Sonra zaman konuştu ve sen yine duymadın Duysaydın gelir miydin? Eskisi gibi, öyle… Bu bir kıvılcım mı nâr mı alev mi söyle… Göğsüne aşk indirdim yıldız mıydı? Saymadın… Ömür tükenir mi ki geçer mi hayat böyle Bu bir kıvılcım mı nâr mı alev mi söyle…
Sonra zaman ağladı saçıma yağmur yağdı Kirpiğimden süzüldü usul usul gözyaşı Bırakıp gitmek vardı sensiz toprağı, taşı Beni kördüğüm yapan an’a ördüğün ağdı Ağır geliyor gece çek üstümden, az taşı Bırakıp gitmek vardı sensiz toprağı, taşı…
Sonra zaman tükendi yoruldum, durdu c/anım Her şey ötekileşti gemiler, denizler, sen… Elindeki martıydım hiç uçamıyordum ben Bir yer vardı, aynıydı, kederliydi sol yanım Tutsak mıydı harap mı şu yorgun, gamlı beden Elindeki martıydım, hiç uçamıyordum ben
Sonra zaman kanadı al hüzünler yerleşti Bütün coğrafyaların utangaç yanağına Ben bir garip bülbüldüm konamadım bağına Harabe yüreğimde tüm acılar birleşti İhtilaldi gözlerin, yasaktım sokağına Ben bir garip bülbüldüm konamadım bağına
Ve sonra zaman öldü… Biz hep mazide kaldık Sesinin buğusuna adını yazmak vardı Hani sevgilim hani bu zaman bize dardı Öldü işte, öldürdük… Güzel günleri çaldık Gözlerinde kaybolmak efsunlu bir firardı Hani sevgilim hani… Bu zaman bize dardı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonra... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonra... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duru, içten, naif... Her eser, yazarından izler taşır mutlaka. Hele ki şiir, izdüşümüdür şairin... Yazdıkça büyüyen kavi bir kalem, güzel bir yüreksin sevgili Seda...
Üzmesinler seni hiç; üzülmeyesin.. Bir insanı sevmek için tanımış olmak gerekmiyor; kalpten kalbe varsa akış, ruhlar denkse birbirine seviyorsun işte görmeden de..
Varsın tutuşsun dizeler; yangın yananındır elbet. Yeter ki sen kal dimdik ayakta...
Her eser, yazarından izler taşır mutlaka. Hele ki şiir, izdüşümüdür şairin... Yazdıkça büyüyen kavi bir kalem, güzel bir yüreksin sevgili Seda...
Var olasın; eksilmeyesin hiç...