Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 13:18:24
SAKIN HA…

Hatun al şu ceketimi
Al ama askıya asma bugün
At şöyle kanepenin üstüne
Oğlum asılma koparacaksın
Bir müddet daha yaşasın
Torunum gel bakalım
Büyüyünce ne olacaksın
Vay be demek başbakan
Ol evladım ol mahsuru yok
Lakin d...

Sakın ha…, @İhsan POLAT
18.9.2010 04:44:24
batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 13:14:30
Hoyrata yoldurdun taze gülümü,
Karagözlüm tüm kabahat bende mi?
Reva gördün bana bunca zulüm’ü,
Karagözlüm tüm kabahat bende mi?

Başlangıçta kayıp ettim yolumu,
Bu acılar hayatın bir bölümü,
Hiçbir zaman kaldırmadım kolumu,
Karagözlüm ...

Karagözlüm, @kocakurtsoylum
17.9.2010 21:10:30
batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 13:07:46
Dünya sanki bir bilmece.
Gidiyorum gündüz gece.
Azrail başa gelince.
Gidiyorum hakka doğru

Zalimdir feleğin fendi.
Ömür bitti yol tükendi.
Yalan dünya beni yendi.
Gidiyorum hakka doğru.

Takat biter can yorulmaz.
Korhani Yolda du...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 12:51:09
YURDUM BAGRIMDA ANAM GİBİ KÖZDÜR.
AY YILDIZIM RUHUMDA GÖREN GÖZDÜR.
ECEL GELECEKMİŞ VARSIN GELSİN.
ALLAH-U EKBER SÖYLEYECEGİM SON SÖZDÜR.



Kutlarım ipek sesli şairem....Varlığınız inkar edilemez
Köz göz söz, @hüzün şairi
16.2.2010 22:33:37
batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 12:47:46
Dostluğa çağrını geri çevirirler
Afetmeyi denersin yüzüne bakmazlar
Başkalarını daima hiçe sayarlar
İşte bunlar kendini beğenmiş insanlar

İşte seni anlamayanlar
İşte bu bencil insanlar
onlar melek yüzlü şeytanlar
Saman altından su yürütenle...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 12:41:35
Mardin kızıltepe’de,
Olan aşkı kalbimde,
Birine aşık oldum
Adı güzel Hamide.

Çalışkandır diyemem,
Tembeldir de diyemem,,
Onu sevdiğim için
Derim güzel Hamide’m.

İşte bunun derdinden
Keke oldum dilimden,
Aşkımız bir...

Hamide-1, @miharbi_47
15.9.2010 10:10:14
batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 12:35:54
Dönüşü olmayan tek gidişi var
Giden den haber yok bu nasıl diyar
Belki bayram sonu belki ahu zar
Şehir olduğunu bil de öyle git

Hazan böyle m olur yıldızı kayan
Bu esrarı halin her anı ziyan
Vuslat kıyametten öteye uyan
Tehir olduğunu bil d...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 10:41:24
mazi

Bazen gönlüm bir nehir bir çağlayan
Bazen kör bir kuyu içinden çıkamadığım
Sensizliğinde kaybolduğum
İçimde bir sızı gözümde bir damla yaş
Sevgiyle andığım sözlerin gelir aklıma
İçim burkulur yüreğim yeniden kanar
Binlerce soru geçer ak...

Mazi, @siyahgecem
13.9.2010 15:55:12
batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 10:37:20
BİR BOŞLUK

Bir boşluk var içimde yüreğim dalga dalga
Sanki yönsüz bir nehir deli dolu çarpıyor
Ümit yelkenlileri kim bilir hangi dalda
Küskün esen rüzgârlar acıyla göz kırpıyor

Kahır nöbetindeyim, ne gelen var ne giden
Kim bilir yolcusunu h...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 10:30:23
Her gece sestir bana
En güzel histir bana
Sevgisi mistir bana
Gönlümün tek aşkı O...

Melektir sanki gökte
Çiçektir şu yürekte
Nazlıdır hani pek de
Gönlümün tek aşkı O...

Mavinin tonu gibi
Gözleri dolu sevgi
Şu kalbin tek sahibi
Gönlümü...

batu_41
@batu-41
18 Eylül 2010 Cumartesi 10:28:35
sen üç’e kadar say
sonra aç gözlerini
ama öyle birden tüketme sayıları
yoksa gözümde canlandırmaya çabaladığım
resimleri yeniden birleştirmek zorunda kalacağım
hadi ama
inan şaklabanlık değil bu sefer
gülmeyi unutmuşken bu aralar gözler...

Ertelenmiş hayaller..., @Y. Kaya
18.9.2010 10:06:55
batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 19:56:31
Seni kelimelerle anlatmak
Bu kadar zormuydu be dünyam...
Oysa beynime kazınmıştı güzel gözlerin
O tatlı gülüşün...
Öyle olmasa hep karşımda olurmuydu hayalin...
Ben seni ölesiye sevmiştim
Sen ki karanlıkta görünen tek ışığım...
Sen ki benim...

batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 10:35:24
Gel

Mevsim gibi gel, yaz gibi kavur,
Kış gibi titret, bahar gibi coştur beni…
Ama gel; mevsim gibi.
Yaz gibi terlet, kış gibi üşüt,
Bahar gibi gonca açtır yüreğimde,
Ama yinede gel mevsim gibi.
Yaz gibi gel, hasadım ol, harmanım ol;
B...

Gel, @kevir
17.9.2010 10:11:17
batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 10:33:35
Gülümse gözlerinle
Uzat müşfik elini
Bir gün lazımdır sana
Sev yücelt polisini

Polisinle gurur duy
Şefkatini hep göster
Oda etten kemikten
Sevmek sevilmek ister

Üniforma görünce
Titrer içim her yanım
Aldırma polis kardeş
Her daim yanın...

batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:55:18
OĞUL

Hakikat şehrine göçmeden önce.
Haramı helalı seçmeli oğul.
Aşkın badesini içmeden önce.
Yalandan dolandan geçmeli oğul.

İnanıp softa ya , dalma efkâra .
Her ne arar isen İlimde ara
Bu yüzden Nesimi çekildi dara
Şimdi karanlığı, deşm...

batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:51:46
Bir abide timsali,
Ayla yıldız misali,
Bulunmuyor emsali,
Bunlar benim yavrular.
Sevimli çağlarıdır.

Murat başta oynaya,
Selçuk benziyor aya,
Oğuz Pınar ve Derya,
Bunlar benim yavrular.
Gönlümün harmanıdır.

Ahmet Acar dalım var,
Çekmes...

Yavrular, @AHMET ACAR
17.9.2010 01:38:38
batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:48:04
GEZGİN_SAİR (Akrostiş)

Gençliğim gurbette gelip geçiyor
Ezelden yazılmış anlıma yazım
Zandetme hep yüzüm sensiz gülüyor
Gönlümün tek varı aziz Vatanım.
İnceden inceye gözümde tüter
Nerde şimdi Gezgin Şair üstadım.


Şahin olsam kanat açsam...

Gezgin sair akrostiş, @Genç Ozan
17.9.2010 04:35:12
batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:39:12
adı Nurcan
meleklerden çaldığı sûretini bırakıyor dünyama
soyadı Altın
candan öte bir güzellik sunuyor gönül kapıma


sen !!!
gülen gözlerinde dostluk büyüten insan
sağol
hoş geldin küçük dünyamın daracık sofrasına

hadi !!!
eteğini topl...

batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:37:05
Büyüme çocuk sakın büyüme,
Sakın büyüyüm deme serpilip iki yana
Bilki en iyi yar ,arkadaş baba ve ana,
Ne kötüler var dünyada anlatsam sana,
Sakın büyüme çocuk sakın aman haaa,

Daha sen küçükken o hoyrat eller,
Elindeki oyuncağa değerler,
S...

Büyüme çocuk, @dudu
17.9.2010 04:41:27
batu_41
@batu-41
17 Eylül 2010 Cuma 09:28:03
UYUYAMADIM

Âşina olduğum o gece yine,
Yattım da bağrına, uyuyamadım.
Ser yastığa küskün el dövdü sine,
Battım da bu gece uyuyamadım...

Har-lı avuçları yaralarıma,
Hitab-ı yapıştı dudaklarıma,
Gecenin şerri-nden dualarıma,
Kattım da...

Uyuyamadım, @Ayser ÖZBAKIR
16.9.2010 23:58:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.788
Şiir Okunma
3.869.145
Yazı Okunma
83.114
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL