(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir sayfanda olmamasına rağmen yorumcu arkadaşların sayfasından okudum. Evet dostluk büyük bir onurdur. Dostunu bulan büyük bir zenginliğe sahiptir. Ben dostluğun dilede ve yazılarda değil, yürekte olanından yanayım.
Yalnız idim yalnız Şu koca dünyada Bir dost arar iken Seni buldum yanımda Yoluma yoldaş olsun Sıcak nefesin Derdime derman olsun Dilindeki muhabbetin Gecenin içinde bir yıldız, yitip gidiyor çocukluğum Öyle yorgunum ki acılardan Sen halimden anlarsın Yaşamıştın sende bunları Şimdi bir yabancı olamazsın bunlara Gülümseyen gözlerle dinlersin beni Eklenen acılarıma acıları Silersin gönlümden varlığınla Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........
-Dileğim dostluğunuz dediğin gibi ebedi olsun. Tebrikler. Kutluyorum.
Söylediğin yalanlar dökülürken eteklerinden Bir ömür daha eksilir ömrümden, Ve dosta dair, Ölü cenin beslerken yitik şiirler, Aldanmış yüreğim riyanı temizler.
Hadi git şimdi benden Zira terk etmeyi sevmem ben. Bakma artık.... O kara gözlerinle Rutubetten titreyen yosunlarıma.
Bırak... Bırak, duyma sohbetlerin inleyen sesini. Ne fark eder... Öksüz kalırken sen yanım Ağlasın boşalan çay bardakları Ve hazana dönüşürken BAHAR Çatlasın ince belli kristaller…
Su almaz yorum götürmez bir imge dir dost DOST bilene dost olmak,dostluğu kaldırmak her yüreğin harcı değildir.Ama bu günümüzde ne dost kaldı,nede dostluklar.Çıkar düştü önplana..
........ Şimdi bir yabancı olamazsın bunlara Gülümseyen gözlerle dinlersin beni Eklenen acılarıma acıları Silersin gönlümden varlığınla Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........ . Merhabalar. Güzel mısralar, tebrikler. Dostluklar ebedi olsun...
Kader rüzgarında savrulduk bak ellerimizn boluğunda dağıttık duyguları bi sen kaldın yanan yüreğimin ortasında dost bir sendin beni benden anlayan yokluğun kurşun misali yaralar gecem gündüzüme karışır her adımda her saniye gözlerim seni arar ey dost.
Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........ .................................Dost demek....Ne kadar da zor....Bin ince elekten geçmesi lazım... Dost bulmuş Şairimizi ve şiirini kutlarım,selamlarım--5
"çakal gibi dostum olacağına, aslan gibi düşmanım olsun" Bu sözü çok severim, şimdi bunun yanına bu sözüde eklemek istiyorum... "Geç gelen dostum, Dostluğun ebedi olsun" Umarım bu güzel şiirlerinizden mahrum kalmayız...
Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........ değerli şair ne güzel gerçek dostu bulmuşsunuz ebedi olsun dileklerim güzel dizeler okudum yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Yalnız idim yalnız Şu koca dünyada Bir dost arar iken Seni buldum yanımda Yoluma yoldaş olsun Sıcak nefesin Derdime derman olsun Dilindeki muhabbetin Gecenin içinde bir yıldız, yitip gidiyor çocukluğum Öyle yorgunum ki acılardan Sen halimden anlarsın Yaşamıştın sende bunları Şimdi bir yabancı olamazsın bunlara Gülümseyen gözlerle dinlersin beni Eklenen acılarıma acıları Silersin gönlümden varlığınla Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........
Evet gülümseyen gözlerle , samimi adam gibi adam olsun dostlar, Yüreğine sağlık ,saygılarımı sunarım.
dostluk silahın namlusunda patlamaya hazır kurşun gibidir, sizin korunağınız olan dostluk sizi her daim duygusal ve fiziki olarak destekler, ama o dostluk patladımı parçalar bazı şeyleri hayatın en büyük ihtimallerinde gerçek olmaya mahkum olmak gibi düşlemek belki de kendi esirliğinde büyütülen duyguların köleleliğine sığın en karmaşık hüzünlerde nefes almak çok zordur....o an sizi taşıyacak bir insan olması şart değil, bir eşya ile de bir böcek ile de dost olunabilir, yeterki yalnızlığını anlatabileceğin bir varlık olsun...
hayatın en ham meyvesi dostsuz kalmaktır.... karanfillerimi bıraktım sevgiler saygılar selamlar
Çok güzel bir yaklaşım Teşekkürler bu değerli yorum için Dostluk adına o patlamayı yaşadım beni çok üzdü yıktı şuan o dost yüzünden tansiyon hastasıyım .Dostluğa inanmak adına şiiri yazdım ama yok..
Şimdi bir yabancı olamazsın bunlara Gülümseyen gözlerle dinlersin beni Eklenen acılarıma acıları Silersin gönlümden varlığınla Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama Geç gelen dostum Dostluğun ebedi olsun........
Evet dostluk büyük bir onurdur. Dostunu bulan büyük bir zenginliğe sahiptir.
Ben dostluğun dilede ve yazılarda değil, yürekte olanından yanayım.
Yalnız idim yalnız
Şu koca dünyada
Bir dost arar iken
Seni buldum yanımda
Yoluma yoldaş olsun
Sıcak nefesin
Derdime derman olsun
Dilindeki muhabbetin
Gecenin içinde bir yıldız,
yitip gidiyor çocukluğum
Öyle yorgunum ki acılardan
Sen halimden anlarsın
Yaşamıştın sende bunları
Şimdi bir yabancı olamazsın bunlara
Gülümseyen gözlerle dinlersin beni
Eklenen acılarıma acıları
Silersin gönlümden varlığınla
Gülen yüzün ışık gibi doğar dünyama
Geç gelen dostum
Dostluğun ebedi olsun........
-Dileğim dostluğunuz dediğin gibi ebedi olsun. Tebrikler. Kutluyorum.