bir insan duyar da sustuklarımı kurup saatleri akla sarar mı ağrıları? yanar mı sokulurken yalnızlığa adım adım çok insan bilmez, anlamaz halimden görmez kaç bucak dolaşıp neden kaçtığımı boş yere özlemedim ben beyhude karanlığı çok yere vurmadım mı prangaları?..
…
uzanırken gecenin serin soğuk bakışlarına dokunurken yalnızlığa tüm sıcaklığında sokulurken düşlerin karanlık riyasına her yanım sessizlik, susmuş insanlar susar, adım adım içime saplananlar bir karartma, kara saplı bir hançer sırtımda bir savaş, düşen bir kale, amaçsız mezarlar koca bir isyan! hadi gel, göm gitsin şimdi beni içimde boşa geçen zamanlar var..
…
var elbet var, şuurumu kaybettiğim yıllar var yok olurken ağaçların gölgesinde eteğine tutunduğum rüyalarım var şimdi düşünürken var olduğunu zamanzaman içimde döndürsem de şimdi tüm saatleri geriye bir gece vakti dayansam da loş lambalarına düşen düşmüş artık sokak kaldırımlarına..
…
buzdun, kul oldum susuyordum sen içimde yüzerken ben boğuluyordum suydum, sen içerken ömrümü sessizliğimde dağ gibi denizlere haykırıyordum yağdım, şimdi yeryüzü oldum kan kırmızı alışıyorum yavaş yavaş ölüm kokusuna hangi deprem korkutabilir ki şimdi beni hangi şarap yıllanabilir ki artık kalbimde soran olursa belki halimi, söyle kalpsizim, şuursuz ve ruhsuzum hepsu bu işte..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şuursuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şuursuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
var elbet var, şuurumu kaybettiğim yıllar var yok olurken ağaçların gölgesinde eteğine tutunduğum rüyalarım var şimdi düşünürken var olduğunu zaman zaman içimde döndürsem de şimdi tüm saatleri geriye bir gece vakti dayansam da loş lambalarına düşen düşmüş artık sokak kaldırımlarına..
Yureginize kaleminize emeğinize saglik mükemmel bir şiir di Kutlarım sizi yürek Sesiniz hiç susmasin saygilarimla selam dua ile kalin değerli dost kalem
var elbet var, şuurumu kaybettiğim yıllar var yok olurken ağaçların gölgesinde eteğine tutunduğum rüyalarım var şimdi düşünürken var olduğunu zaman zaman içimde döndürsem de şimdi tüm saatleri geriye bir gece vakti dayansam da loş lambalarına düşen düşmüş artık sokak kaldırımlarına.. gönül kaleminiz hep yazsın harikaydı saygımla
şuurumu kaybettiğim yıllar var
yok olurken ağaçların gölgesinde
eteğine tutunduğum rüyalarım var şimdi
düşünürken var olduğunu zaman zaman içimde
döndürsem de şimdi tüm saatleri geriye
bir gece vakti dayansam da loş lambalarına
düşen düşmüş artık sokak kaldırımlarına..
kelamınıza sağlık...