Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
19 Mart 2015 Perşembe 14:41:29
RABBİM MEKANINI CENNET EYLE DEĞERLİ DOSTUM..ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK
batu_41
@batu-41
18 Mart 2015 Çarşamba 14:05:44
GÖNÜL SESİNİZ DAİM OLSUN DEĞERLİ KALEM..HER YÜREĞİN KENDİ İÇİNDE KOPAN FIRTINALARI VARDIR HAYATIN VAZGEÇİLMEZİ OLAN BU YOLDA..ÇOK AŞIKLAR YORULDU TIPKI MISRALARDA OLDUĞU GİBİ ..KUTLYORUM SİZİ
batu_41
@batu-41
17 Mart 2015 Salı 22:00:50
Ustadan şiir okumak haz veriyor toprağım yürekten kutluyorum gardaşımı ellerin dert görmesin
Gönül dedığın, @Kul Figani
17.3.2015 19:40:25
batu_41
@batu-41
17 Mart 2015 Salı 17:15:19
ÖMRÜN BAHAR OLSUN TOPRAĞIM ELLERİN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN NEFİS BİR ŞİİRDİ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM SEVGİLERİMLESİN
Bahara özlem, @k.doğanay
17.3.2015 16:10:32
batu_41
@batu-41
17 Mart 2015 Salı 14:09:45
Derinden derine imgelerle harmanlanmış sitem dolu güzel bir emek yürekten tebrik ediyorum şiir dostunu..Emekleriniz değer,çağrılarınız cevab bulsun Gülşen hanım saygılarımla
batu_41
@batu-41
17 Mart 2015 Salı 08:50:00
Kısa ama dokunuşları sinir uçlarını hissettiren nefis bir çalışma tebrik ediyorum gönül kaleminizi..Nice paylaşımlarda bulunmak dileklerimle
batu_41
@batu-41
16 Mart 2015 Pazartesi 13:17:36
TEBESSÜM ETTİRDİN GARDAŞ..ELLERİN DERT GÖRMESİN..HANİ DERLER YA BİZİM ORALARDA EL BAĞININ GÜLÜ KOKMAZ ALIP KOYNUNA SOKMAZ..YİNEDE BİZİ TOPRAĞIMIZ GEREKTİR BİZE
Ayşe fatma, @Sivaslı Remzi
16.3.2015 00:00:26
batu_41
@batu-41
16 Mart 2015 Pazartesi 13:15:07
GÖNÜL İMBİĞİ DAMITILMIŞ YİNE HECE HECE.ÇOK GÜZELDİ HASANIM YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM..MALESE BU ACI GERÇEK BÖYLE İŞTE
Sevgi ile kin, @Hasanyılmaz
16.3.2015 01:12:57
batu_41
@batu-41
16 Mart 2015 Pazartesi 13:12:26
YÜREK GÖNÜL İMBİĞİNDEN DAMITMIŞ YİNE SİHİRLİ CÜMLELERİ SAYFAYA GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOSTUMU
batu_41
@batu-41
13 Mart 2015 Cuma 13:29:30
Yüreğine sağlık değerli kardeşim SEma...Yine nefis bir şiir düşmüş sayfaya kaleminden..Ellerine yüreğine sağlık Nice güzel paylaşımlara kardeşim
Uzak tut, @SEMA DAAĞLI
13.3.2015 00:10:11
batu_41
@batu-41
13 Mart 2015 Cuma 13:06:48
Ellerinize yüreğinize sağlık değerli dost kalem..Serbestinde yazılması güzel oluyormuş meğer fon eşliğinde..Kutluyorum şiirinizi ve sizi


batu_41 tarafından 3/13/2015 1:06:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Asim, @Müzeyyen yavuz
13.3.2015 00:26:14
batu_41
@batu-41
8 Mart 2015 Pazar 16:09:47
ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ DOST KALEM..SELAMSAYGILARLA
batu_41
@batu-41
8 Mart 2015 Pazar 13:35:46
ÇOK HAKLISINIZ GÜLŞEN HANIM...TEBRİK EDİYORUM EFENDİM

batu_41 tarafından 3/8/2015 2:00:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 14:28:58
Gönülden düşen tınılar harikaydı değerli kalem..Gönül sesiniz daim olsun selam saygılarla
batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 13:07:13
Sana gelmek hep var
Özleminle yaşarım
Hasretinle engelleri aşarım
Gülüşünle her zoru başarırım
Biliyorsun seninle güçlü şiirim

Tebrik ediyorum gönül dostu..Nice paylaşımlara
Hep beraberiz, @meselci
28.2.2015 11:53:56
batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:10:27
Dengini bulamazsın gönül de eşiktir o
Rana yüzlü sevgili, anadır, yardır kadın
Bebeğini büyüten ninnili beşiktir o
Bulut gibi yüceden yağarken gürdür kadın
*
Sevgi doludur kalbi, hem ağlar, hem de güler
Kini nefreti bilmez dualı dilek diler
Ya...

batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:05:47
BİR ŞİİR DEMLEYELİM

Yara alan sevgiye bir yudum sunmak için,
Biraz şifa sağlayan bir şiir demleyelim.
Dünyayı gül donatıp dalına konmak için,
Bülbül gibi ağlayan bir şiir demleyelim.

Hiç dalmasın uykuya açık olsun gözleri,
Yanardağ’a döndü...

batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:04:16
Tebrik ediyorum bu şiirini ve engin yüreğini gönül dolusu muhabetlerimle
Sallan, @Sivaslı Remzi
28.2.2015 00:01:11
batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:03:26
Ustalemi ve o güzel yüreği gönülden tebrik ediyorum selam dua ile esenlikler içinde kalın
batu_41
@batu-41
28 Şubat 2015 Cumartesi 11:01:35
Bugün bu bu güzel ahlakı taşıyan azda olsa var.Ne mutlu o güzel yürekli insanlara..Çünkü madde herşeyin önüne geçmiş,kardeş kardeşe çıkarı doğrultusunda gidip geliyor değerli şairim ne yazıkki böyle..Mevla güzel ahlaklar ile yetişip yaşamayı nasip et...

Gönül, @ZEKİ TOMBUL
28.2.2015 03:05:24
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.416
Şiir Okunma
3.866.658
Yazı Okunma
82.985
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL