(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hisse (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hisse (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir zerrecikten olduğunu, sadece bir nefeslik can taşıdığını, akıbetinin hiçle sonlanacağını bilmezden gelen! zavallıları ne de güzel anlatmşsın. Kibir dünyasında yüzenleri dizelerinde gergef işler misali nakışlamışsın. Yazar yol gösterendir, isteyen doğru yolda, istemeyen kendi yolunda yürür. Yazarın kalemi zaman zaman isyan bayrağı açar. Doğru yolda olmasını bilmeyenlerin! neden ısrarcı olduklarını ancak yazıyla anlatmaya çalışır. Dizelerindeki, sözcükler esasında bir roman olur tabiki, anlayabilene... Kalemin var olsun...
Bir yerlere varmak için önce kendine uğramalı insan..
Çünkü insanın gideceği bütün yollar, kendinden geçer..
Farabî
Aynen öyle can. Şiirinle hikayesi muhteşem örtüşmüş.
Bir insanın kişiliğini ve ruhunu (yani içinde olanları) dilinden çıkan sözler, baktığında ne gördüğü, duyduğunu nasıl yorumladığı ayan eder. Ne bedeni güzelliktir aslolan ne de kamufle edilmiş bir dindarlık.
Karıncaya bile pay düşünen toprak ne yazık ki bu tür insanımsıları kabul etmek zorunda. Sonrası Allah'ın işi.
Yargıdan önce sorguyu, kurgudan önce ise insanlar yazgıyı düşünmeli ve şükretmeli.
Her daim olduğu gibi deminde şiirdi. Var olsun gani yüreğin.