Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
25 Ocak 2015 Pazar 23:07:21
Ellerine yüreğine sağlık değerli şairim.Yürekten tebriklerimigönderiyorum..
batu_41
@batu-41
25 Ocak 2015 Pazar 19:04:17
Her iki değerli kardeşimi gönülden kutluyorum..
Hak için, @k.doğanay
25.1.2015 10:24:55
batu_41
@batu-41
23 Ocak 2015 Cuma 00:44:37
Yüreğine sağlık değerli şairim..Dileklerin yerini bulsun selam sevgilerimlesin
batu_41
@batu-41
23 Ocak 2015 Cuma 00:43:13
Yüreğinize sağlık değerli kardeşim..Selam saygılarla
batu_41
@batu-41
22 Ocak 2015 Perşembe 00:22:25
DİLEK VE TEMENNİLERİNLE MURADINA ERESİN KARDEŞİM...ÇOK GÜZELDİ ANLAYANA
İstiyorum, @SEMA DAAĞLI
22.1.2015 00:10:29
batu_41
@batu-41
21 Ocak 2015 Çarşamba 17:16:06
Tebrik ediyorum değerli dost kalem..Emeklerinizin değer görmesi dileklerimle
batu_41
@batu-41
21 Ocak 2015 Çarşamba 13:42:22
O güzel yüreğinize kaleminize sağlık değerli kalem..Harika bir şiir yürekten tebrik ediyorum..Nice güzel çalışmalara imza atmanız dileklerimle..Emekleriniz değer görsün dost
Dayanırmısın, @SEMA DAAĞLI
10.12.2014 00:34:38
batu_41
@batu-41
19 Ocak 2015 Pazartesi 01:05:39
Tebriklerimi gönderiyorum değerli kalem..Selam saygılarımlasınız
batu_41
@batu-41
18 Ocak 2015 Pazar 02:07:44

Ne yaptım,ne ettim mutlu olmadım,
Aradığım aşkı asla bulmadım,
Sevgime karşılık sevgi almadım,
Karip kuşlar gibi perişan oldum.


O gitti sandım ki baharım gitti,
Her arzum,ümidim,nubarım gitti,
Tükendim sabırım kararım gitti,
Eski düşler ...

Perişan oldum, @SEMA DAAĞLI
18.1.2015 00:10:44
batu_41
@batu-41
17 Ocak 2015 Cumartesi 15:09:48
Duygu dolu şiirinizi ve kalemini gönülden kutlarım değerli kalem
batu_41
@batu-41
15 Ocak 2015 Perşembe 19:48:55
Her daim bahtımla ederim yarış
Olmadı seninle olmuyor barış
Dolaştırın beni sen karış karış
Anlamadın beni hayırsız yarim.

Ne ölmek nefessiz kalmaktır,nede yaşamak nefes almaktır..!Yaşamak sevilmeyi hak eden,birine yaşamını harcamaktır..
İşte...

batu_41
@batu-41
15 Aralık 2014 Pazartesi 13:53:34
Yaratılan her canlı, bir erkek ve bir dişi,
Herkes kendi eşinden, bıkmasın için için,
Allah mehel görmüşse, razı olsun her kişi
Kimse başka bir yâre, bakmasın için için

Yanlış yerde arama, aşk beşerde değil ki,
Kaldır başın semaya, rüku secde ...

İçin için, @Kul Figani
15.12.2014 11:12:45
batu_41
@batu-41
15 Aralık 2014 Pazartesi 00:35:31
Şapka çıkartılacak duygu dolu güzel bir emek kutluyorum şairem..Yüreğiniz daim olsun...Sizi anlamayanı bırak gitsin
Anlamıyorsun, @SEMA DAAĞLI
15.12.2014 00:00:50
batu_41
@batu-41
14 Aralık 2014 Pazar 23:46:43
ellerinize yüreğinize sağlık değerli dostlarım..Nice güzel paylaşımlara
Kalsın yarenler, @ozanali
14.12.2014 23:14:12
batu_41
@batu-41
13 Aralık 2014 Cumartesi 14:22:51
yüreğiniz kaleminiz daim olsun değerli kalem dostu
Kara sevda, @SEMA DAAĞLI
13.12.2014 00:09:01
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2014 Çarşamba 22:51:59
Yüreğine gam değmezsin.İhlas dolu yüreğin daim olsun değerli hocam nefis bir şiirdi..Yunus diliyle
Bu ayrılık, @CemalettinGÜRPINAR
10.12.2014 22:20:43
batu_41
@batu-41
10 Aralık 2014 Çarşamba 17:15:24
"Eşhedü enlâ ilâhe illalah,
ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve resulü"

Mevlam kelimei şehadet ile son nefesimizi vermeyi nasip eylesin ümmeti mümin kullarına..Ellerine yüreğine sağlık gardaşım
Vasiyet-i nasihat..!, @Kul Figani
10.12.2014 14:26:35
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2014 Salı 19:08:17
Sevdamın duası sonsuz rekiat,
Senden başkasına edemem biat
Aşkın doğasında sensin tabiat,
Sen kalbimi çalan, en güzel şeysin

Bütünüyle çok nefis birşiir gene gönülden tebriklerimi iletiyorum kardeşim...Tek anlamadığım biryeri var..( rekiat, ) ...

Melek misin nesin, @Kul Figani
9.12.2014 17:31:48
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2014 Salı 09:59:06
Anılara gömüp düşü Unuttun mu sen gülüşü
Bahçende/ki her cümbüşü Yas ettinmi benim gibi.?
Kırıldı YÂR kolum dalım Gidiyor bak işte salım
Kimse bilmez garib halım ? Dedinmi hiç benim gibi ?...Bu dörtlükten başka ne denirdi ki değerli dost..Yürek k...

Benim gibi, @SEMA DAAĞLI
9.12.2014 00:24:12
batu_41
@batu-41
9 Aralık 2014 Salı 09:19:39
Helal olsun şiir dostu sazda seste kalemde konuşmuş ellerinize yüreğinize sağlık..Emekleriiniz değer görsün..Nice güzel çalışmalara
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.256
Şiir Okunma
3.865.537
Yazı Okunma
82.965
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL