Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
29 Kasım 2014 Cumartesi 00:07:08
İhlas dolu yüreğine sağlık ağbim..Ellerin dert görmesin
Odur, @yükseli66
28.11.2014 18:55:12
batu_41
@batu-41
29 Kasım 2014 Cumartesi 00:05:58
Hem mizah hem büyük sitemler dökülmüş gönül sayfasına Mehmet hocam ellerine yüreğine sağlık..Her zaman güzel şiirler dökülüyor o kocaman yüreğinden kutlarım can
Gözüm kör olsun, @Mehmet Aktaş
28.11.2014 20:42:21
batu_41
@batu-41
28 Kasım 2014 Cuma 00:40:33

ÇOK GÜZEL ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK GAM DÜŞMÜŞ YÜREKTEN SAYFAYA NİCE GÜZELLERİNE DEĞERLİ DOST
Ağlarım, @SEMA DAAĞLI
28.11.2014 00:09:13
batu_41
@batu-41
27 Kasım 2014 Perşembe 12:24:30
Usta kalemi gönülden tebrik ediyorum..Dört başı mamur şiirleri sayfanızda haz alarak okuyoruz dost kalem..Nice nice paylaşımlara esenlikle kalın
Gözler konuşsun, @nuran ölmez
26.11.2014 19:43:57
batu_41
@batu-41
27 Kasım 2014 Perşembe 10:38:39
Her iki değerli kardeşimi gönülden kutluyorum..Şiirlerin prenssesi yine kalemi ve yüreğini konuşturmuş..Cantebrik ediyor saygılar sunuyorum
batu_41
@batu-41
27 Kasım 2014 Perşembe 10:30:33
Yürek sesin daim olsun dostum..hüzünler sarmış sayfayı bugün ayrılık yelleri esiyor mısralarında..Yüreine gam değmesin can..Nice şiirlere
Sirkeci garında, @Hasanyılmaz
27.11.2014 01:40:36
batu_41
@batu-41
27 Kasım 2014 Perşembe 10:23:29
Dön artık vüslat da bir yakın dursun,
Mutluluk seni de ,beni de sarsın,
Gel de yüreğimiz yine bir vursun
Aşk tüm evimizi bürüsün artık.
Sema Dağlı.

GÖNÜL DEMİNİ ALMIŞA BENZİYOR.mISRALAR VE ÇAĞRILAR SEVGİLİYE ÖYLE GÜZEL SESLENMİŞ Kİ İNŞALLAH DU...

Dön artık, @SEMA DAAĞLI
27.11.2014 00:11:56
batu_41
@batu-41
26 Kasım 2014 Çarşamba 09:16:21
GÖNÜL DEİZELERİNİ KUTLUYORUM DEĞERLİ TOPRAĞIM SELAM SAYGILARLA
Düş kapısı, @Toprağımsın
25.11.2014 22:42:50
batu_41
@batu-41
26 Kasım 2014 Çarşamba 09:14:01
sahi be şu anda gökten
ya bir taş düşerse
b
a
ş
ı
m
a…cırlar mı ki bu kısmetsiz (taştan taşa çarpan) başıma…

ŞÜPHEN OLMASIN DOSTUM İNANKİ ACIYAN DOSTALRIN OH DİYENLERDEN YADA ADAM BANA DİYENLERDEN ÇOK OLUR..ALLAH GÖSTERMESİN BÖYLESİ AHVALİ....

batu_41
@batu-41
26 Kasım 2014 Çarşamba 09:11:57
YÜREK SIZIMSIN DİYOR ŞİİR HECE HECE..NİCE GÜZEL ŞİİRLERE DEĞRLİ KALEM..KUTLUYOR SAYGILAR SUNUYORUM
Bilmeyeceksin, @SEMA DAAĞLI
26.11.2014 00:24:11
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2014 Salı 17:53:16
Leyla’yım özüm ağlar yaş akmasa da gözden
Gelmezse yazar mıyım çağlayıp aktı özden?
Ayırmasın Hak bizi; "elest"de ki o sözden
Tut elimi bırakma, bırakma ya Habîbim...!!!

Leyla YILDIRM Leylican

Ellerin ve iman dolu ihlaslı yüreğin daim olsun ...

Ya habib'im, @leyla yıldırım
25.11.2014 17:21:12
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2014 Salı 14:29:41
asrın en görkemli şeyi çocuktur ev ve barklara
ey çocuk nede güzelsin hep çiçek kokar teninde
Seni atan el kırılsın kaldırıp da sokaklara
Sen o denli değersin ki ati senin ellerinde

SÖZYLEMEYE DİLİM VARMIYOR AR EDİYORUM ŞEHVET KOKAN O PİS MAHLU...

batu_41
@batu-41
25 Kasım 2014 Salı 14:27:06
ŞİİRLERİN DİLİNDEN NAME NAME ŞİİR DÜŞMÜŞ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ KALEM DOSSTU SELAM SAYGILARLA
batu_41
@batu-41
25 Kasım 2014 Salı 02:16:08
Methiyeler yazıp övgüler dizsen
Durmadan gözünden yaşları süzen
Akan yaşlarında çırpınıp yüzsen
Vefasız insana yaranamazsın

Önünde diz'çöksen ayağa düşsen
Yarış atı olsan peşinden koşsan
Yağsan damla damla sel olup coşsan
Vefasız insana y...

Sensiz olmuyor, @SEMA DAAĞLI
25.11.2014 00:07:39
Etkili Yorum
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 20:29:23
İNŞALLAH DEĞERLİ KALEM NEDEN OLMASIN..RABBİM HEPİMİZE KİTAP ÇIKARACAK İMKANI SAĞLASIN DİYOR SAYGILAR SUNUYORUM..BU GÜZEL ESERLER ELBETTE KİTAPLAŞMALIDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM
Benim de hakkım, @nuran ölmez
24.11.2014 20:17:47
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 16:01:10
Muhteşem dizelerdi sayfanda kaleminden dökülenler değerli kalem..Yürekten tebrik ediyorum değerli kardeşimi
Leylim, @Nezahat Yıldız Kaya
24.11.2014 14:53:25
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 15:09:14
ÇOCUKSU HALLERİM GELDİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE BU GÜZEL ŞİİRİ OKUYUNCA..BİR DEFASINDA BENDE OKULA GELMEDİĞİM GÜNLERİN SAYISINI DÜĞZELTMİŞTİM..ÖĞRETMENİMDEN ÇOKCADA BİR SOPA YEDİM..ŞİMDİ HALA TEBESSÜM EDİYORUM O HALİME..HEY GİDİ GÜNLER DEMEK GELDİ İÇİMDE..TEŞEK...

batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 12:39:09
Sen bu övgüleri hak eden şairi.Bu dörtlüğümü kabul buyur gardaşım..O güzel yüreğin güçlü kalemin hep yazsın selam sevgilerimlesin herdem

Yürürsün dolu gizgin öyle ileri geri
Sadece gönüllere eden seyrü seferi
Sen insanlık timsali sen'ki aşkın ne...

Olur, @Kul Figani
24.11.2014 09:21:33
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 12:25:12
İhlas dolu yüreğine bin selam olsun değerli hocam..Emekleriniz değer görsün..Bu ara Öğretmenler günü vesilesi ile ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZÜ YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM
batu_41
@batu-41
24 Kasım 2014 Pazartesi 12:01:49
Hüzünlü ses güçlü kalem değerli kardeşim Funda..DOKTOR BANA BİR ÇARE dercesine mısraları hüzünlü sesiyle sayfayı süslemişsin ellerine yüreğine sağlık..Bu sevda ummanı geçilmez fırtına denizidir malesef..
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.229
Şiir Okunma
3.865.267
Yazı Okunma
82.956
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL