düşer gibi yer yüzünü sevdim ben toprağını sevdim dizlerimi çöktüğümde kırdığımda zincilerimi sen vardın gözlerimde bomboştu kaderim, kederliydim ellerimde ben seni sevdiğimde nefessizdi ciğerlerim bir başkaydı her şey, sessizlikti adeta yokluğuna kurmuştum ben tüm saatlerimi varlığına açmıştım şu arsız ellerimi duasıydın kalbimin, sesiydin yürğimin oysa ben severken seni, hiç görmedin ki..
———>
kuşlar gibi gökyüzüydü sevdiğim bir buluttum zamanzaman, gözlerimdi belki damla damla yağandı içime, su gibiydi karlı bir geceydin bazen ay ışığında saklı bir memlekettin gönlüme, hasret dolu gurbet kokulu bir ahenkti içime çektiğim gizli bir sevdaydı hiç bilmediğin duman duman çektiğim şu sigaramla hiç çıkamadığın bir yolculuktu şu kalbim geçip giden amansız saatler gibi sen beni hiç görmedin ki ben severken seni, hiç bilmedin ki..
<———
gizli bir oktu bakışlarım karşıdan sisli bir aşktı haykırışlarım uzaktan bir tebessümdü şu kırılgan umutlarımda yemediğim içmediğim ve sevmediğim her şeyde bir sen yoktun içinde, bir de benliğim yerli yersiz düşler kayıp, ben sahipsiz ben kaygısız, ben gizlice, sessizce uzaktan ama çok uzaktan, saklıca öylece sevdim seni, sen hiç bilmedin ki..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Hiç Bilmedin Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Hiç Bilmedin Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.