Kirli bir hava var ülkemin semalarında, Gizli dinamo gizil güçlerin emrine amade, Yükselen gazlar sera gibi bizi sarmalamada; Karanlıkta kesilen faturalar çok kabarık galiba, Cizrede sokalar boş,vatandaş mı hesap başında, Böyle ödenir mi hesap,sabiler var boş kasada!
Yandım anam yandım alevler yüreğimi sarmış, Cezire’den yüselen duman ruhsuz yüreklere sinmiş, Bu günde oldu akşam,hudutta kaldi kalbim ellerim boş, Zaman eskimiş,ölüm mektebinde kelimeker değişmemiş, Yaradanım, kahbe ufukardan kızıl haç yansıyor nedir bu iş! Biribirine mezar kazıyor kardeşler, Allah’ım bu nasıl gidiş!
Al bayrakla dalgalanıyor, bu toprakları sulayan kan, Doymuş toprağa neden akar peki bu taze kan, Be hay ahmak varlıklar, herkese yar olmuş bu vatan, Hepimizde doymayan bir mendebur var hep yırtınan, Al bayrak ağlıyor,gözlerinden akan bizim kurumuş kan! Ey millet!dur bak gör,anla ve ayır,yoksa heba olacak insan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Dökülüyor Bayraktan! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Dökülüyor Bayraktan! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygımlasınız