Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
13 Nisan 2015 Pazartesi 00:34:29
Yüreğinize sağlık değerli kalem..Gönülden kutlarım..Güzel bir müzikle güzel bir şiir bütünleşmiş sayfanızda..Nice paylaşımlara
batu_41
@batu-41
13 Nisan 2015 Pazartesi 00:28:24
Yüreine kalemine sağlık kardeşim..Funda kardeşimin sesindende dinlemek çok güzel her ikinizide gönülden kutluyorum..Köz olmuş iki yürek emekleriniz değer görsün

Bak senin yüzünden başım dumanlı
Kalbimse tekliyor gamlı gümanlı
Seven nasıl yaşar ...

Ey vefasız, @SEMA DAAĞLI
13.4.2015 00:14:29
batu_41
@batu-41
12 Nisan 2015 Pazar 23:17:46
Nefir bir şiir düşmüş gene yüreğinizde gönül sayfanıza..Emekeleriniz değer görmesini diler..Yürekten tebrik ederim

Adem Havva'dan beri bu günlere dek gelen
Kerem uğruna yanmış,Ferhat'sa dağı delen
Kays'da Mecnun olup Leyla diyerek yelen
Var'sa ...

Sen gel deseydin, @SEMA DAAĞLI
12.4.2015 00:12:59
batu_41
@batu-41
10 Nisan 2015 Cuma 18:30:31
çok güzel bir şiir müzikle bütünleşmiş adeta..Yürekten tebrik ediyorum değerli kalem...Nice paylaşımlara
batu_41
@batu-41
9 Nisan 2015 Perşembe 16:46:53
Yürekten kutluyorum Hasanım..O güzel yüreğin hep damıtsın sayfaya nice güzel paylaşımlara can
batu_41
@batu-41
9 Nisan 2015 Perşembe 16:44:36
Yürek sesin daim olsun değerli dost..Umudun bazen kırıldığı günlerde hüzün kaplarya içten içe bedeni..Arayıp bulamazsın bazan nedeni..Bu şiirde işte öyle olmuş..Tebrik ediyorum
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2015 Çarşamba 21:42:54
iKİ ÖĞRETMENİN FİKRİ CAZİBESİ YÜREKTEN TEBRİKLERİMİ GÖNDERİYORUM...AFET ABLAYA KATILIYORUM TOPRAĞIM..ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2015 Çarşamba 12:24:23
Gönül sesiniz daim olsun değerli kalem..Selam saygılarımlasınız
Gittin, @SEMA DAAĞLI
8.4.2015 00:21:52
batu_41
@batu-41
8 Nisan 2015 Çarşamba 01:10:29
Yürekten çağrılarınız ve umutlarınız yeşersin değerli dost kalem..Şiirsel bir dille güzel bir çağrı idi hoş bir müzikle iyi geldi dinlemek..Kutluyorum
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2015 Salı 19:29:50
VAY VAY TATLILARIN TATLISI,RABBİM SAĞLIK AFİYET İÇİNDE UZUN BİR ÖMÜRLER DİLİYORUM TORUNUMUZA...ANALI BABALI BÜYÜSÜN İNŞALLAH
Ekinim, @siyahgecem
7.4.2015 15:21:03
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2015 Salı 19:29:34
VAY VAY TATLILARIN TATLISI,RABBİM SAĞLIK AFİYET İÇİNDE UZUN BİR ÖMÜRLER DİLİYORUM TORUNUMUZA...ANALI BABALI BÜYÜSÜN İNŞALLAH
Ekinim, @siyahgecem
7.4.2015 15:21:03
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2015 Salı 18:05:47
Yaşam hiç kimsenin istediği gitmiyor ne yazıkki değerli..Dünya imtehan dünyası derler ya işte kendimizi imtihanda gibi algılayıp,bütün bu olumsuzluklara rağmen üstesinden gelmeye çalışmak gerek..Karamsarlık hayatı daha da çekilmez kılar aksi halde..H...

Of be hayat, @Müzeyyen yavuz
7.4.2015 16:27:10
batu_41
@batu-41
7 Nisan 2015 Salı 00:08:05
Çok güzeldi yüreğine sağlık şairim..Bestelenecek değerde güzel bir çalışma olmuş yürekten kutlarım
batu_41
@batu-41
6 Nisan 2015 Pazartesi 17:54:20
Tebrikler değerli kalem gönülden kutluyorum
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2015 Cumartesi 17:12:44
ELLERİNİZE SAĞLIM SAYIN YAVUZ NİCE PAYLAŞIMLAR DİLİYOR TEBRİK EDİYORUM SİZİ
batu_41
@batu-41
4 Nisan 2015 Cumartesi 16:58:42
Yüreğini sesi yansımış satırlardan sayfaya yürekten kutluyorum sema kardeşimi..Nice güzel paylaşımlara
Fayda yok, @SEMA DAAĞLI
4.4.2015 00:12:48
batu_41
@batu-41
3 Nisan 2015 Cuma 14:23:38
Duygu dolu yüreğini güçlü kalemini yürekten tebrik ediyorum değerli dostum selam sevgilerimlesin..Kalın sağlıcakla
batu_41
@batu-41
30 Mart 2015 Pazartesi 13:46:46
Çok nefis ilmek ilmek örmüşsünüz değerli dost.Yürekten tebrik ediyorum..Nice güzel paylaşımlara selam saygılarla
batu_41
@batu-41
30 Mart 2015 Pazartesi 13:31:38
Şiirden çok ŞANLI BAYRAĞIMA UZANAN ŞU PİS EL canımı çok acıtıyor..Ama kaydılar şimdi onun anansına yedi sülalesine..Bundan sonra bakalım uzansınlar uzanan her el yerinde ve anında kırılacak...14 yıl şimdi yatta çık...Yasaları çok iyi bilen,SÖZDE HUK...

Koyup da gitmek gerek…, @AZAP
30.3.2015 00:22:14
batu_41
@batu-41
30 Mart 2015 Pazartesi 13:30:59
Şiirden çok ŞANLI BAYRAĞIMA UZANAN ŞU PİS EL canımı çok acıtıyor..Ama kaydılar şimdi onun anansına yedi sülalesine..Bundan sonra bakalım uzansınlar uzanan her el yerinde ve anında kırılacak...14 yıl şimdi yatta çık...Yasaları çok iyi bilen,SÖZDE HUK...

Koyup da gitmek gerek…, @AZAP
30.3.2015 00:22:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.200
Şiir Okunma
3.864.945
Yazı Okunma
82.930
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL