Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
27 Şubat 2015 Cuma 01:26:53
Rabbim hayatını kaybeden vatan evlatırına gani gani rahmet eyleye..Kardeşim..O dramları tvlerden ,izledik yürek parça parça oluyor..Çoban olmayınca sahipsiz sürüyü çakallar kırıyor işte..Baksana yanı başımızdaki suriye..ırak..libya..mısır..filistin.....

Hocalı, @SEMA DAAĞLI
27.2.2015 01:00:21
batu_41
@batu-41
24 Şubat 2015 Salı 00:26:34
Çünkü bu gizli bir sevdam,
Ben hergün ağlıyorum ,
Yağmur ne olur benden uzak dur,
Çünkü görmezden gelinen farkındalıklarım var
Onun nedenini sen sorma bana
O benim gizli dünyam
ASİYÜREKLİM
Onlar için üzülürsün uykusuz gecelerine
Gizlersin sak...

Sonsuzluğum, @Müzeyyen yavuz
23.2.2015 21:33:36
batu_41
@batu-41
23 Şubat 2015 Pazartesi 17:01:50
Hay allah iyiliğini versin emi...Karadenizin kıvrak zekası..Ellerine sağlık hoş bir şiirdi kutlarım
Niyazi, @Hasanyılmaz
23.2.2015 01:50:21
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
23 Şubat 2015 Pazartesi 16:59:58
Seni burda tekrar aramızda görmek güzeldi değerli kardeşim Elif aramıza hoş safa geldin diyorum
Nihayet, @ŞİİRLERİN ŞAİRİ
23.2.2015 15:45:05
batu_41
@batu-41
23 Şubat 2015 Pazartesi 16:56:32
İnce ince dokundurmalarla güzel bir hicv olmuş günümüzü güzel bir dile kaleme almış değerli şaire kardeşimiz..Yürekten tebrik ediyorum.Nice iğnelemeler değerli kalem Sema kardeşim..Selam saygılarla
batu_41
@batu-41
20 Şubat 2015 Cuma 01:11:34
Bilmem ne oldu ki çekip de gittin,
Bana söz vermiştin,gitmeyecektin.
Zavallı aşkımı perişan ettin,
Bana söz vermiştin,gitmeyecektin.
*

Devamlı akıyor gözümün yaşı,
Yokluğun getirdi ömrüme kışı,
Canım kahroluyor her adım başı,
Bana söz vermi...

Gitmeyecektin, @SEMA DAAĞLI
20.2.2015 00:13:29
batu_41
@batu-41
19 Şubat 2015 Perşembe 11:50:43
Seven sevdiğine asla bu kadar acı dile söz söylememlidir..Zira bu şuna benzer,öküz öldü ortaklık bozuldu..İşte bu hiç ne etik olur nede geçmişin izlerini unutturur..Çünkü yaşanmışlıkların hatrını saymak gerekir..Tebriklerimle Hasanım
Velâkin, @Hasanyılmaz
19.2.2015 00:18:34
batu_41
@batu-41
19 Şubat 2015 Perşembe 11:12:10
GÖNÜL SESİNİZ DAİM OLSUN DEĞERLİ KALEM..SELAM SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
19 Şubat 2015 Perşembe 10:33:43
Gönül kaleminiz hep yazsın değerli kalem..Yine mükemmel sözlerdi..Tebrik ediyorum
batu_41
@batu-41
19 Şubat 2015 Perşembe 08:57:38
Bana ettiğin zülüm inan ki gelmez saya,
Sende yürek yok oğlum,göğksünde" ki taş,kaya,
Özgürlüyü çok sevdin git yaşa doya-doya,
Senden adam olmadı o özgürlük,o da yol,
Bana layık diğilsin git şimdi layıkın bul.
**

Caddelerde,sokakta sevmediğin...

Layıkını bul, @SEMA DAAĞLI
19.2.2015 00:10:34
batu_41
@batu-41
15 Şubat 2015 Pazar 19:35:43
Gözlerim gözünden söz almasaydı
Tebessüm etmeden yüz bulmasaydı
Aşkın yüreğimde köz olmasaydı
Sevme beni , Allah’ını seversen

Niye bu şiirler hep böyle yürek acıtıyor ki..Şairlik acı çekmek gözden yaşı dökmek.hep boyun bükmekmi kardeşim.Çok güz...

Benden olayım, @siyahgecem
15.2.2015 18:10:46
batu_41
@batu-41
14 Şubat 2015 Cumartesi 01:11:54
Gönül sesin daim olsun değerli şairim..Selam sevgilerimle..
Yar, @AHMET ACAR
18.4.2012 01:10:18
batu_41
@batu-41
13 Şubat 2015 Cuma 16:08:57
İnsan hissettiği duyguları en güzel yazarak anlatır. Çünkü yazmak yaşamaktan doğar…
Konuşarak ifade edemediklerimizin bahsinde yazmak imdadımıza yetişir.
Hissettiğimiz duygular, yaşadıklarımız, amaçlarımız, acılarımız bu vesile ile yazılarımız in...

İçmeye geldim, @Sivaslı Remzi
13.2.2015 00:00:25
batu_41
@batu-41
13 Şubat 2015 Cuma 15:54:45
Her insan ne yazıkki umduğunu bulamıyor,hayat denen bu zorlu yolda hüzünde neşede bizler için değerli..
Sanırım bu bir şiir olmalı..Temennimde öyle olsun..
Yaşamın içerisinde muhafazası zorda olsa bu cevheri beraber gönüllerimize nakşederiz diye, ...

batu_41
@batu-41
12 Şubat 2015 Perşembe 16:17:50
tebrik ediyorum değerli kalem
Senın, @SEMA DAAĞLI
12.2.2015 00:29:31
batu_41
@batu-41
11 Şubat 2015 Çarşamba 14:35:44
Her ne kadar BANA NE desekte yine olan bizlere olmuyormu değerli kalem..Sitemler ve serzeniş yerinde bir çıkış olmuş kutlar saygılar sunarım..Nice paylaşımlara
Bana ne..!, @gülşen sarıoğlu
11.2.2015 12:31:30
batu_41
@batu-41
10 Şubat 2015 Salı 01:35:24
Hayatın acımasız yanları malesef dost..Rabbim hayırlara tedbil eylesin
Neden ki bunca ziyan…, @AZAP
9.2.2015 21:20:48
batu_41
@batu-41
10 Şubat 2015 Salı 01:33:43
GÖNÜL SESİN DAİM OLSUN DEĞERLİ DOSTUM GÖNÜLDEN KUTLARIM
batu_41
@batu-41
10 Şubat 2015 Salı 01:05:37
TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ ŞİİR DOSTU NEFİS BİR ŞİİR DAHA OKUDUK SAYFANIZDA SELAM SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
9 Şubat 2015 Pazartesi 17:29:56
Yüreğine sağlık değerli dostum..Sevgi selam ile git güle güle..Elbette makamlar ve bu hayat hiçbirimize baki değildir..Vakti saati geldiğinde bayrak değişimi yaşanacaktır..Vedalar bu yüzden hüzünlü oluyor işte..
Veda, @AHMET ACAR
8.2.2015 12:34:52
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.211
Şiir Okunma
3.865.109
Yazı Okunma
82.942
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL