Canım sıkılıyor Bir avuç Yaşama sevincini de yitirdim Günler Geceler Hep aynı tedirginlikle geçiyor Benden sana hayır yok Bilesin
Ahmak ıslatan yağmurlar gibiyim Vurgun yemiş gece Can evimden Suya atılan taş gibi halka halka Kolum kanadı kırılmış Bir serçe Yaprağı kopan papatya Bir çocuğun elinde Ağlayan gelinciğim Bana dokunma!
Elim kolum bağlandı Dört duvar arasında Eylül’lün geçit törenini seyrediyorum Penceremden Bak işte geldi Ağrılarla ağıtlarla Kağıtlara sıymayan Bu son bahar Son sabahların sancısında yüreğim
Yaşama sevincimi kaybettim Ağlayan bulutlar gibi gözlerim Geceler sessiz karanlık puştluk doğuruyor Uzaklarda maviler kararıyor Gece sessiz sakin Bir tek bir tek Ağustos böceklerinin
Sesi geliyor Kolum kanadım kırık Bir dua gibi hayat Gelip geçiyor
Varla yok arasında umutsuz Uzun yolculuğum Umutsuzlarını dokuz eylül de bıraktım
Bir demet güneş saklıyorum İçimde zamandan kalma Son kırıntıları serçelere, bütün kuşlara attım Bu uzun sessizlikte Sabahı bekliyorum Uzaklarda fidanlar ateşe verildi İnsanlar insanlık ölüyor Ben kahroluyorum
Bir bardak suda boğuluyor düşlerim Bu gün İzmir gibiyim Yeniden doğmak istiyorum Anamdan Saati İncir zamanına kurdum..
...Ama umutsuzluk yok!.. ....her ateş kendi cürmü kadar yer yakar... Düştüğü yeri her doğan günü seviyorum.. Ülkem gibi anlatırlar Yaşlı meşe ağacı unutmuş bile olsa Bazı kelimeleri
SEVGİ insanlar enaz kendini sevdiği kadar ülkesini sevmeli...
09.09.1922 güzel İzmir ’ imizin kurtuluşu umutların yeniden palazlaması elbette güneşdoğacak en karanlık gecelerden sonra o gün nasıl söküp attıksa hain DÜŞMANI bu gün yine aynı kana sahibiz. Evelallah! Karanlıklar ebedi sürmez..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİDEN DOĞMAK İSTİYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİDEN DOĞMAK İSTİYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir demet güneş saklıyorum İçimde zamandan kalma Son kırıntıları serçelere, bütün kuşlara attım Bu uzun sessizlikte Sabahı bekliyorum Uzaklarda fidanlar ateşe verildi İnsanlar insanlık ölüyor Ben kahroluyorum çok anlamlı bir şiirdi.kutluyorum efendim.saygılar.
Bir bardak suda boğuluyor düşlerim Bu gün İzmir gibiyim Yeniden doğmak istiyorum Anamdan Saati İncir zamanına kurdum..
...Ama umutsuzluk yok!.. ....her ateş kendi cürmü kadar yer yakar... Düştüğü yeri her doğan günü seviyorum.. Ülkem gibi anlatırlar Yaşlı meşe ağacı unutmuş bile olsa Bazı kelimeleri...
Kutlarım güçlü kaleminizi Nurten Hanım.Gönül sesiniz daim olsun...Emeğinize, yüreğinize sağlık...
"Ahmak ıslatan yağmurlar gibiyim Vurgun yemiş gece Can evimden Suya atılan taş gibi halka halka Kolum kanadı kırılmış Bir serçe Yaprağı kopan papatya Bir çocuğun elinde Ağlayan gelinciğim Bana dokunma! "
Çok güzeldi Sizin gibi duyarlı evlatları olduğu için Atamız huzurla bakıyor yukarıdan bizlere ...
Paylaşmanız vesilesiyle şiirinizi okumak imkanım olduğu için mutluyum...
Konuyu işleme şekliniz ve tarzınız okumaya keyif katmış.
Güzel paylaşımınıza,edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler...
Tebriklerimle... Saygıyla...
NOT:: Bir şiir veya yazı okunur ve yazarı nezaketen tebrik edilir.
Bunun için her seferinde tekrar tekrar yazmaktan kurtulmak için kopyala-yapıştır yöntemi kullanılması nezaketsizlik değil, zaman kazanmak için baş vurulan bir yöntemdir...
Yazılara ve şiirlere YORUM YAPMAK detaylı bir çalışma olup konuya vakıf olmayı ve zaman ayırabilmeyi gerektirir.
Ben o birikime ve zamana malik olmadığım için, yorum yapamıyorum...
Siz saygıdeğer yazar dost; bu notumu Yorum yapmak değil, LÜTFEN bir TEBRİK ETME ve Teşekkür etme olarak kabul ediniz...
__İzmir'in kurtuluş günü kutlu olsun.. çok güzeldi okudum dizeler ,, evet umut varla yok arası temennimiz her dem var olması inşALLAH tebrikler ve sevgiler..
Merhaba değerli şair, değerli kalem Eser içiçerik, kurgu, hissediş yönüyle Anlam ve anlatımıyla, kurgusu ve örgüsüyle Şekil, biçim bakımından da güzel bir eser Bizde bu güzel eseri, yazan yüreği tebrik ediyor Kutluyor ve alkışlıyoruz,yalansız,riyasız Gönlün abat olsun ve de huzurla dolsun Kalemin hep yazsız,mürekkebi bitimsiz, yazdığı eserlerde benzersiz olsun.Bu değerli kalemi o Rahmet sahibi,sonsuzluğun sahibine emanet ediyor,sevgiyle kal, sağlıcakla kal diyorum
hazanın gizemli havasından olmalı ben de her sonbaharda böyle olurum... bin hüzün çöker suskun yüreğime,çareyi ıslanmakta bulurum... duygu yoğun şiiriniz de beni duygulandırdı desem... severek okuduğum müstesna dizelerdi...kutluyorum saygılar sunuyorum.
Bir demet güneş saklıyorum
İçimde zamandan kalma
Son kırıntıları serçelere, bütün kuşlara attım
Bu uzun sessizlikte
Sabahı bekliyorum
Uzaklarda fidanlar ateşe verildi
İnsanlar insanlık ölüyor
Ben kahroluyorum
çok anlamlı bir şiirdi.kutluyorum efendim.saygılar.