hangi deniz kalbindir boğulma sakın bilesin toprağı güneşe ben koymadım ardıma seni yağmurla hiç bırakmazdım her sabah sana ezanla haykırmadım mı? sanıyorsun hayalinle uyanmadım ben keşke gölgemizden gitmeseydin hiç..
iki rüzgar tersine gidesiye esmemeliydi bir yanı sendin dağın, gerisinde sonbahar gökyüzünde yıldızlarla gülümserken sen nicedir düşmez oldun beyhude karanlığa gözlerim serseri hoyrat rüzgarlar gibi deli çarmıha gerilen yüce bir aşk gibi saklı bir an, gecem ile dünyam arasında gel de bir ışık çal, yansın içimde hatıralar çekilir gözlerime perde perde dalgalar..
hangi sahile vursam bir liman ağlar haliyle soramadım hiç hali vakti yerinde mi diye her yola çıktığımda kalbin de geldi ya içimde bir ateş yanmalımıydı hep külleri toplayan hep ben mi olmalıydım bastık bir yola gidiyoruz, yolcuyuz işte..
ben özgürlüğünü kaybeden mavi açık denizlerde solan bir yük taşıyorum çağırır oldu doğduğum o zalim topraklar ben de senin gibi ağrılı yaşıyorum nicedir ruhuma dokunur oldu yağmurlar her gün zindan gibi karanlığa savruluyorum..
beni bir tek suya hasret nehirler anlar yalvarışlarını görebilseydin keşke denizlere koca bir okyanus yerine tek bir damlasını nasıl hayal ettim şu deli bakışlarımda oysa nicedir dünlerime dokunur oldu yıllar araya giren onca zamandan sonra gözlerimi ardıma çevirmiştim usul usul yokluğunda tek bir gözlerine bakıyorum fotoğraflarında ardına saklı bir sır, çatlaktı göz pınarları bir ay gibi soğuk, yağar mı ince ince kalbime solup gitmek vardı geçkin bir aşk mevsiminde oysa seni düşündüğüm her an hep bir bahar var kalbimde..
keşke kuşlar gibi çırpa bilseydim kanatlarımı gökyüzü şahittir ki nice menziller ağlardı düşseydim yollara umutsuz bir divane gibi özgürlüğün bile tadı acıya dayanmazdı sen ki nar-ı aşkımın sahibi! sen ki ruhuma can veren bu kalbin efendisi! bir ayna misali şu deniz gözlerimde bastık kaderin sol tarafına gidiyoruz işte..
sen sulu bir kar, ben ayazda yolculuk hiç gocunmadım seni sevdim diye.. sen hep su kal, ben hep muhtaç olayım bir anlık yokluğunda hep seni anayım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nar-ı Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nar-ı Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bir ayna misali şu deniz gözlerimde ..." ... "Bu suskunluğum sana değil sevgilim... Seninle Beraberken Geçirdiğim Zamana..." Mawish ... uzunca yor/um yazmanın anlamı yok bazen ... sonuna "aşk" yazmak yeterli ...
Kendime hayıflandım.! Ben bu şahane şiiri nasıl gözden kaçırmışım. Sayfaya yakışan, sayfayı süsleyen en şahane şiir. İçeriğine ve ustaca anlatımına hayran oldum.. Taktirimi, tebriğimi, tam puanımı helal ediyorum. Usta şaire., Selam ve dualarımı gönderiyorum.
o kadar itinayla seçilmiş kelimelerden mükemmel dizeler oluşmuş ve ben bu dizeleri gözyaşlarımı tutamadan okudum sadece bu yüreği yürekten tebrik ediyorum çoğu zaman bizlerin duygularına tercüman oluyorsunuz her zaman diyorum yüreğinize hiç susmasın saygılar efendim