Anlatın onlara Evvele sığınan kadrin büyüsüyle kıpırdatmasın dudaklarını. Onlar ki Korkuları beyne idrak edince dişleri sızlayanlar.
Ve kentin arka mahallelerinde Taştan yapılmış kundaklarda ölmeye yüz tutar çocuklar Annesizliğin sağ tarafında aklım durur Kime baksam aynı İç sesimden yıkarım ortalığı
Gözyaşı tenhalığı sarıyor kenti Günah ve haramın olmadığı hayattan söz ediyorlar İnanma diyorum kendi kendime İnanma Biliyorum ki tek bir şahadete kilitlenecek dudaklarım Ve binlerce kemik ardında uyumaktan korkmuyorum.
Mezarın çiğ kokusu ellerimde Musalla örtüyor mahrem yanlarımı Her gelen, her giden Birbirine sığ. Ruhlarına müebbet! Üç adım ötede parmaklarım birbirine ters düşüyor Aslında yürü(ye)mezdim ben içten içe Ve titremezdi dilim Ruhumun duvarlarında yankılanmasaydı iblisin şakırtıları.
S ö y l e y i n Her şehre kırılmış bir parçamı bıraktığımı Ve kulağımın ardında kalanların cinayetlerine susuşlarımı
S o n r a
Bir seyyahın heybesinde kaç asır yüz sürdüm insanlığa S i z l e r O n l a r Niceleri bilmezdi Görünenden öte görünmeyene kilitlenirken Yorgun bedenimin Ar boşluklara gidip geldiğini.
Şimdi Hangi yüze çevrilse gözlerim Kimi cinnet Kimi cehennem kesiliyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göğün Fersah-ı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göğün Fersah-ı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi yüze çevrilse gözlerim
Kimi cinnet
Kimi cehennem kesiliyor.
Çok çok güzel di.
Yüreğinize sağlık.
Gönül sesiniz daim olsun...
Tebrik ederim...