Dört duvar, bir bardak çay, kalem, k/ağıt, mürekkep… Y/aralarım acıyor kapı açık, kimse yok Neden, nasıl, niçinler… Bir yığın bomboş sebep Aynı yerden vuruyor düşümden fırlayan ok Yelkovan koştursa da mazime mıhlı akrep Dört duvar, bir bardak çay, kalem, k/ağıt, mürekkep…
On sene, yüz yirmi ay; yaşım otuz, kırk, elli… Mağrur bir gülümseme ve ağlayan küçük kız Hep en başa dönüyor, başı dönüyor belli Kayıyor ellerime ansızın parlak yıldız Geçiyor aylar, yıllar hüzünle kelepçeli On sene, yüz yirmi ay; yaşım otuz, kırk, elli…
Üç kurşun, bir tek silah; korku, panik ve lanet… Biri hayal biri gam biri kara yalnızlık Titriyor parmaklarım vuruyorum nihayet Hayalî mahşerimde hem sanığım hem tanık Konuşsam duyulmuyor ellerimde üç ceset Üç kurşun, bir tek silah; korku, panik ve lanet…
İki bilet, tek kişi; Araf’ta kanlı yollar… Üşümüş soğuk bir ruh ve anlamsız bakışlar Cansız bir yığın insan; kafa, gövde ve kollar Yerleşince yüreğe gitmiyor kara kışlar Bu bir k/an davasıdır taşlanıyorum ey yâr İki bilet, tek kişi; Araf’ta kanlı yollar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurşun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurşun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Seda yine farkini ortaya koymussun kalemin kilictan keskin vesselam. siirini cok begendim derin bir huzun sarmisti dizeleri. gecikkmisligimi maruz gor bu aralar pek yokum sitede. Sevgilerile
kalemin kırılmasın şiir okuyalım...