emanettir ömrüm şu bereketli ömrüne şairidir gönlüm yüreğimden gelen bir sesle bir şiir yazdım bugün şuramdaki sevgiyle yine sen ve yine senle düşer içimden bir aşkgülümser ansızın ağrılı göğsümden yine sen, yine ben, yine benimleydin sen..
…
içinden hep gülmek gelsin her zamanki gibi unutma, burada bir kalp var sana emanet bir çiçek var solumda, gonca gülden ibaret gel o mis kokan mevsimin son halinden hadi gel de bir ıslat, soluklan içimde sen diye bir yudum su dilendim rabbimden..
…
şimdi sev diye yazdığım şu mısralar var ve hiç silinmeyecek bir yerde kazılı ismin hep içinden aşk gelsin, hep benimle kal ben hep seninle, sana emanet, sana istekli bu sana bahsettiğim aşkın gözleri senle cehennemde bile gülümserdim inan bil ki sana biriken çok şey var şuramda yeter di belki, günüme, ölüme, ömrüme neylerdim şu ruhsuz kalemle ellerimde ömrümden ömrüne emanetimle sevgilerle bir aşk doğuyor hergün şair gönlüme..
…
ŞAİR GÖNLÜM – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şair Gönlüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şair Gönlüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi sev diye yazdığım şu mısralar var ve hiç silinmeyecek bir yerde kazılı ismin hep içinden aşk gelsin, hep benimle kal ben hep seninle, sana emanet, sana istekli bu sana bahsettiğim aşkın gözleri senle cehennemde bile gülümserdim inan bil ki sana biriken çok şey var şuramda yeter di belki, günüme, ölüme, ömrüme neylerdim şu ruhsuz kalemle ellerimde ömrümden ömrüne emanetimle sevgilerle bir aşk doğuyor hergün şair gönlüme..