Okuduğunuz şiir 8.6.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Mavi Yalnızlık
Kurgusuzca yaşarken sayfalarında buldum Kendimi, seni, aşk’ı… Durmadan yazıyordun Gözlerinin şavkına tutununca kayboldum Sonra gördüm kalbine maziyi kazıyordun Ne çok kan akıyordu , ben ne çok ağlıyordum Sen kazdıkça yarana sevdamı bağlıyordum
Vedasızca gittiler şehrimden güvercinler Kanatlarına asıp kalbimi, diyecektim: “ Ey mavi yalnızlığım, ey onlar, yüzler, binler… Kuş oldum, yağmur oldum; kederi göğe ektim Şimdi her gözyaşınız ruhuma ihanettir Ve her kanat çırpışı yüreğimde cinnettir”
Diyemedim, yutkundum… Susuzdum, kurumuştum Ve adım sonbahardı, hislerim kuru yaprak… Baktım, ellerim mosmor… sanırım çürümüştüm Aynaya koştum birden her şey hayal sanarak Bir “ben” vardı içimde ne çok benden uzaktı… Bir “sen” vardı içimde benliğime tuzaktı
Biz hep siyahbeyazdık umutlar koyu gri Sancılı düş ertesi güneşsizdi kainat Çalınan renklerimiz asla gelmedi geri Biz hep şimşek çaktırdık gökkuşağına inat Kapatırken defteri aşk’ı harabe bildim Mavi yalnızlığımı gözyaşlarımla sildim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir “ben” vardı içimde ne çok benden uzaktı… Bir “sen” vardı içimde benliğime tuzaktı -------------------------------------- Benliğini yitirmeli, kendini kaybetmemeli insân.. Zîrâ kendini kaybeden insân, neyi kazanabilir ki..! -------------------------------------- Kaleminize ve kelâmınıza inşirâh..
Kurgusuz ama korkusuz bir aşk. Satır aralarında ve her satır başında ve kimi zaman da her sokak ortasında, durmadan yazılan ve ömrümüze savrulan turnalar. Ağlamak ve yaralarımıza sevda bağlamak. Tüm güvercinler gitti ve bütün mevsimler göç etti gözlerimizden / gökyüzüne yağmur ekmek ve beklemek sonbaharı. Ellerimiz çürüdü, yüzümüz çürüdü ve kalbimiz hala kırmızı. Aynalar yalan, aynalar hep talan Içimize uzak olan her benliğe, bütün hiçliklere rağmen sevmek ne güzeldir.
Gökkuşağına ve toprak kokusuna ve mavi gözyaşlarının bütün kederine inat asla solmayacak renkler.
Ben bilmem dizenelere duyguları hecelemeyi, bölerek anlatmak ne kadar incedir.
Gri bir şehirdir gülüşün, mevsimini unutur güneş ve parmak uçlarından süzülür saçların, içimi titreterek gölgesinden korkar çocukluğum, avuçlarımda kokun ve usulca takvimlerden süzülür zaman, adın göğsümde hep, cennet.
"Vedasızca gittiler şehrimden güvercinler Kanatlarına asıp kalbimi, diyecektim: “ Ey mavi yalnızlığım, ey onlar, yüzler, binler… Kuş oldum, yağmur oldum; kederi göğe ektim Şimdi her gözyaşınız ruhuma ihanettir Ve her kanat çırpışı yüreğimde cinnettir”" tebrikler çok güzeldi, şiir dilinin samimiyeti inandırıcıydı; kutluyorum sevgilerimle...
Bir “sen” vardı içimde benliğime tuzaktı
--------------------------------------
Benliğini yitirmeli, kendini kaybetmemeli insân..
Zîrâ kendini kaybeden insân, neyi kazanabilir ki..!
--------------------------------------
Kaleminize ve kelâmınıza inşirâh..