[ iceri Önündeki düğmesini ilikledi yaz Ak kâğıtlara yazılsın kara yazılar Bulutlardan göğün beyaz örtüsü Gök mavisi vatanımın umudu
Yangınlar çıkıyor kadavrasında Omurgası bombalandı vuruldu Sabır taşı çatladı bağrında Nazarlık takın çocuk gibi Memleketimin sol omuzuna
Nazlıdır memleketim hasretim Çelik yeleklim kasaba gözlüm Sığmıyor yıldızlar avuçlarıma Başucumda yeşerip serpilen dal Ayakucumda yatar uyur toprak ana
Kol kırılır yen içinde kalır Yakında kalır dağlar kar altında Mavisinde umud mavisinde deniz Mavisinde gökyüzü dolaşır yapayalnız Bir gemi gibi beş kıtanın ortasında seccademiz
Sis içinde sabah bu gün görünmüyor gökyüzü Neşemiz sabahları çatalımızdaki zeytin Halbuki gözyaşı dökmeye değmezdi Temizlesek içimizdeki çakalları namussuzları Mezarlıklarda sarı nergisler açtı
Çiçeklerin kuşların hepisi var memleketinde Haritamız içinde dört mevsim yeterde artar Hayra çalışsa akıl perdemiz köy bakışlı dünyamız Hepimiz birbirimize yeteriz ama yetersizliklerimiz var Günü gelince de çeker gideriz Böyle alelacele nereye gideriz Her gün gideriz de gideriz gideriz de gideriz.. Zamansız gidiyor ölenlerimiz.. Memleketim sancılı...............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEMLEKETİM SANCILI!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEMLEKETİM SANCILI!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün arkadaşlarıma şiir severlere çok teşekkür ediyorum. inanın sizlerle şiir sayfasında olmaktan çok mutluyum . hepinize beni yorumlarınızla sayfama renk kattığınız için çok teşekkür ederim. Sıkınlıtı bir internet sorunum var .Telefon ve çok nadir pc den yazıp atmaya çalışıyorum.. çoğu zaman değerli yorumlarınıza cevap veremiyorum.. kısıtlı zamanlarda şiir lerinizi okumaya çalışıyorum.. beğenimi bırakıyorum.. Sizlerle olmaktan sizleri tanımaktan çok mutluyum.. saygı ve selamlarımla.. Hepinize ayrı ayrı selamlıyorum...
tebrik ediyorum güzel kardeşim.memleketimizin halini ne kadar güzel bir dille anlatmışsın.inşallah yılanların başı ezilirde ortalık güllük gülistanlık olur.kutluyorum bu güzel şiiri.selamlar.
Nazlıdır memleketim hasretim Çelik yeleklim kasaba gözlüm Sığmıyor yıldızlar avuçlarıma Başucumda yeşerip serpilen dal Ayakucumda yatar uyur toprak ana
Nurten hocam bu güzel ve nadide siiriniz yürekten kutluyorum selam ve saygılarımla..
Vatan sevgisi yegane aşk toprağa sırdaş güzel yurdumun dört bir köşesi. Hepimiz tek yürek olmalıyız ve esenlik, dirlik hakim olmalı gök kubbeye. Duyarlı yüreğinize sağlık sevgili Nurten hanım. Sitem yeri geldi mi ama barış ve huzur yüreğin tecellisi ve teselli yüklü yarınlarımız. Sevgilerimle...
kısıtlı zamanlarda şiir lerinizi okumaya çalışıyorum.. beğenimi bırakıyorum.. Sizlerle olmaktan sizleri tanımaktan çok mutluyum.. saygı ve selamlarımla.. Hepinize ayrı ayrı selamlıyorum...