Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 13:08:34
Önlüğüm Ve Çantam...

Hala Portakal kokuyor ellerim
talan ettiğimiz bahçelerden olsa
çocuk aklımız işte
hep kestirmeden yola koyulurduk
hani erken gitmek gibi
bi gayemizde yoktu yani
ilkokul günlerimden kalma
hatıralar işte
ama bilmeni iste...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 13:05:14
Ne dilersen karşına, önce kendine dile.
Dile ki düşmeyesin, utançta dilden dile…
Ferâset kılıcınla, kibrini dile dile;
Benliği eze eze… Anca ıslâh olursun…
Yunusça nefes alır, mısralarda solursun.


Boşa değil, nazımla, çiğne...

Kalender, @Salih Erdem
15.9.2010 12:59:18
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 12:16:03
ÇOK YANARSIN ÇOK =

Sus otur yerinde sızlanıp durma
Senin aradığın gibi sevda yok
Boşa heveslenip hayaller kurma
Sonra ah sözünü çok anarsın çok.

Dön de bak mazine ne acılar var
Nicesi dünyanı etmedi mi dar
Masallarda kalmış istediğin yâr
...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 12:09:43

Engelli olduğumu hiç düşünmedim,
Senin gibi öğrenir,okurum bende.
Tıpkı senin gibi hüzünlnir ağlarım,
Senin gibi neşelenir,gülerim bende...

,,,,,,,,Senin gibi hastalara koşarım,
,,,,,,,,Senin gibi arkadaşlara giderim.
,,,,,,,,Senin gibi sev...

Aptal basamaklar, @sabırgülü
15.9.2010 11:54:31
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 11:34:01
Yine Gel

Bana ne adın lazım, ne şanın ne şöhretin,
İnan ki adam yapmaz, cebindeki servetin,

Anadan doğar gibi gel, mezara gider gibi gel,
Mevlana da çağırmıştı, ne olursan yine gel,

Ben insanım diyorsan, insanı seviyorsan,
Dönmeyi biliyor...

Yine gel, @SinanKARAKAŞ
15.9.2010 09:46:20
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 11:28:48
Kaydını sildirdim gönül evimden;
Sana tek sorum var bu gece benim…
Ne varsa kolaydan attım ateşe;
Aklımdan zorum var bu gece benim…

Gökyüzü bin parça oldu gözümde;
Kaç yıllık isyanlar gezdi yüzümde;
Tövbeler tövbeyi bozdu sözümde;...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 10:54:40
Keder’im bir ömür sevincim an’dı,
Zamanda tükettim umutlarımı;
Hayalim bahtımın narına yandı,
Dumanda tükettim umutlarımı...


Beden dertle doğdu çileyle yaşar,
Bulutlu gözlerim her ah’ta taşar,
Kader’e diklenmek haddi...

Tükenen umutlar, @Mustafa Sade
15.9.2010 00:07:12
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 09:52:07
Bendin aşıp ırmak gibi çağlama,
Pişman olup sonra kara bağlama,
Yüreğini elin ile dağlama,
Her avcının avı olma Yasemin.

Şair Seyfi güzel kıza yol göster,
Bahar geldi deli yürek aşk ister,
İnsafsıza düşen canlar ah eder,
Sır avcının avı olma...

(09)y a s e m i n, @seyfi betik
13.9.2010 00:03:14
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 09:48:31
YAŞADIM

Adem gibi tövbe ettim aşkına
Nuh gibi tufanını yaşadım
Kabil gibi katli oldun sevdamın
Habil gibi celladını yaşadım
********
Yunus gibi balıklara verildim
isa diye çarmıhlara gerildim
Eyyüb gibi öldüm öldüm dirildim
Ben ecelsiz ne ...

Yaşadım, @merdoğlan
13.9.2010 11:58:55
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 09:26:29
Hoyratça ıslandığım, her yağmur damlasında
Avaz avaz sustuğum, sesiz çığlıklarımda
Seher vakti ellerimde, dualarda SEN VARSIN…

Umuttur ya en son ölen, hiç umutsuz olmadım
Dolmayan çilemde, bitmeyen umudumda
Kuytusunda sakladığım, yüreğ...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 09:17:25
Anlımızda çile varmış,
Meydanları baykuş sarmış,
Kötü kader beni bulmuş,
Yar seni sarasım gelir.


Dert eyler Ahmet Acar’ım
Kötülükten hep kaçarım,
Gücüm yetmez ben naçarım,
Her gece sevesim gelir.


AHMET ACAR / SİVAS
KARDEŞİMİN G...

Göresim geldi, @AHMET ACAR
15.9.2010 01:14:00
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 09:05:46
Saman pazarından saman alırım
Yoncan senin olsun bak Cabbar Emmi
Sanma çaresizim öyle kalırım
Arpan senin olsun sat Cabbar Emmi.

Gönlün hiç yok ise beni yandırma
Römork hesabından sana yüz lira
Traktöre verdim zaten yol kira
Düş içinden artı...

Cabbar emmi, @Genç Ozan
15.9.2010 01:33:27
batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 23:32:52
Mor salkımlı saçaklar sallanır
Penceremin buz kesiğı camında
Fırtınaların götürdüğü umutlar
Hangi baharı getirecek bize gecenin yüzü


Yürekten geçenleri insan bir bir yaabilseydi keşke şu değersiz dünyada.Hayatın katmanlarında ne ne acılar yaş...

Gecenin yüzü, @hasret
14.9.2010 01:10:14
batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 23:29:22
saklamak dudaklarimda ,,,, gözlerinde kaybolmak mesela,,,, ben
yanliz kaldigimda da ,,, seninleyken yanibasinda da ,,, seni özledim
her zaman,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, sana gelebilsem ah bi gelsem ,,
simsiki sarilsam sana ,,,,,doya doya icime cekebils...

batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 22:48:45
Bu kalem doğru yazar, hemde ucu sivridir.
İnanın zamanımız, çalan çırpan devridir.
Kurtulun ezenlerden, mühür senin elinde.
Demokrasi diyorlar, adamların dilinde.

Fakirlik çoğalıyor, işsizlikte artıyor.
Ballı işler yapanlar, mala malı katıyor....

batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 14:36:14
SEN GİTİN YA....



Dindirmiyor ayrılıgın acısını,
Ne zevkler nede gamlar,
Tat vermiyor artık...
Ne sözler nede sazlar.

Cıss diyor artık yüregim,
Uzanmıyor hiç bir yaban ele,
Bir ömür bagrımda sakladıgım sevda,
Savruldu ne çare zalim yel...

batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 14:32:14
NERDEN BİLEYİM

Sinsice uyuyan bir fay hattıymış meger,
Sevgimiz içimizde.....
Salladı gitti bizi,
Bitirdi güzel olan ne varsa.....

Artçı sarsıntılarıymış meger,
Mutluluk diye sarıldıgımız.....
Talan etti ikimizide,
Vurdu acımadan yerden y...

Nerden bileyim, @sergül kandemir
13.9.2010 11:58:16
batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 14:29:30
Yürek yakan gözlerinden vazgeçtim sanma
Sevdam sana aktı seni unuttu deseler kanma
Dünya yalandır bana yalancı diyene inanma
Sana ben yandım sen yalan sevdadan yanma


Yürek sevmeye dursun bir hayırsızı.Yanarda yanar.Kutlarım dost kalem haika b...

Alıştım, @cebirin defteri
14.9.2010 01:01:55
batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 11:41:23
KAHREDEN SEVDA



Bir zehirdi hicran içtim unuttum
Gözlerin çalmasın gönül kapımı
Zor da olsa ben bu kalbi uyuttum
Sözlerin çalmasın gönül kapımı

Ne dökecek yaşım kaldı
Ne çekecek başım kadı
Bir dikili taşım kaldı
Gözlerin çalmasın gönü...

Kahreden sevda, @Halit Yıldırım
13.9.2010 23:44:33
batu_41
@batu-41
14 Eylül 2010 Salı 11:34:33
Kulağım seste beni dinliyorum bu gece,
Daha kapımda duruyor ayak izlerin silinmedi,
Masamda bıraktığın bardakta yerindeydi,
Yıkamadım o bardağı dudak izlerin belli,
Ya bedenimdeki göz izi,
Her yanım sende gizli,

Kirpiklerime serdim hasretini ...

Bu gece, @dudu
14.9.2010 02:03:53
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.684
Şiir Okunma
3.868.481
Yazı Okunma
83.057
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL