Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 21:31:27
Evet her ne kadar kızmadık desekde kızdığım yerler çok dost ben anlarım ancak bunu.Kutlarım
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 20:48:25
pişmanlıklarım hırçın dalgalar gibi vuruyor yüreğimin kıyılarına
canım yansa da, ağlamıyorum
yosun tutmuş kalbim ama
taşlaşmamış halâ
kâbuslarımdan arındım,
gerçeklerime sarıldım tüm gücümle
bir de sana
yalnız sana


hüzzam şarkılar giyd...

batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 18:15:57
Yazacağım hiç durmadan gerçeği
Emirler yağdırıyor ta okyanus ötesi
Elbet bir gün oranında kesilir sesi
Yazacağım hiç durmadan gerçeği
Dengesizlerin hiç belli olmaz ölçeği

Bağımsız ilan etmiştik biz ülkemizi
Savunmak zorlaştı artık o ilkemizi ...

Belli olmaz, @aliorhan06
16.9.2010 18:13:05
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 18:13:37
Ayın Ondördü...

Gecenin bi yarısı
Ayın şavkı düşerken
kentin sokaklarına
en çokta gülüşünü sevdim
biliyormusun ?
gülüşünü
inci gibi dişlerinle
mutluluğu bahşettin
haberin var mı ?
yoksa eğer
itiraf ediyorum
sen mutluluğun ta kendisisi...

Ayın ondördü..., @Y. Kaya
16.9.2010 18:08:39
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 18:12:01
ŞU YOZGATA SOR BENİ




Kaderin elinde oyuncak oldum,
Halden hale sürüklüyor, Yar beni.
Üç- beş gün içinde sararıp, soldum,
NE YAPAYIM, BIRAKMIYOR AR BENİ.

Neler çektim neler, ah bir bilseniz,
Azıcık yanıma, yakın gelseniz
Kalbime hançer...

batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 18:00:59
Adımlarken hayatın son güzünü;
Damgalarmış nişanıyla yüzünü.
……………Elinden tutup da mı kaçıracak!
……………Çift kanat takıp da mı uçuracak!
……………Hışmını çakıp da...

Dört kollu sal, @Salih Erdem
16.9.2010 15:22:13
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 14:41:56
Sen
Ey gecelerin sus perisi
İlhamlarımı katleden
Yalancı sevda şampiyonu
" Seni terk ediyorum" demiyorum
Zaten etmiştim çoktan
Kaf dağında mı kaldı sevgiler ?
Hani ilk gülüşü dudaklarının ?
Sitem aynasında tara artık
O dağınık saçlarını
Vur...

batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 14:38:52
İ N T İ Z A R

Zamane zamana bir borcun mu var ?
Seyreyle zamanı zamanın varken..!
Hayatın gülmek için bir sözü mü var ?
Her aşkın ardından gözler ağlarken..!



Ne sandın kendini Mecnun un mu var ?
O kadar kudretli Leyla ağlarken..!
Eğil ...

İ n t i z a r, @ensarpinar
16.9.2010 00:51:47
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 14:33:26
GİDİYORSUN

Gideceğim diyordun işte kapı açık bak.
Bu aşkın güllerini dermeden gidiyorsun.
Ne bir parça hatıra ne de anını bırak.
Veda buseni bana vermeden gidiyorsun.

Kan damlar bulutlardan gözyaşı niyetine,
Ben mi şimdi kurbanım bu aşkın d...

Gidiyorsun, @HATAYLI
16.9.2010 12:30:47
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 14:22:04
şaire ve şair birlikte yazmışlar doğruları bizede tasdik etmek düşüyor.15 yıldır komşumla koonuşmuyor,arada hiç bir şey yok ne kadar isabet değilmi.Hepimizin hayatında bir uhde yaşamdan artanlar.Yazsak inanın sayfalar az gelir..
ah köyüm ah dedim o...

Diyor trabzon, @Ayser ÖZBAKIR
13.8.2010 19:54:36
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 14:17:35
AKLINA GELECEĞİM

Şafağın atışıyla güne merhaba derken,
Eflâtun özlemlerle sineni deleceğim.
Müezzin ilk ezanı şerefeden okurken
Sır dolu vakitlerde, aklına geleceğim...

Salihâne niyetle abdest aldığın suda
Gönlünde Hakk`dan sonra görür...

batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 11:05:40
Başımda doktorlar ve bir hemşire
Durmadan bir şeyler takar habire
Bu kaçıncı delik bakın takdire.
Diyince kim varsa komaya girdi.

Ameliyat nasıl geçti bilemem
Babamı sordular sonra da annem
Uyandım kalkmış dünyadan mahrem
Kız kardeşim üzerim...

Derince 2004.., @yeğinadnan
15.9.2010 23:01:55
batu_41
@batu-41
16 Eylül 2010 Perşembe 00:21:23
Şımarık çocuklar gibiydim,elinden tutup köşe bucak gezdirirken,
Nasılda gülüyordu gözlerim SENİ SEVİYORUM DERKEN…
Bir hayal dünyası,peri masalından çalınmış bir sayfaydı oysa yaşanan
Benmiydim bunları yaşayan yoksa gördüğüm düşmü rüyadan uy...

Sevgi nedir sence...., @dudu
16.9.2010 00:09:42
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 19:48:29
Bak şimdi daldım yine.
Yaşadıgım ilk ve tek o güne,
Delicesine yagan yagmura inat,
Kara bulutların arasından sıyrılan güneşe.....

Islak masalara....henüz uyanan agaçlara.
Ensemde esiveren o sımsıcak nefese...
Ve...elimi tutan o güven veren el...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 18:51:03
İnsanlara iyi davran,
Boş yere dönmüyor evren,
Böyle sürer sanma devran,
Oğuz soylu Mustafa’m.

Çok lafa kulak asma,
Söze gücenip küsme,
Kula kin nefret kusma,
Oğuz soylu Mustafa’m.

Zimmetlidir araba,
Uzakta dur şaraba,
Ol mi...

Mustafa'm, @kocakurtsoylum
15.9.2010 15:50:07
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 18:41:41
Düşünürken ben
Hava iyiden iyiye diş geçirmiş güne
ama hâlâ tepemde yelkovan kuşları
daha bir farklı
urkerek uçuşları
Telaşları mı?
hâlâ var
Meraktayım,
karanlık onları ne zaman kovar

Biliyorum
Az sora yelkovanımı kaybedeceğim
onlars...

İzmit günlüğü-1, @cemil
14.9.2010 21:59:36
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 17:48:39
YAZIKLAR OLSUN


Hain adamlara,
Kötü madamlara,
Yazıklar olsun.

Asi fertlere,
Mazluma sertlere
Yazıklar olsun.

Çalışmayıp yatana,
Suçsuzlara çatana
Yazıklar olsun.

Serseri manyaklara,
Kafadan kontaklara,
Yazıklar olsun.

Ahlaksı...

Yazıklar olsun, @ŞairAcemi
15.9.2010 17:27:17
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 17:02:27
Daha nice günlerim var diye düşlerken
Gidiş zamanı geldi habersiz çok erken
Yapılacak işleri dün hesap ederken
__ Aklına gelmezdi yarım kalır ahvalin
__ Azraillin binmiş ak sinene bak ŞAHİN

Buz gibi bedenin teneşirde bekliyor
Sevenlerin sel ...

Git güle güle, @mete75
13.9.2010 00:37:27
batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 15:09:01
Güllerinde şebnem gözlerinde nem
Mendilin olmaya hazırım her dem
Bu ne güzelliktir bu nasıl erdem
……Deli ettin beni, bir tanem deli
……Diyar-ı gülşen’in tutsak güzeli

Yanıyor ey güzel yanıyor içim
Birlikte verelim...

batu_41
@batu-41
15 Eylül 2010 Çarşamba 14:30:42
Bu hazan mevsiminde beden döndü yaprağa
Eserken bad-ı saba solduğumu bilir mi ?
Susuz kaldı dallarım, döndüm çölde toprağa
-- Çağlayan bu dereler yandığımı bilir mi ?
-- Düşürür kuyulara silahımda son mermi.

Kim kapattı kapıyı, kim kesti yolla...

Silahımda son mermi, @RABATLI
13.9.2010 00:06:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.747
Şiir Okunma
3.868.873
Yazı Okunma
83.092
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL