ellerin ellerindeyken ölsün istiyorum ellerin şimdi derin çizgiler bırakıyor alnında renksiz siyah ip ucu ucuna oturarak sayemde bütün çiçeklerin yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece gökyüzüne baktığım aynalardan nefret ettiğim kadar hiç doğmasaydım yaşamanın ölmekten güzel güzel güzel bir sonraki gün gelecek İçinde deniz toprak kum çırılçıplak ayaklar geçsin geçsin mavi denizlerin atlası sarı nergizleri küs geçirdik baharları yalınayak bayırlara ip ucu açık duran pencere tül perdelerde gün astık ay doğmuş gecenin karanlığında kirpiklerinin arasında toz toprak yaşamak yasak yasak kondurduğun kahkaha kırk kralla barışık us başımda nereden bileceksiniz en masum gecelerin kuytularında boğuluyor ateşe veriliyor yaşamlar filizleri kırılıyor budaklarından yaşken devriliyor ağaçlar kurban aşk otağında çağlayan ırmaklar kesiyorlar puşt baskınlar neden neden neden elimiz kolumuz bağlı eskisinden daha çok ağlamayı unuttuk ağlamak ateş ucuna kondurulmuş bir öpücük güneş yanığı tenin ellerin yalan yalanyalancı baharlara teslim memleketim
II
Bir kahve taşımı sabır ne çabuk eskiriyoruz ölüleri bile daha dün kıyıya vuran çocuğu bu gün dağlıcayı yarın kimi konuşuyor olacağız kim bilebilir poğaça üstüne çörek otu serper gibi serpiliyor ölüleri günlük bitiriyoruz ne çabuk öyle değil mi ?
Yurdumun dört köşesine düşüyor ortalık yangın yeri
pişkinlikten zar atılıyor ölüler üstüne bir dört iki sıfır atıyoruz sırf bu yüzden değil mi ölümlerin sebebi
bir dört iki sıfır fazlası göz çıkarmaz ölü toprağı serpilen millet daha ne bekliyorsunuz geceyi gece kahpe gece pusu gece puşt toptan yakın yıldızları olmadı olmadı mum ışığında mum dikin ay battığında ama sakın yüz mumluk elektrik yakmayın!
Sipcaplar türkü söylüyor inlerinde besili kargalar beslenmiş eşgare hâlâ kanlı elleri asker bebek katillerinin ellerini sıkarlar masa başında tutmaya devam eder pes doğrusu bu kadar pişkinlik
itirafları duydunuz mu ? sanki başkaları etmiş gibi anlatırlar yedikleri haltı milletin gözüne gözüne sokuyorlar tehditkar umurlarında değil ölenler ölenler onların çocukları değil
onlara bir dört iki sıfır gerek hayallerini gerçekleştirebilmeye hangi yolla olursa olsun geldi çoktan İtirafname amma velakin millet nerede kapısında yatıyorum sabahın akşam olmasın kör kurşunlar değmesin koç yiğitlere benim milletimin evlatlarına askerlerime ah! Gri bulutlar gidin peygamberimizi koruyan örümcekler aşkına Gidin gidin set çekin puşt baskınları önlerine koruyun artık dursun zulüm hayır yok arı beyinden yazık bir avuç bayram görmeden elli günde doksan yedi şehit !!
sorumlusu kim? yoklayın kendinizi özgürlük bu değil hayaldi gerçek oldu ne oldu alın teri gözyaşı çöpe döküldü bir dört iki sıfır adambaşı olsaydı bu işler başımıza gelmecekti demekki olmama ihtimalini gözden sildiler demekki biz ölmüşüz biz yokuz silahları ellerine verdiler önlerine sıra sıra dizdiler sattılar vatanı üç kuruşa şer......... PEKi: Fatma gülün suçu ne???
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAFNAME!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAFNAME!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir kahve taşımı sabır ne çabuk eskitiyoruz ölüleri bile daha dün kıyıya vuran çocuğu bu gün dağlıcayı yarın kimi konuşuyor olacağız kim bilebilir poğaça üstüne çörek otu serper gibi serpiliyor ölüleri günlük bitiriyoruz ne çabuk öyle değil mi ?
Hayaldi gerçek oldu! ülkemin yarı bağımlı bir sömürgeye dönmesi, yüreğine sağlık hocam, saygılar...
sorumlusu kim? yoklayın kendinizi özgürlük bu değil hayaldi gerçek oldu ne oldu alın teri gözyaşı çöpe döküldü bir dört iki sıfır adambaşı olsaydı bu işler başımıza gelmecekti demekki olmama ihtimalini gözden sildiler demekki biz ölmüşüz biz yokuz silahları ellerine verdiler önlerine sıra sıra dizdiler sattılar vatanı üç kuruşa şer......... PEKi: Fatma gülün suçu ne???
finaldeki benzetme çok yerindeydi, özgün dizelerin kalemini kutluyorum....
Anlatım güzeldi her şey gönlünüzce olsun Burada fatma gulu kaldırdılar gibi geliyor bana ifadeler verilen sözler yerli yerinde değil el el üstünde kimin eli diye bir oyun oynardım küçükken silahlar elleri elin üstünden kaldırdı metrelik bozuldu verilen sözleri ayak altına aldılar kutluyorum yüreğinizi selam ve sevgiler dost yureginize. Saygılarımla. Efendim..
sorumlusu kim? yoklayın kendinizi özgürlük bu değil hayaldi gerçek oldu ne oldu alın teri gözyaşı çöpe döküldü bir dört iki sıfır adambaşı olsaydı bu işler başımıza gelmecekti demekki olmama ihtimalini gözden sildiler demekki biz ölmüşüz biz yokuz silahları ellerine verdiler önlerine sıra sıra dizdiler sattılar vatanı üç kuruşa şer......... PEKi: Fatma gülün suçu ne???
Sipcaplar türkü söylüyor inlerinde besili kargalar beslenmiş eşgare hâlâ kanlı elleri asker bebek katillerinin ellerini sıkarlar masa başında tutmaya devam eder pes doğrusu bu kadar pişkinlik YÜREK SESİNİZ HİÇ SUSMASIN İNŞAALLAH
Suçu bu ülkede fakir olarak doğmak.... Hepimizce malum zengin olan, ensesi kalın olan herşeyden yırtıyor vatani görevden bile. Unuturuz... Unutmak Yaradanın acılara dayanabilmek için insana bahşettiği bir duygu keşke bu duygu vatani konularda devre dışı kalabilse... Unuttuklarımızın listesini yapsak burdan Çin'e yol olur. ama evlatlarını kara toprağın bağrına verenler son nefese kadar yanacak bu acıyla. 97 şehidi 1 Kasım.a kadar 400.e tamamlayacaklar Ve yüzleri kızarmadan şehitlerin kanından oy devşirmeye devam edecekler. Keşke teröristi kırmızı halıyla karşılayanları unutmasaydı bu halk Keşke.. keşke.
Allahtan rahmet diliyorum tüm şehitlerimize. kaleminize sağlık.
Zor günler yine milletimiz için çok daha birliğe beraberliğe ihtiyacımız var şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum duyarlı yüreğiniz dert görmesin tebrikler