Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 10:30:07
Akşam çağı tende, kurt düşmüş içe
Mola yok ömürde, kulaklar keçe
Ne ekin hasat var zamansız göçe
El ayak kesilmiş, akıtır yaşı.

Zamanı kutsal bil, çok dakik davran
Yerinde yel esmez, geçmeden kervan
Bir eserbırak ki dönmeden devran
Gönül hav...

batu_41
@batu-41
3 Ekim 2010 Pazar 00:15:57
SÖĞÜTLÜ

Yakıcı özlemin düştü dillere
Gönlümdeki sevdadadır söğütlü
Hasretim seherde esen yellere
Gönlümdeki bir sevdadır söğütlü

Çok soğuk akar beşirin paharı
Bir başkadır onun kışı, baharı
Kolay erimez dağlarında kar’ı
Gönlümdeki b...

batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 23:29:12
)(-)(-)(-SEVDİM AMMA-)(-)(-)(


Bir sevda var yüreğimde şahlanan
Sevdim amma adını da bilmiyom
Bir yürek var sevda ile beslenen
Sevdim amma ne yazık ki gülmüyom

Nedense bakışı gülüşü başka
Sanki oda hasret susamış aşka
Beni bu halleri dönd...

batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 23:25:41
====SAAT TAM YİRMİBEŞTE====

Ahd-e vefa yok imiş,sahteymiş hep duygular
Sayende solup gitti,oldu hislerim geda
Nafile akan yaşlar,sağır olmuş duyular
----------Arayıp sorma artık ,kabulün yok buraya
----------Saat tam yirmibeşte geleceğim oraya...

batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 23:22:22
Çoktur yazacağım zamanım yetmez
Satılmış insanlardan gurur sorulmaz
Garibanların çilesi dünyada dolmaz
Ne kadar doldu isem o kadar taştım
İsyan bayrağını ben çoktan açtım

Ali Orhan’ım işte böyle dostlarım
Bana huzur vermiyor ülkemde ort...

Çoktan, @aliorhan06
2.10.2010 16:51:49
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 23:19:29
Firaklardan söz edip kara bağlatma bana
Senli gecelerimi sakın sensiz bırakma.
Ayrılığın ölümden ar gelir inan cana.
Seni seven gönlümü sakın aşksız bırakma.

Senle nefes alırım,senle yatar kalkarım.
Penceremden yıldıza,hep sen diye bakarım.
N...

Beni öksüz bırakma, @S.SAMYELİ
29.9.2010 09:07:58
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 23:13:38
Bir tatlı sözüne muhtaç yüreğim
Neden bu zulüm söylesene eyy yar
Tükendi ümitlerim senli düşlerim
Dayanamıyorum kor ateşteyim
Sesimi sana ulaştıramıyorum
Göz bebeyim


Siyah gecelerin karanlığı çökmüş gecenin üstüne,düşlerine.Karamsarda olsak...

Gözlerinde öleyim, @siyahgecem
2.10.2010 04:06:04
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 22:59:20
Dostunu yürekten sevenler
Dostuna değer verenler
Dostunu nerede olsa arar bulurlar
İştye en iyi dost
Unutulduğunda unutmayandır
Dostunu birgün arayıp sorandır
En güzel dost işte böyle dostlardır..
Değerli dost evde olmadığımdan dolayı bu gü...

En iyi dost, @mehmet ali unsal
2.10.2010 08:50:24
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 00:53:48
Zamân; uçsuz bucaksız, anlaşılmaz kördüğüm.
İzâhına yetmiyor, gelmiş gelecek târih!
Soğur doğur döngüsü, ömürler güğüm güğüm
Teknesinde yoğrulur âdem pazarda sarîh
Zamân; uçsuz bucaksız, anlaşılmaz kördüğüm.


Gördüm ki iç dünyama, milyon yıll...

Ç ı r a k, @Salih Erdem
2.10.2010 00:43:03
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 00:38:06
Duymaz olmuş kulaklar
Güzel nameleri unutmuşlar
Tatlı sözleri duymamışlar

Dostluklar kaybolmuş
Her şey menfeat olmuş
Maddiyat olmuş

Paran varsa adamsın
Paran kadar adamsın
Yoksa gereksiz adamsın

Kalmamış kimsede manevi değer
Kalmamı...

Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
2 Ekim 2010 Cumartesi 00:00:40
DURAK YİĞİT (Akrostiş)

Dil tercüman olur söyleyen yürek
Uslanmaz gönül hiç çattığı felek
Ruh denen varlığın giydiği yelek
Akibeti toprak toprağa gider
Kamil olan kişi nefsini güder...

Yok sayamam varı eser görünür
İnsan doğdum daim cana b...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 22:36:14
Anlat bana dertlerini can dostum
Anlat ki derdine derman arayım
Bütün dostlarımı candan severim
Anlat bana dertlerini can dostum

Anlat ki sıkıntılarını rahatlayasın
Kalleş dostlarını gözlerin görsün
Benim için sen sevgime değersin
Anlat bana...

Can dostum, @aliorhan06
1.10.2010 16:50:30
batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 19:39:14
Ayrılık yok diye etmiştik yemin
Sırt sırta veripte sarıldık gardaş
Sözlerine vefan bu mudur senin?
Unuttuk maziyi darıldık gardaş

Bir lokma ekmeğin katığı yavan
Baldan tatlı idi kuru bir soğan
Kimin gücü yeter derdin her zaman
Bir hiç u...

Gardaş, @kulhasan
1.10.2010 11:10:40
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 19:36:40
Büyümezdi içimdeki cocuk
Bütün gün oyun oynardı
Kanım kaynardı

İçimde kendimi aşardım
Biteviye koşardım

Eski bir şarkı oldu şimdi geçmişim
Dinledikce ağladığım

Hep o çocukluğu yaşardım

Biteviye koşardım

Koşardım


USTA ŞAİRİME E...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 19:19:40
Nazenin çiçektir gönül vazonda
Aman incitmeyin kadın gülünü
Zahir ve batında, o dört sezonda
İtip kaktırmayın kadın gülünü.

Fahri bahar olur, gönlüne dolar
Erguvan misali naziktir solar,
Gelecek günlere kökleri salar
Özden yaktırmayın kadın ...

Kadın gülü, @H.İbrahim SAKARYA
1.10.2010 17:01:05
batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 19:17:26
Efil efil esen sıcak bir yelsin
Seven sevdiğinden muradın alsın
Gül açsın yüzünde gözlerin gülsün
……Sessizce yaklaşıp buseyi kondur
……Gelip de sar beni ateşi söndür


Mutluluğa çıkar tüm fallarımı
Yakın et uzaksa tüm y...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 18:33:30
Dağdan indim ovaya,
Düzde şaşırdım yolu,
Uçtu umut havaya,
Düzde şaşırdım yolu.

Derdim binin karesi,
Bulunmadı çaresi,
Doldu yaşam süresi,
Düzde şaşırdım yolu.

Dağdan dağa uçarken,
Belalardan kaçarken,
Sevgi çimi saçarken,
Düzde şaşırd...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 17:06:31
Arzu endam ederek ruhuma sahip oldun
Bahşettiğin o aşk’a gönülden razı oldum
Büyülendim aşk’ınla gönül tahtıma kondun
Koca bir yürek ile, senin yavuklun oldum

Katmer, katmer gönlümde yuvalandı o aşk’ın
Nakşetti yüreğime, umut...

Diyorum ki, @iyimser
1.10.2010 17:04:20
batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 16:03:47
Öyle içten ve bezgin çağır ki ’tez gel’ diye,

Geri dönüşüm için özel durum olmalı...

Hafif kalır karakol, jandarma ve adliye

Hesap soracağım yer yüce kurum olmalı...



Düne kefil değilim, söz veremem yarına

Bir bakarsın d...

batu_41
@batu-41
1 Ekim 2010 Cuma 15:21:05
Yaz gelince çayır, çimen biçilir,
Yeşerir yapraklar, çiçek açılır,
Susayınca soğuk ayran içilir,
Peynir ve teleme olur sütümüz.

Horzum yaylasından batıya gidin,
Kurt dere yolundan Menge’ye geçin,
KARACA gedikten soğuk su için,
Soğuk pı...

Farsaklar diyarı, @Karaca Yakup
1.10.2010 01:14:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.776
Şiir Okunma
3.869.081
Yazı Okunma
83.109
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL