Bayım Sana hibe et(t)im ağrılı ömrümü, Ölüm şeklimdi sensizlik, Ve Ben Dualarla seni kütüğümden düşürüyorum. Yamalı zaman d/ilimlerinden geçiyorum. Kamu düzeni alt üst oluyor. Ayaklarım ıslanıyor görmediğim bir nehirde, Birbirimize dokunmadan ölüyorduk. Kayda değer geçiyordu haber bültenlerinde. Ben yokluğunda öpüyordum seni ve yokluğunu çatıyordum anlımın çatısına, Gelirseniz vururum kendimi gözlerinle diyordum, Uçuyordu kuş beynim. Tarifsiz bir göç başlıyordu hücrelerimde. Siyah tenli bir düş oluyordu her şey D/üşüyordum sonra bir gülün ortasına, Bir gecenin tenhalığında, Beynimin en uç sınırında, Mesela annem de yok o gün, Babam da, Şimşek çakıyor, Tırnaklarım tenime batıyor, Tırnaklarım etimi sınıyor bayım.
Bayım, Yapıştır hayatımın çatlaklarını, Kan damlıyor gecesine, Bana mitolojik bir Tanrı bul, Mavi gözleri olsun, Bir ayetle tasdiklesin aşkımı, Üstümde, Gıcır gıcır Pazar tezgâhından, Seneye giyerim diye aldığım hüzünler. Bilmez vitrin camlarının cebirini, Parmak hesabı geçer ömrüm, Göğsünün cennetini arıyorum pusulasız, Fikrinde çaktığın cehennemde yanıyor ayaklarım, Mavi gözlerinin kadrajında duruyor zaman, Durdu akrep, Sustu yelkovan, Gözlerimle fotoğrafını çakıyorum duvarıma, Koynuna giriyorum sıcacık, usulca Göğüslerimden emiyorsun acılarımı, Hemen heveslenme, Bir tabut sıcaklığından bahsediyorum, Yavaş yavaş yontacağım acını, Bilindik ata sözlerle değil, Dünyanın geometrisi gibi, Haritadaki denizden su içer gibi… Ölü bedenlerimiz sevişiyor… Fark ediyor musun bayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYIM..ÖLÜ BEDENLER SEVİŞİR Mİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYIM..ÖLÜ BEDENLER SEVİŞİR Mİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.