Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:23:47
BEKLİYORUM ...
Çıkta gel diyeceğin günü...
Her akşam çalan telefonda sesini,
Her yazılan mesajında geleceğini,
Ben seni sevdiğimi sevişimi....
Bekliyorum ölümüne aldığım nefes gibi...
Her gece her gün her saniye bekliyorum...
UMUTLA.....BEKLİY...

Bekliyorum…., @dudu
25.9.2010 01:37:07
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:13:53
Halimden sensin anlı yan
Gözümden yaştır damlı yan
Hala var mıdır duy mu yan
Seni sevdiğimi güzel

Sinemde açan gülüm sun
Yüreğim bin parça bölünsün
Hasretinle bana zulümsün
Seni seviyorum güzel

Arı çiçekte balıyla
Dağlar güzeldir yalıyla...

Dağlar güzeldir, @Mahmut Ali
25.9.2010 10:13:15
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 16:11:15
Dünyada bir tek sevdiğim sensin
Sensiz yaşamak zulüm değil mi?
Kaşına bakmamı çok görme bana
Gözlerine baksam hakkım değil mi?
** ** ** **
Sevda ırmakları akar gönlümde
Görmedim böyle güzel ömrümde
Mecnuna döndüm ilk gördüğümde
Sarılsam bell...

Hakkım değil mi?, @Mahmut Ali
23.9.2010 08:54:06
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 12:43:26
Merdi bırakmaz, yiğidi anar,
Helal sulardan içip de kanar,
Hakk aşkıyla sürekli yanar,
Oğuzsoylum Recep Çağlar Bey!

Hedefsiz, gayesiz koşturmaz,
Vakti gelmeyince coşturmaz,
Vatan için asla boş durmaz,
Oğuzsoylum Recep Çağlar Bey!

Her daim...

batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 10:02:23
Sevgili toprağımın güzel onur dolu sayfasını tekrar ziyaret etmekten ve ödülünü kutlamaktan onur duyarım torağım benim şivesi ile harikasın .Kutlarım can dost..
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 10:00:05
Tatlı bir çalışma canı gönülden kutlarım şairemi..
Dikensiz güller, @Çerkez Kızı
23.9.2010 23:03:00
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:59:00
Evet dosttan dosta övgü dolu vefa örneği.Kalemini yüreğini en kalbi sevgi dolu yüreğini kutlarım şairim.Sevgiyle ve şiirle kalın...
Okay bulut hocam’a, @AHMET ACAR
25.9.2010 01:38:12
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:56:36
Güzel bir nostaji olmuş şimdi değerli dost.Şiir şiirdir eskide olsa okunur.Yürek dizeleriniz ve duygularını kutlarım o günler bir daha gelmesin..
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:52:28
Mükemmeldi murat kardeşim canı gönülden kutlarım güzel yüreğinizi
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:51:08
Kutluyorum şairimi güzel bir şiir okudum.Hüznün şairinide candan kutlarım kadife sesli şairem.
İlk aşk mektubu, @yön
29.7.2010 14:57:34
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:49:39
Kutlarım şairii farklı bir şiir okudum ayrı bir haz...
batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 09:48:39
Aşık Lüzumsuzda sevda bir dağ olmuş yücelere
Seni nasıl yad ediyor hele bir sor gecelere
Bir nakkaş’ın edâsıyla nakşeder bak hecelere
……Tuna gibi coşar yürek aşkı ekerek özüme
……Buluşalım hazar’da biz katkı yap...

batu_41
@batu-41
25 Eylül 2010 Cumartesi 00:44:24
Alnında boncuk boncuk, ter içinde kalırsan,
Yüreğin kıpır kıpır, de ki âşık olursan,
Yarin nazlı gözünde, doğru yolu bulursan,
Milyon kere de olsa, Ayten’i sevmen gerek.


Kutlarım şairem güzel şiiri ve yüreğinizi kaleminiz ve ilhamınız d...

Kararlıysan, @NAZCA
25.9.2010 00:06:35
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 21:36:53
Bir gün anam çıkıp da, gelirse evinize,
Al sancakla künyemi, verirse elinize.
Kan çanağı gözlerle, bakarsa hepinize.
Anla işte halinden, sorma sakın Leylifer.

Sokul şöyle yanıma, son kez kavilleşelim.
Koy başını göğsüme, sessiz helalleşelim.
...

Leylifer 21.. final, @S.SAMYELİ
24.9.2010 21:23:17
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 21:17:37
Acı çekenlerin artık uzmanı oldum
Ne acılar içinde ben tahsil yaptım
İlkokul diplomasını rüşvetle aldım
Hiç yanlış yazmıyor kitabım sunam

Dalıp dalıp gidiyorum durmadan
Yazamam ki ben atamı anmadan
Halkın haberi yok hiç olanlardan
Senin bir ...

Sunam, @aliorhan06
24.9.2010 19:30:02
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 18:11:39
Akşam olur hüzün çöker odama.
Çocukların sesi gelir kulama.
Helede yanımda sen olmayınca.
Sen gittin gideli; gelmedin hala.

Perdeler hüzünden soldu sarardı.
Koltukta oturmaya yer kalmadı.
Her nesneyi savurdum toplanmadı.
Sen gittin gideli; g...

Gittin gideli, @kevir
24.9.2010 17:52:18
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 12:36:58
ve yol yeniden uzamaya başlar
gelip geçen yüzlerle bir olur gözlerim
bir tebessüm arar gibi

biliyorum biliyorum
külleri rüzgara emanet olsada mutluluğun
ceplerimde hala
yarına yetecek kadar duman bulunmakta
ve bu da yeni bir deniz için ku...

Umut lll, @Y. Kaya
24.9.2010 10:14:59
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 12:21:52
Şevk ile çalışıp kafa yorardım,
Ne olup biterse hemen sorardım,
Hazan mevsiminde erkek sarardım,
Zorunlu olarak hoşça kal dedim.

Karınca misali öyle çalıştım,
Köyüm bana, ben köyüme alıştım,
Bir zaman gülmedim, bazen yılıştım,
Zorunlu olarak...

Hoşça kal dedim, @kocakurtsoylum
24.9.2010 08:58:45
batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 01:48:38
Sürünmeye başlamış, zırha bürünen aşık,
Santim santim giderken, yedi saat yaklaşık;

Nihayet varabilmiş çadırın yakınına,
“Geldim” diye beklerken sevdiğinin yanına;

Nihayetsiz sevinçle kaldırınca başını,
Görebilmiş çadırın yaln...

batu_41
@batu-41
24 Eylül 2010 Cuma 01:45:43
Sensizlik sokaklarda hep peşimde dolanır
Gecenin şavkı düşer, yelkenler iner suya
Hayalin gelir akla, ela gözler sulanır
-- Ay buluta saklanır, gölgesi vurur koya
-- Ben burada uykusuz, sen doymuşsun uykuya.

Göçmen kuştur sevdiğim her sene gel...

Sensiz uykusuz, @RABATLI
24.9.2010 00:08:15
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.735
Şiir Okunma
3.868.773
Yazı Okunma
83.083
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL