Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 00:23:56
Cahiller, okumuşlar, kimlerden aldık aklı?
Yaradana değil de, yaradılana sözüm,
Alamettir olur ya, kıyamet nerde saklı,
Yar edene değil de, yar edilene sözüm.

İşi, iştir kişinin, hakkıyla yapıyorsa,
Alın terini silip, hakkına tapıyorsa,
Ne ka...

Yaradana değil, @NAZCA
14.9.2010 00:07:55
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 23:44:52
MARALIM


Tipi sardı düşleri, umut saçar mı bilmem
Bırakma beni darda, tez gelesin maralım
Hoyratın eli değdi, gülüm açar mı bilmem
Bırakma beni narda, tez gelesin maralım

Günler geçti elekten, sana matem tutarken
İçime kan damladı, zaman ...

Maralım, @zaralıeren
11.9.2010 00:01:15
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 18:46:28
DEĞİLMİ BABA

Elbiseler değişti etekler şimdi mini
Yabancı pop müziği oldu gençliğin dini
Milli yaptılar sofrada votkayı cini
İçki de bile çağ atladık değil mi baba

Zulme sesimiz çıkmaz olmuşuz sanki kuzu
Yemeklerin kaldı mı söylesene tadı t...

batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 16:54:19
mazi

Bazen gönlüm bir nehir bir çağlayan
Bazen kör bir kuyu içinden çıkamadığım
Sensizliğinde kaybolduğum
İçimde bir sızı gözümde bir damla yaş
Sevgiyle andığım sözlerin gelir aklıma
İçim burkulur yüreğim yeniden kanar
Binlerce soru geçer ak...

Mazi, @siyahgecem
13.9.2010 15:55:12
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 15:25:23
Beş yıl önce vefat eyleyen nineciğime mekanının cennet olması dileği ile-

Bana dört kolla sarılırdın,
Neredesin nineciğim.
Beni üzenlere darılırdın,
Neredesin nineciğim.

Hastalandığım da hemen koşardın,
Vah güzelim der şaşardın,
Engelleri ...

Nineciğim, @ŞairAcemi
13.9.2010 14:04:07
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 15:23:09
Bana nalbant demişsin
Güzel paye vermişsin
Toynakların uzamış
Sen ayvayı yemişsin

Az ye yumurtaları
Kanatların çıkacak
Ekseni kaymış toynak
Tavuk gibi uçacak

Ne dersek dilimizde
Bir şey yok içimizde
Halel gelsin istemem
Yaşanan sevgimi...

Toynakça, @tacettin yıldırım
28.8.2010 00:01:24
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 15:18:38
Meçhule keserse ahkâm
Belki nakit belki makam
Partim olur ise markam
Şahsiyetsizim bilinsin.

Savunduğum hak değilse
Hüner,kurnazlık desise
Dağlar önümde eğilse
Ruhum çarmığa gerilsin.

Cinsiyet ve kar’sa davam
Bilirim,ben insan olma...

İnsan' i talep, @yeğinadnan
10.9.2010 21:06:13
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 10:18:36
SİZLEREDE İYİ BAYRAMLAR

Yüreği yananlar
Sizlerede iyi bayramlar
Kimsesiz analar
Kimsesiz yurdunda kalanlar
Şehidinin mezarında
bayramlık arayanlar
Sizlerede iyi bayramlar


Yoksullar garibanlar
Sınırda nöbet tutanlar
Hasta yatağında ya...

batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 10:14:55
Yâr dediğin sever ise yârindir,
Bir avcının avı olma Yasemin.
Sol yanında yara açar,derindir
Kör avcının avı olma Yasemin.

El oğluna fazla ümit bağlama,
Her işlemde doğru çıkmaz sağlama,
Tökezleyip zarı zarı ağlama,
Zor avcının avı olma Yase...

(09)y a s e m i n, @seyfi betik
13.9.2010 00:03:14
batu_41
@batu-41
13 Eylül 2010 Pazartesi 10:07:19
Güneşin doğduğu yerde beklerim
Gelmezsen şu gönlün dövünür inan
Sevginin olduğu yerde beklerim
Gelmezsen dünya dar görünür inan...

Yıllar süren hasret gel bitsin artık
Gönül bahçemizde gül bitsin artık
Sevgiden başka bir dil bitsin artık
Gel...

batu_41
@batu-41
12 Eylül 2010 Pazar 23:24:14
Ne kadar çabaladım gelmediler
Hiç beni tanıyıp , hiç bilmediler
Ne yaptım ki ben size tınmadılar
Kala kaldım ben hep kendimce.


Başka bahçelerde durmaz gezerler
Bizim bahçede hemen de tezerler
Diğer ellerde,başka göllerde yüzerler
Bilmezler...

Ne yazsam olmuyor, @H.TATAR
12.9.2010 03:19:21
batu_41
@batu-41
12 Eylül 2010 Pazar 22:54:08
kalemin daim,yüreğin var olsun
Eylüllerde-1, @YUSUFYÜZLÜM
12.9.2010 06:50:22
batu_41
@batu-41
12 Eylül 2010 Pazar 01:26:31
Sabah seherinde duada ketum
Kalbi zikrullah da burada yetim
Dostluk dergâhında senle niyetim
Şebnemde su kuşu yoran bugün

Bir yanda nasibim bir yanda gülce
Ukba-i âlemi düşünür gece
Naif kelimeler gergefi hece
Mürg i Süleymanla aran yok bugü...

Usum kalmakal, @ozanali
12.9.2010 01:10:57
batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 23:45:09
Gelecektin sen sözünde durmadın
Yollar mı vefasız sen mi vefasız
Sevdiğim diyerek bir gün sarmadın
Kollar mı vefasız sen mi vefasız.

Şu garip gönlümde lalesin gülsün
Yürekten sevgimi dünyalar bilsin
Ne olur taş kalbin insafa gelsin
Eller mi ...

Sen mi vefasız, @idris gümüş
11.9.2010 21:11:52
batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 23:35:21
Gördün işte.
Gördün bak gözlerim.
Deli gibi sevdiğin sanki yanına gelecekti.
Gururunu ayaklar altına alamadı.
Affet beni diyecekti.
Ama son pişmanlık fayda etmezmiş anladı.
Yaptığı hatalardan yüzüne bile bakamadı.
Aah aah keşke şimdi yanımda o...

batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 23:32:38
SİGARA İÇEN GÖRDÜKÇE

Öğretmenim sigara içmeyin,
Sigara kötüdür diyor,
Kendisi içiyor.
Müdürümüz sigara içenleri cezalandırdığını söylüyor,
Maalesef kendi de sigara içmeyi bırakmıyor.
Amcam en kötü şey sigara diyor,
Fakat elinde sigarasız dol...

batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 23:29:49
Hocaya saygı


Ben kendime şair demedim hocam
Ancak bir kâğıda karalıyorum
Belki kalem belki yüreğimde ham
Ayağı uyağı yaralıyorum


Haklısın kardeşim,al bendende o kadar.Vallahi şiiri katlediyorum bende.Sevgilerimle bayrımınnızı gönülden k...

H, @Erdoğan BEKTAŞ
11.9.2010 23:04:09
batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 23:28:00
Güzelliğin boşuna...

" Herkesten çok fiziğim güzel" diye övünme
Görüntün var sesi yok, güzelliğin boşuna
Senin olsun fiziğin, terk-edince dövünme
Bir kalbin var hissi yok, güzelliğin boşuna...

Bak kaçırdın treni, bu istasyon dar sana
Bu yol...

batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 19:51:17
** BU BAYRAM DA GURBETTEYİM **

Bu bayram da boynu bükük,
Bu bayram da gurbetteyim
Gönül köşküm yıkık,dökük
Bu bayram da gurbetteyim.

Bir iken bin oldu gamlar
Yüreğime al kan damlar
Bak yine oldu akşamlar
Bu bayram da gurbetteyim.

Canla...

batu_41
@batu-41
11 Eylül 2010 Cumartesi 19:49:29
Sevgiler kanatlanacak, eskisi gibi.
Nice bayramlar kucaklayacak bizi.
Sarı saçlım, mavi gözlüm izlemede.
Mahçubuz Ata’ma, üşüyorum anne.

Üç beş hainle, ezilmez bu yürekler.
Çeliği suladık, bükülmez bu bilekler.
Bunu da alt ederiz coşan ...

Üşüyorum anne-4, @UNALAN
11.9.2010 18:38:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.689
Şiir Okunma
3.868.485
Yazı Okunma
83.057
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL