(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K/esir Duygular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K/esir Duygular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sınır beklemekle vatan korunmaz bir adım ileri atmamız gerek bedeni ve kalbi üzerimize gelen her türlü felâkete karşı gitmekle kazanılır kapıya gelmesini beklersek esir olmuşuz demektir sevgilerde aynı konumda.kutlarım çok güzel duygulu bir yürek sesiydi
Kozmik odaların hali ne oldu Manisa’lı bir zat kumpası kurdu Şu an cüpbesini arayıp durdu Allah’ın kanunu onu da bulur. ---- 30.01.2006 – Tozkoparan/İstanbul
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ - İstanbul
................................ Saygı ve Selamlar...
Hayat bir kurgu uzerinde degil mi zaten? Facenin kapanmasini zaman zaman yapiyorum. Yogun zamanlarimda aklim orada olmasin, zamanimi calmasin diye kapatiyorum, iyi de oluyor. Hele su son iki gunum icin dua et desem nasil olur. Biraz dinlenmek icin ve yarim saatligine kacip siir okumaya geldim. :) Selam ve dua ile.
Kalp kalbe karşıdır diyenler boşuna dememiş. Fonda koyduğun videoyu face.de paylaştıktan bir hayli sonra buraya girdim burda görünce bu kadar olur dedim Ortak türkümüz ilan etmiştik ve ortak paydamız eşliğinde şiirini okumak güzeldi ne denirki sen her zaman güzelsin kalemin her zaman güzel. Tebrik çiçeklerimi ve büssürü sevgimi şiirinin başucuna iliştirip süzülüyorum geceye...
Duyguların tavan yaptığı, genelinde huzursuz mutsuz hatta daha da kötüsü biraz karamsar bir hava kokusu aldığım bir şiirdi...Sen ne yazsan ben gölgesinde hemhal olurum şiirle ama bu şiir de ne var böylesine içimi acıtan... Ruh halin öyle yansımış ki duvarlar çarpıyor adeta...Profil resminin değişmesi , şiirde ki görsel hüzün yazarken acıtan mısralar..Bu şiiri gözyaşları için de yazmışsın adeta..Soluksuz okuttun kendini..Sevgilerimle gülüm...
Siir herkeste farkli duygulari cagristirir. demek ki sizde de bu yonde olmus. Sadece sunu desem ki, dis dunyaya karsi olumsuzluklari gozlemlesem de, ic dunyama karsi yerine getirmekte oldugum vazifelerime daha kuvvetle sukur ve hamd ile tutundugum bir mekanim var. Ve orada menfiler musbet duruma cevrilmeye calisiliyor. Insallah da boyle devam eder. Evet kale onu ve arkasi diyelim. Ziyaretin icin, beni dusundugun icin, dusuncelerini acikladigin icin cok tesekkur ediyor sevgilerimi sunuyorum. Selamlarimla.
layık olanlara layık oldukları göndermelerle dolu, taşları gediğine konulmuş sanat dolu bir hicivdi...hicivde pek sanat yapılmaz ama bu sizin naif kaleminizin ve usta gönlünüzün bir eseriydi. kutluyorum...saygılar sunuyorum.
mana deryası oldukça derin bir eleştiri şiiri. pek çok nasibi vardır bu şiirin ki yazık onlara bu eleştiriyi hak ediyorlar. hisseden kaleme alan yüreği tebrik ederim
bedeni ve kalbi üzerimize gelen her türlü felâkete karşı gitmekle
kazanılır kapıya gelmesini beklersek esir olmuşuz demektir
sevgilerde aynı konumda.kutlarım çok güzel duygulu bir yürek
sesiydi