Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 14:30:13
Dokundukça yaraya, kabuk tutmaz kazara
Senle birlikte gelir, göçüp gitsen mezara
Alan olmaz satsan da, çıkar ister pazara
Belanın en hasını sokarız can yurduna

—Ne ki gönül yarası? Ya da hicran acısı
—Canın tene verdiği, acıdır en ...

İçsel teselli, @cemil
22.9.2010 11:48:42
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:57:15
Ne de güzel idi senli günlerim
Senden hatıradır o hoş an’larım
Bana kızdığını hemen anlarım
Dudak büküp kaşın yıktığı zaman

Kara gözlerinde huzur bulurum
Tatlı gülüşünle mutlu olurum
Yanımda olduğun hemen bilirim
Kalp vuruşum yüze çıkt...

batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:47:54
Sığındım, dört elle sarıldığım, inandığım Allaha.
Şeytana kendini kaptırmış,
Yolundan sapmış çaresizler kervanında yer almak istemiyorum



Mevlam her iki cihanda yüzümüzü gülenlerden eyler işallah.Güzel yüreğinizi ve şiirinizi kutlarım şairim
İstemiyorum, @yalnızkaranlık
22.9.2010 09:49:27
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:44:07
Görenleri hayret et sevsinler seni,
Gece gündüz derler hep aşkın yeni
Ol yar öyle yar ki hiç ihmale gelmez,
Eylersen ihmali sen yakarsın teni.


Aşka özün ver Cemal yandır özünü.
Kendin yok eyle yâre çevir gözünü,
Ol yar kaplamış her dem büt...

batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:41:25
Affet beni be anne affet ...
Çoğu kez rüyalarını böldüm
Üzdüm kırdım seni anne
Beni tekrar kucağına al
Tekrar dizinde uyut
Ninniler söyle bana
Ninniler söyle anne

Mümkünse bana senden başka sevgi öğretme
Çünkü kimse senin kadar
Sevmi...

Anne, @Asiyim Asabiyim
22.9.2010 00:08:57
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:18:59
Su almaz yorum götürmez bir imge dir dost DOST bilene dost olmak,dostluğu kaldırmak her yüreğin harcı değildir.Ama bu günümüzde ne dost kaldı,nede dostluklar.Çıkar düştü önplana..
Dost, @nazlıgül
15.10.2009 10:51:58
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:15:34
Bütün dostlarımızı candan kutlarım hari yorum ve dörtlükleriyle onurlandırmışlar.Şairem hak eden yüreğiniz hak ettiğini bulur işallah..

Bu dünyada bu aşk bitermi sanıyordun,?
Ölümü ayrılıktan betermi sanıyordun.?
Mahşeri bekliyorum kapatmam bili...

Unuttun, @GÜLDESTE
13.9.2010 01:42:32
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 13:07:53
Her iki kardeşimide canı gönülden kutlarım.Harika gönüül mısraları,harika içden yorumlama.Yüreğiniz var oslun.
Gelmedin yarim, @AHMET ACAR
21.9.2010 01:05:59
batu_41
@batu-41
22 Eylül 2010 Çarşamba 12:47:19
Zalim kader bize kötü oyun oynadı
Mutluluk için ne ay ne mevsim koymadı
Geçen bunca zaman hatır gönül saymadı
__Yar etmedi bir birimize, eller aldı
__Kederli şu gönlüm seni unutamaz ki

Artık bu oyun böyle mi sürüp gidecek
Yaralı gönlüm, anar...

Aşılmaz yârim, @mete75
21.9.2010 23:53:10
batu_41
@batu-41
21 Eylül 2010 Salı 19:03:09
Kalbimde hislerin derin yarası
Şifa dilenmeye çıkmayacağım
Bedeli bedenim aşkın darası
Kendimi seninle tartmayacağım

Mahzun bir bebeğim doğuştan yetim
Kendime bir kucak bakmayacağım
Yok, saymak kendimi, sende niyetim
Asla var olmaya kalkmaya...

Girift, @yeğinadnan
21.9.2010 18:01:51
batu_41
@batu-41
21 Eylül 2010 Salı 14:00:24
Bazen uzaklara bakıp duruyor,
Arada bir dizlerine vuruyor,
Günden güne hep bitiyor, kuruyor,
Sen kendi nazını kendin çek oğul.

Yaşamak denirse yaşıyor oğul,
Bazen mecrasından taşıyor oğul,
Karaca gedikten aşıyor oğul,
Sen kendi nazını kendin...

Yakup karaca'ya, @kocakurtsoylum
20.9.2010 16:27:25
batu_41
@batu-41
21 Eylül 2010 Salı 10:01:39
NİĞMET YILDIZ (Akrostiş )

Nerde garip görse daima koşar
İki sözün biri Hak deyip coşar
Gönlü zengin de hem dostluğu saçar
Memleket yüzlüdür Hüzün şairi

Eylemez mihneti zorbaya hışmı
Tez geçtimi acep baharın kışmı
Yürekten pişenler mazluma ...

batu_41
@batu-41
21 Eylül 2010 Salı 01:46:22
Dost kalemler ortak olurken derde,
Kim ne bilsin neler vardır içerde,
Şimdi final için kalem Ayser`de,
Mutlak vuslat Merve Safa arası... A


kUTLARIM DOSTLARIMI CANI GÖNÜLDEN

Geceleri sardım yastık,yorganı,
Geçirdin boynuma yağlı urganı....

Merve sefa arası, @Ayser ÖZBAKIR
20.9.2010 20:56:54
batu_41
@batu-41
21 Eylül 2010 Salı 00:09:01
Bir sevgi düşsün üşüyen yüreğine.
Hüzün ve gözyaşı,
Yüreğinin yamaçlarında erisin...
Yakılsın yüreğinin duvarındaki yalnızlık,
Umutsuzluğun yüzü kızarsın.
Utansın!

Caresizliğe inat,
Bir umut konsun düşlerine.
Bırak vurgun yesin yüreğin... ...

Hüzne veda, @Mella
20.9.2010 01:51:54
batu_41
@batu-41
20 Eylül 2010 Pazartesi 16:36:01
ELİF’e MEKTUP

Tanıdınmı elif. diyen ismini
Tanıdım. böyle tanımakmolur
Sayfada duygunu, üstte resmini
Siz sandım bir zaman, bağışlan nolur.

Kıvrımlı saçların,güleçti yüzün
Saklanbaç oynarmış yüzünde hüzün
Gözünde imzası varmış öksüz&...

Elif'e mektup, @yeğinadnan
20.9.2010 15:52:03
batu_41
@batu-41
20 Eylül 2010 Pazartesi 11:41:50
BİZİM SEVDAMIZ


Şu an yanlızım konuşuyorum resminle,
Hasretin vuruyor,yaşlar dolar gözüme.
Geceler geçmiyor,sabahlar olmaz,
Yenik düşüyorum senin sevgine..

En güzel günlerim gitti seninle,
Avunuyorum şimdi hayallerinle.
Kulağımda çınlıyor...

Bizim sevdamız, @sabırgülü
20.9.2010 09:50:06
batu_41
@batu-41
19 Eylül 2010 Pazar 10:03:08
Meleklerden kanat alırım ödünç,
Uçarım gök yüzüne,uçurtmalarla yarışırım,
Bir ara kaçarım geceye yıldızlara karışım,
Büyüsemde şimdi yinede çocukluğuma alışırım,
Dönerim geriye bu gece çocuk olurum….

Babamın aldığı sıcak ekmekte kalır ak...

((bu gece çocuk olurum)), @dudu
19.9.2010 00:32:04
batu_41
@batu-41
19 Eylül 2010 Pazar 02:12:30
Duramam bu gece çocuk olurum…
Ben bu gece çocuk olurum çocuk olurum…

Bu gece çocuk olurum,
Dedemin bana getirdiği kediyi bulurdum,
Anıları özlemle yoğururdum,
Ve geçmişimi ararken kaybolurdum….
Bu gece çocukluğumda yoruluru...

((bu gece çocuk olurum)), @dudu
19.9.2010 00:32:04
batu_41
@batu-41
19 Eylül 2010 Pazar 01:58:03
MERHABA YAĞMUR TANESİ

Deli yağan yağmurlarda ıslanmak yürümek
Her tanesinde seni bulmak konuşmak
Gözlerime dudaklarıma düşen damlacıklarında
Kokunu almak ne demektir bilirmisin
Sen yağmur tanesi
Bir merhabayla başlayan aşkımın
Yüreğime düşt...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 13:40:15
Böylesini tahmin etmezdim inan
Demek değişiyor sevince insan
Sanki can oluyor can içre canan
Nasılda sevmişim vefasız yari

Vuslata hasretim duyun erenler
Götürdü yârimi kara trenler
Yok mu içinizde onu görenler
Mutlu mu mutsuz mu bileyim ba...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.721
Şiir Okunma
3.868.670
Yazı Okunma
83.073
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL