Sütten çıkmış ak kaşık, sanıyorsun kendini Çokça vebal dolusun, yıkacaksın bendini İftiralar diz boyu, bilmelisin haddini Kötülük ruhunda var, sende yürek dandini Çok pişman olacaksın, dizini döveceksin Ah bu aklım diyerek, özür dileyeceksin...
Haklıymış gibi üste, çıkıyorsun yağ gibi Kamufledir suçların, tepeleme dağ gibi Fesat ruhun ölüdür, ama gezer sağ gibi Kötülük var aklında, derler toplar ağ gibi Çok pişman olacaksın, dizini döveceksin Ah bu aklım diyerek, özür dileyeceksin...
Çizik plak gibisin, takıldın aynı yere Bırak nefreti kini, olumlu bak bir kere Gittiğin yol yol değil, yorulursun boşyere Bend koysanda önüne, kum kalır gider dere Çok pişman olacaksın, dizini döveceksin Ah bu aklım diyerek, özür dileyeceksin...
Suçla limitin bitmez, dizersin sıra sıra Yakacaktır cehennem, tutuşacak gör çıra Hırslanma dur şaire, egon düşsün sıfıra Kendini sen ne sandın, sultan mısın mısıra Çok pişman olacaksın, dizini döveceksin Ah bu aklım diyerek, özür dileyeceksin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK PİŞMAN OLACAKSIN ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK PİŞMAN OLACAKSIN ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özür dilese ne ablam bir kere kırdı senin o güzel yüreğini ağlattı o inci gibi gözlerini boş ver ay güneşden özür dilesin geç dogdum diye hayat insanlardan özür dilesin aglattım diye ama o senden özür dilemesin kul hakkı yazıldı bir kere hanesine .....GÖZÜNLE GÖRDÜĞÜNÜN YARISINA KULAGINLA DUYDUGUNUN HİÇ BİRİNE İNANMA DİYE BOŞUNA DEMEMİŞ ATALAR ..ŞİİR ADRESE TESLİM ABLAM
Boşver, kim ne konuşursa konuşsun ardından... O tip insanlar özür dilemeyi bilmez..
Gıybet eti yiyen özür marifet tevazu duygularından mahrumdur...
Önem vererek kafanızda büyüttükçe kendini önemli bir şey sanır öyleleri...
Güzel şiirlerinize geri dönün, ki çat la sın...
Tebrik ederim,
Selam ve sevgilerimle...