Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
batu_41

batu_41

@batu-41 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 25 Temmuz 2009'den beri üye
  • 41

Şiir Yorumları

batu_41
@batu-41
21 Nisan 2015 Salı 16:39:08
sevgi dolu yüreğiniz daim olsun..selam ssaygılarla..Yine cüretkar bir davetti..Dileklerinizin yerine ve yare ulaşması temennileri ile nice paylaşımlara

batu_41 tarafından 4/21/2015 4:42:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
batu_41
@batu-41
21 Nisan 2015 Salı 13:50:30
HANİ ŞAİR DİYORYA HER YAZDIĞIM MISRADA BENİ ARAMAYIN OKUDUĞUNUZ HER SÖZDE KENDİNİZİ BULUYORSANIZ DEMEK Kİ BİLMEDEN SİZİN YÜREĞİNİZE DOKUNYORSA DEMEKKİ YAZMIŞIM DER.. İŞTE BİLMEDEN YÜREĞİMİZE DOKUNDUNUZ ŞAİREM GÜZEL ŞİİRİNİZİ EN KALBİ DUYGULARLA KUTLU...

batu_41
@batu-41
21 Nisan 2015 Salı 13:14:54
KUTLARIM GÜZEL BİR ŞİİRDİ KALEMİN YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN İNŞAALLAH
Nisan, @Nilüfer Sarp
21.4.2015 00:24:22
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2015 Pazartesi 12:14:53
Gönül pınarın hep çağlasın değerli dostum selam sevgiler bıraktım o kacaman yüreğine..Selamlarımla
1001- dur dedik bir kere…, @AZAP
19.4.2015 18:37:05
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2015 Pazartesi 01:52:36
Tebrikler ,tebrikler o kacaman sevdalı yüreğe...Güzel bir davetti sevgiliye..Aşikara bir şiir şair kalemin daim olsun dost kalem
batu_41
@batu-41
20 Nisan 2015 Pazartesi 01:51:16
İnan ki sensizlik bana gelir ar
Yazı tura attım sabaha kadar
Ya döner gelirsin ya bu iş yatar
Sen aklıma düştün yine bu gece


Boşver giden geri gelmiyor şairim gelmiyor..Boşuna kendini harab etme..Çok güzel bir iç döküş olmuş kutlar sevgiler s...

batu_41
@batu-41
20 Nisan 2015 Pazartesi 01:31:24
gönül sesin susmasın kardeşim..yürekten tebrik ediyorum
Tut ellerimi, @SEMA DAAĞLI
20.4.2015 01:06:31
batu_41
@batu-41
19 Nisan 2015 Pazar 23:12:49
YÜREĞİNİZ KALEMİNİZ DAİM OLSUN DEĞERLİ KALEM..KUTLUYORUM SİZİ
batu_41
@batu-41
19 Nisan 2015 Pazar 18:59:48
Çok hoş bir serseniş ve seslenişti dost gerçek sevdalar böyle olsa gerek...Ama ne yazık ki günümüz sevdalarında bunu bu kadar derinden hisseden yürek pek azdır..Yürekten tebrik ediyorum sizi ve bu güzel eserinizi selam saygılarla
batu_41
@batu-41
18 Nisan 2015 Cumartesi 15:03:14
Rabbim nefsimizle bizi terbiye etmesin kardeşim.Nasihat dolu gerçek imgelerle örülmüş güzel bir emek..Kutlar saygılar sunarım
Dünya yetmedi sana, @Hasanyılmaz
16.4.2015 02:58:11
batu_41
@batu-41
18 Nisan 2015 Cumartesi 11:45:29
Evet değerli dost bazan hepimizinde hayata isyanları kimigün ayyuka çıkıyor,mısralar öyle dokunmuş ki çekilenlerin etkisinde,iç dökmüş kolaylıklar ve mutluluklar diliyorum..Sabırdan başka yapabilecek hiçbir şey yokki malesef..
Kutlar saygılar sunarı...

batu_41
@batu-41
18 Nisan 2015 Cumartesi 00:49:15
Rabbim cümlesini sağlık afiyetler içinde korusun..Bahtlarını güzel eylesin kardeşim..Selam sualarımlasın
Kızım, @SEMA DAAĞLI
18.4.2015 00:09:47
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2015 Cuma 12:31:32
GÖNÜL SESİN DAİM ÇAĞLASIN DEĞERLİ KARDEŞİM EMA..SELAM SAYGILARLA
Hiç sevmeseydin, @SEMA DAAĞLI
17.4.2015 00:23:25
batu_41
@batu-41
17 Nisan 2015 Cuma 11:25:54
Şairim yüreğine sağlık..Mükemmeldi...Ellerin dert görmesin..

Sevda'da kural buymuş atılmıyor-ki serden
Çaresiz çekiyorsun bir'şey gelmiyor elden
Bekliyoruz selâmın her türlü esen yelden
Var'sa AŞK'ın sırrını çözen beriye gelsin..

Adem Havva'...

batu_41
@batu-41
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:55:49
ADINI ZATEN KOYMUŞSUN " VEFASIZ " Vefasız olandan başka birşey beklenmez,Güzel bir sitemdi.Tebriklerimle
Gelmedin, @SEMA DAAĞLI
15.4.2015 00:16:33
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:53:17
ellerine sağlık toprağım..Oda kafayı sanırım seçimlere takmış olmalı...Zira bu ortamdaki aymazlık o kadar olduki hepimizi delirtmeye yettide arttı bile..Ellerin dert görmesin gardaşım
Adam deli, @k.doğanay
15.4.2015 17:30:51
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2015 Çarşamba 17:08:32
yüreğinize sağlık değerli dost..Yürekten kutluyorum
batu_41
@batu-41
15 Nisan 2015 Çarşamba 16:07:30
her iki değerli dostumu yürekten tebrik ediyorum..İsyan etsende çekip gitsende...Herkese şikayet etsende..Çaresizlik değildir isyanlar aslında hadi gel bekliyorum yar dercesine sitemler dökmüş şair..
Şayet, @Hasanyılmaz
5.3.2015 01:15:17
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2015 Salı 13:44:52
Evet hepimiz muzdaribiz bu sahte ve kalleş riyakar dostlardan..Yürekten kutlarım
Bu mu dostluk?, @nuran ölmez
14.4.2015 13:15:08
batu_41
@batu-41
14 Nisan 2015 Salı 12:18:52
Tebrik ediyorum güzel şiiriniz ve yüreğinizi..Nice paylaşımlara değerli kalem
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
135.197
Şiir Okunma
3.864.917
Yazı Okunma
82.928
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL