Gönül saklı bir muhitte kırk yıl kırklandı içinde Gamda sabır çözüldükçe bahtiyardı yaşlı kurna Reyhan kokulu vakitte insan yurduna göçünde Her sebebin kaynağından hisse aldı gökte turna.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hisse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hisse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül saklı bir muhitte kırk yıl kırklandı içinde Gamda sabır çözüldükçe bahtiyardı yaşlı kurna Reyhan kokulu vakitte insan yurduna göçünde Her sebebin kaynağından hisse aldı gökte turna.
Nezahat Yıldız Kaya ********************************************* Kıssadan aldık hissemizi. Pay edene teşekkürler sevgili şairem. Harikaydı!
Bende hissemi almaya geldim :) Yaşamdan ne kadar aldım bilmem de şiirden payımı aldım gidiyorum. Sevgi çiçeklerimi büssürü sevgimi bırakıyorum şiirin başucuna.
Mavisim, yeniden yorumumu okuyunca hos '' kelimesinde noktali o yu gorunce guldum. Klavyem yabanci, turkceye cevirdigimde bazen her iki klavyeden hangisinde unutup karistirabiliyorum yazarken. Allahtan siirde degil, Hos gor sen :) :)
Gönül saklı bir muhitte kırk yıl kırklandı içinde Gamda sabır çözüldükçe bahtiyardı yaşlı kurna Reyhan kokulu vakitte insan yurduna göçünde Her sebebin kaynağından hisse aldı gökte turna.