır durur,
Bendeki böy...

Yürek acısı., @kader44
16.4.2010 08:48:16
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 23:50:06
Kaybolmuş bir izdeyim

Bilmezler ne haldeyim

Bir avare gönülle

Yorgun argın gezerim

***
Sen hep mağrur durursun

Görür de konuşmazsın

Bu avare gönüle

Kalbinde yer açmazsın

***
Kaf dağına çıkmışsın

Oturup kurulmuşsun

Bu a...

Avare, @papatya07
15.4.2010 10:31:00
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 23:44:03
Gecenin karanlıgına bürünmüş mehtabı izlerken
Senin sesinden şarkılar dinlerken
Dj_damar diye adın kulagımda çınlarken
Sen geceyi sessiz bıraktın da gittin

Kalbim aşk acısıyla yanarken
Bastıgım her nota seni hatırlatırken
Tüm sözler sana hita...

Yine bir gün..., @ebrulias
15.4.2010 16:28:00
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 23:42:18
Emeğin bedeli, ödenmez asla
Hakkını helal et, canımsın annem
Kaşıkla topladın, dağıttın tasla
Hakkını helal et, canımsın annem

Direndin yokluğa, savaşıp durdun
Her zaman saati, sevgiye kurdun
Dikenli yol gördün, yılları yordun
Hakkını helal ...

Canımsın annem, @zaralıeren
13.4.2010 00:02:21
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 23:28:41
BEN AŞK MEVSİMİNDE DOĞMUŞUM
7-MAYIS’DA HİSSETTİĞİM YAŞDA OLMUŞUM.
AŞK MEVSİMİNİ ÇOK SEVİYORUM
AŞK MEVSİMİNDE AŞIK OLMAK İSTİYORUM.


RABBİM’E DUALAR EDİYORUM
AŞK MEVSİMİ BİTMESİN DİYORUM.
KÜSLER BARIŞSIN DİLİYORUM
DÜŞMANLIKLAR Bİ...

Aşk mevsimi, @sevdapınarı
15.4.2010 23:06:14
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 22:26:39
gARDAŞIM NE YAZAYIMKİ SANA BEN NE.BU YÜREKTEKİ YANGINI BİLİRİMDE ELDEN GELME BİR ŞEY.DOSTLARIMIZ SAĞ OLSUN.ALLAH GANİ GANİ RAHMET EYLESİN
Oy yusuf yüzlüm, @YUSUFYÜZLÜM
15.4.2010 06:51:32
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 22:20:16
EREMEDİM FENDİNE,?

Eremedim sevdiğimin fendine?
Felek ile mahkemeye duruşmuş.
Dost edinmiş benden ayrı kendine,
Göz bebeğim eller ile barışmış.

Sevdiğimle aramıza girmişler,
Güzel idi pek münasip görmüşler,
Gül yüzlümü bir kötüye vermişler...

Eremedim fendine,?, @ozanseveni
15.4.2010 10:18:52
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 22:16:25
Selam dostlarım oradamısınız?
Yüreğim bugün ıssız mı ıssız.
Şiir dostlarım tek dayanağım.
Hayata sadece sizlerle varım.

Eriyip kayboldu tüm umutlarım.
Edebiyat defteri oldu dergahım.
Şiirlerde yaşar, yanar ağlarım.
Hayata sadece sizlerle va...

Dergah, @UNALAN
15.4.2010 10:45:03
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 22:14:06
Benim Kaderim

Sorup da arkadaş kafana takma
Anlatsam da sana bitmez kederim.
Islak mendilime hüzünle bakma
Gözyaşımı silmek benim kaderim.

Yazımın farkı yok ki kışımdan.
İçimi gören var bakıp dışımdan.
Her kavgada yenik dertli başımda...

Benim kaderim, @romanci28
15.4.2010 11:30:01
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 22:04:52
ŞAİRİM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ SESLENDİRDİM.MSN DEN EKLEYİN VE ALINIZ...ON DAKİKA SONRA


[email protected]

batu_41 tarafından 4/15/2010 10:05:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
** istanbul ve martı**, @kulhasan
15.4.2010 21:54:22
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 21:56:54
YAZAMADIM

YAZAMADIM

Dedim bugün aşk şiiri yazayım
İstedim gönülle çıkıp gezeyim
Elek ile tülbentlerden süzeyim
Yine aşk şirini ben yazamadım

İlk başlangıç oldukçada güzeldi
Çok üzgünüm sonu iyi gelmedi
Aşk yolunda gönül hiç gülemedi
Yi...

Yazamadım, @aliorhan06
15.4.2010 17:53:56
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 21:31:16
Aşk çölünde gezmeyi çok görme sakın bana.
Rahmetini ömrümden esirgeme Leylifer!
Gönül pınarlarımdan berrak aşk sundum sana.
Ziyan edip sevdamı dökme sakın Leylifer!

Gönül senin yurdundur, gel gül oyna içimde.
İstersen düşman getir, katil ol ...

Leylifer ( düet ), @S.SAMYELİ
15.4.2010 20:50:45
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 21:28:52
Kelepçe vurmuştum gönlüme;
Aşkı ve sevdayı hapsetmiştim.
Sevmiştim seni sevmemende de delice…
Arabesk şarkılarda bulurdum seni.
Bir sonbaharda yaprak gibi düştün elimden.
Arabesk şarkılar dinlerdim.

Her şarkının sözünde sen vardın.
Ve ...

batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 17:23:35
Gözler var;
Gözümüze baygın baygın,
Şöyle bir bakar gider.
Gözler var;
İçimize ırmak gibi,
Süzülerek akar gider.

Gözler var;

Şairem gözler var derken görmüş ve yüreğindeki kalb gözü ile doğruları yansıtmış kutlarım

Alev alev ateştir,
B...

Gözler var, @hilalpinar
15.4.2010 13:47:44
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2010 Perşembe 15:34:35
Seven sevdiğine eder naz ile işve
Aşıksan eğer bülbül misali güle
Dikeni batsa da narin tenine,
Tadına doyulmaz be başka çile..

Aşkının uğruna olursun köle,
Gözyaşların döner engin denize,
Sorulmaz aşığa nedendir?? diye,
Aşkın dili yok ki ki...

Aşk acısı, @kader44
14.4.2010 23:31:15
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2010 Çarşamba 22:09:56
Mırıldanır dudakları durmadan
İnsanı insandan hiç ayırmadan
Bıkıp usanmazlar halkı uyarmadan
Ozanların her nefesi bir türkü

Düşünün Yunus’u Pir Sultanları
Saygıyla anarım hep ozanları
Unutmak olur mu o insanları
Ozanların her nefesi bi...

Bir türkü, @aliorhan06
14.4.2010 17:31:24
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2010 Çarşamba 21:56:15
Sarışın ay ışığı meleğim.
Deliye çevirdin beni aşkım,
Sana bir zamanlar acımıştım
Ama acınacak hale düştüm.
Senin için ölürüm ama pişman değilim.
Çünkü seni çok çok seviyorum.
Bin bir çiçek içinde birsin
Allah ömrümden ömür versin,
Yeter ki b...

Akıp gidiyor, @AHMET ACAR
14.4.2010 20:13:24
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2010 Çarşamba 11:16:06
Gözbebeklerinin içine düştüğü zaman sevgi
Görmeye başlayacaksın, Denizin o gizemli maviliğini
İşte o zaman hisedeceksin,
Ruhunun kötülüklerden nasıl arındığını.

Denizin hırçın dalgaları arasında,
Düşlerim maviye çaldığını hisettim ,
Ve payla...

Denizin gözleri, @Y. Kaya
14.4.2010 09:58:34
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2010 Çarşamba 10:41:16
Tek yattığım yatakta neden iki yastık var
Niçin bu geniş yatak bana böyle gelir dar
Üşüyorum bir tanem al beni sinene sar
Canana canım diye sarılması ar mıydı?

Her sabah uğurlayıp gün boyu özlediğim
Saatleri sayarak yolunu gözlediğim
Ömrümü ö...

= var mıydı =, @gelmeyenvuslat
14.4.2010 00:02:35
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.422
Şiir Okunma
3.866.734
Yazı Okunma
82.986
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL