gitmesi silinmesinden zordu kolayı seçtmiştim ben, zamanım yoktu kalıp silmiştim öylece, yorgundum durgundum, aşka mecalim yoktu bir şeyler vardı elbet ne varlığındı, ne de yokluğundu tek cevabım vardı sana o da suskunluğumdu..
…
çok şeyler vardı anlatacak oysa konuşmak yasaktı ardıma saklı bir sanattı hatrına hadi sessizce sessizliğimi dinle yaşanmışlığın uğruna rüzgarıma dokun uzaktan sadece sus, ve bir gecedost kal derdimle..
…
sanıldığı gibi değildi gülüşlerim zordu öylece durabilmek hele o gözlerinden çıkabilmek tek nefeslik seyrek bir duman tamamlanmayan bir çeyrek tek bir kurşunla vurabilmek büyük cesaret yalana merhamet! ya da yalandan merhamet dilenmek bir deprem ve son cepheni düşmana teslim etmek gibi haince! sadece bir tebessümle kendi yüzüne kendi ellerinle kelepçelenmek ve yenilmek işte buydu mesele
…
şimdi artık borcum hayatla son bir bedel biçtim gözlerine aşağı yukarı fiyatı aynı daha aşağısı kurtarmazdı ben ömrümden alıp sana vermiştim çünkü..
…
çeyrek uzaklıkta bir yolda bir kardelen yetiştirmişim açınca güneş bitivermişim anladım ki gitmek koca bir korkaklıkmış kalmak ise helalinden bir bedel bir gün ödenecekse eğer hadi git, tüm sevaplar aşkına tüm günahlar seninle olsun düşersen bir gün sende, üzülme boş ver, o da olur, adı yoldur bir çiçek görürsen ansızın koparma, adı gül’dür o sustuğum cevaplar adına beni hatırla çünkü baktıkça gözlerin onu da öldürür..
…
sen! adı malum olan sorum bir azaptı varlığın hadi git! gittiklerinle kal! özgürlüğünce bilinsin aşk mayhoş kaldırımlar var silik silik görüyorum bil ki silinmiştir hepsi uyan! bir güneş doğmuştur o bildiğin aptal sabahlar yok olmuştur..
…
batarken güneşgeceye o düşlerin kardeşliğinde hiç kalabildin mi sevdiğinle? silinmecesine değildi aşk hayaller bile utanırken sessizce bir ben yoktum içinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mesele şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mesele şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA KARDEŞİM.ŞİİRİN ÇOK DEĞİŞİK ÖZGÜN BİR ŞİİRDİ.MISRALAR ÇAĞLAMIŞ ŞELALELER GİBİ.İMGELER İÇİNDE BALIK GİBİ OYNAŞIYORLAR.BÜTÜN DUYGULARINI HARİKA BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞIN.TA BİZE KADAR GELİYOR.KUTLUYORUM BU GÜZEL ŞİİRİ,SELAMLAR.