zor bela kırabildim zincirlerimi GELME!, öldürürsün yine gözlerimi ne sular çektim yollarından ne dumanlar yükseldi bu dağlardan kaç şehri yakmıştım bilirmisin kaçıncı kırılışı bu kollarımın sol yanım vardı yokluğunda yarım yamalaktı sancısı GELME!, yeni alıştım körlüğüme geçmişe terk edilmektense çağır ölümü gelsin, çökerim ben GELME! seni sevmektense gerekirse düşer toprağa yanarım ben mahşerimde..
hızlıca koşan saatler var ikimizi çeyrek geçiyor zaman yarına verilen sözlerim var GELME, dün hep kanlıydı zaten tekrar tekrar üşümektense güneşi bağışla gözlerime..
ne bulduğumu kaybetmek ne de kaybettiğimi bulmak yazılan en güzel sözdür artık son seferimdi savaşın ardından sanma ki sana zaafım var içim almaz artık gelsen bile şerefinden verenlere AHIM var..
çizilip silinmek zordur elbet mesele şu ki, hayata kendini yeniden yazdırmak değil mi? dar gelir sayfalarım, GELME! saflarında kal sessizce yazılı bir yer var, adı KADER gelirsen eğer ÖLÜMDEN BETER..
dünümün yorgunluğuna sayıyorum çok zamanım var dinlenebilmek için sevilmek için de çoktu zaman üzerinden yıllar geçmiş gibi tam altımda bir ENKAZ var şimdi..
akrep ile yelkovan şahit YOKLUĞUNA………… bir GONG sesi vuruyorum! boşluğuna geldi biliyorum haykırıyorsun, duymuyorum! kollarıma bakma sakın! ben artık SAATİMİ KALBİME takıyorum..
… GONG SESİ – Mawish Şiirleri – Mert Zafer Cansever
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gong Sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gong Sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba kardeşim.Çok hoş dizelerdi.Hele...ben artık SAATİMİ KALBİME takıyorum.. dizeleri beni mestetti. özlemi ve hasreti anlatan lirik bir şiirdi şiiriniz.çok güzel bir uyum yakalamışsınız. Şiirde bir ahenk var ve çok güzel bir ahenk.. siz şiirdeki ahengi birbiriyle uyumlu seslerin, belli bir ritmle bir arada toplamasını sağlamışsınız .bu sesler imgelerle birleşerek,çok güzel bir şiir oluşturmuş.tebrik ederim. Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Görselliyle şiiröyle değerli dost harika diyorum tek kelimeyle yürekten Kutlarım bu güzel şiirinizi kaleminiz daim yürek sesiniz hiç susmasin saygilarimla selamlar
Güzel ve etkili şiirinizi kutlarım nicelerine dilerim.