BOŞUNA KİMSE TAKVİMLERE BAKMASIN. BÖYLE BİR BAYRAM YOK(TU).
BEN YAPTIM OLDU :)
SAYGILAR...
Oklar sadakında, sükutta yaylar Ne hakaret, küfür, ne haddi aşma Ne farklı fikirde hemen sataşma Gel de sen bu işe sevinme, şaşma Demek isteyince oluyor beyler! Zifir el verince özlemle tan’a Huzura gark olduk, bitti tantana Acıyasım geldi mel’un şeytana. Tat veriyor artık içtiğim çaylar.
Ne harfe tahdit var, ne heceye gem Kalemler yine hür, yine gözü pek. Lâkin üslup farklı, söz ipek ipek Ne "gavurun dölü", ne "hâin-köpek" Hicivler kalplere vermiyor elem Muhabbet olunca nefsi eğiten Elini uzatmış düne dek iten. Vazgeçmiş yangına körükle giden. Bir başka yazıyor bu sefer kalem.
Ne kavga görünce, şirreti teşvik Ne öfkeyle bakan asık bir surat. Ne de kırık bir kalp, yaralı kanat İşte paylaşım bu, bu Edebiyat! Dizeler ölçülü, kalemler müşfik. Edep öğrenince klavye tuşu Akleden terketmiş sarpı, yokuşu. Sulha kanat çırpmış Ebabil Kuşu. Ne düşman var artık, ne de müttefik!
Serde us, dilde ar olunca mûkim Kine sebep değil siyâsi fikir. Hiç kimse kimseyi etmiyor tahkir. Vatan bir, Bayrak bir, endişemiz bir! Huzuru, barışı kim istemez, kim? Düşmanımız ortak, niyetler halis Sırtı sırta vermiş halk, asker, polis. Dağılmakta artık zirvelerde sis. Cami avlusuna metânet hakim.
Millet bir olunca şok oldu hâin Altından çekildi kırmızı halı Anladı...Anlıyor! Pabuç pahalı Bir hataydı, geçti, Habur masalı. Soy meziyet değil demiyor mu din? Ayrı olsa dahi kökte ırkımız Ortak müşterekte yoktur farkımız Sevgi taşımalı gönül arkımız. Ki, böbürlenmesin kovulmuş Lâin.
An-be-an artarken demi kederin Sönmek üzereyken son umut çıram Kurtuldum kâbustan, iyleşti yaram Bugün hüzün ile hoş değil aram :) Bir meltem esiyor; serin mi serin Değil mi ki artık şeytan olmuş "leş" Bayram hakkınızdır; sevinmek beleş Dostuz, arkadaşız; kardeşiz, kardeş! Kalmasın kırgınlık; elele verin!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
8 EKiM BARIŞ BAYRAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
8 EKiM BARIŞ BAYRAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BURAYA DA ATAYIM BİR KAÇ MISRA DA YETİM KALMASIN BU BARIŞ...
Her söz ayağı yaya her sözün başı güya Kelimelerse atlı bu başıboş dünyada Gözler dalmış uykuya hayır değil bu rüya Güneş balçığa değmiş fer kalmamış ziyada Gülümseyen yüzlere çatık kaş fesat bakış Riyakar çehrelere alkış üstüne alkış Ne umuda yolculuk ne de sal var deryada Bitmiyor maratonda zülle yapılan yarış..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
BARIŞ ANTLAŞMASINDA MADDELERİ KÜSKÜN OLAN KOYUYORMUŞ :)))
tekrar tebrik ederim Mecit abi....
bu şiire devam edip de mi saklasam ben bu barışı nasıl aklasam bilemiyorum :)))
Allah a emanet olasınız...
selam ve saygılarımla....
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 10/8/2015 12:19:16 AM zamanında düzenlenmiştir.