düşerse bir gece su/ay bir ayna göğsüme, bir bakıştır görüyorsa gözün, hissediyorsa için yoksa bir durgunluk, varıyorsa gökyüzüne görecektir bir gün, anlayacaktır elbet konuşacaktır sessizlik, şimdi yorgun.. gidecek bir gün, şimdi suskun..
kırık dallarımın adıydı idol, soluksuzdu, kayıptı, yok/olmuştu yol yokluğunda liman, biletsiz seferli zayıflığında saatler ince bilekli ağırca gider, düşer gönlümden elbet duracaktır zaman, verecektir seni dokunacak ama, şimdi yoksun..
bir iç çekimiydi, hayattı adı/su! yeryüzünde adı bir yerçekimi/aşk! düşerken gönlüne kalbimin diliyle yudum yudum sokulurken ince beline hiç uyanmak istemediğim bir düşle bir sabah kahvesi, buğulu bir güneş dokunur mu usul usul gökyüzüne?
aşkmın adı bedelli kalsaydı içtiğim sular, zehrine boyansaydı yürüdüğüm toparak ardıma ağlasaydı umrumda mıydı? ölüp gitseydim hasretinden vurup gitseydim ömrümden ne mutluydu bana ki, sevmişim seni yine yine seni, sevmişim gözlerini
makaslanan hayaller mutluluk adına inişli çıkışlı bu yaşamda çıkıp gitmek en kolayıydı oysa yakışırmıydı bana, adıma şanıma ellere serdiğim sur/duvarla bir senden vazgeçemedim. senden başka hiç bir şey, sensiz hiç bir şey içemedim koymazdı bana, ölüm bile olsa.. şu ömrüm, yol bile kalsa..
yokluğunda deniz bomboş yokluğunda gökyüzü simsiyah yokluğunda yaşam kuraklık girdabında fırtınan ben korusunda pınar akım akım baş harfi sen, adıyla ıslak gibi gibiydi, senin gibi doyumsuz bir içim adı mavi, bir ömür su..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı Su şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı Su şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yokluğunda deniz bomboş yokluğunda gökyüzü simsiyah yokluğunda yaşam kuraklık girdabında fırtınan ben korusunda pınar akım akım baş harfi sen, adıyla ıslak gibi gibiydi, senin gibi doyumsuz bir içim adı mavi, bir ömür su.. ..Mawish..
Ve özgürlük kokuyordu MAVi sizinde kaleminizde su şiirinizde akıcılık güzeldi tebriklerimle.
yokluğunda deniz bomboş yokluğunda gökyüzü simsiyah yokluğunda yaşam kuraklık girdabında fırtınan ben korusunda pınar akım akım baş harfi sen, adıyla ıslak gibi gibiydi, senin gibi doyumsuz bir içim adı mavi, bir ömür su..
yokluğunda deniz bomboş
yokluğunda gökyüzü simsiyah
yokluğunda yaşam kuraklık
girdabında fırtınan ben
korusunda pınar akım akım
baş harfi sen, adıyla ıslak
gibi gibiydi, senin gibi
doyumsuz bir içim
adı mavi, bir ömür su..
..Mawish..
Ve özgürlük kokuyordu MAVi sizinde kaleminizde su şiirinizde akıcılık güzeldi tebriklerimle.