elimi, kolumu, bedenimi aklımı, fikrimi, düşlerimi, ya da umutlarımdan tut unuttuklarıma kadar her yanımı, sen yormuştun benim ama ne olur sen, dokunma gönlüme yorma! çünkü dinlenerek geçmeyen tek yerdir orası..
zamanla bitmeyen özlemi kahrıma dokunmayan hasretini içimde dinmeyen gözlerimi sen hiç bilmesen de olur içime dokunma yeter okşadıkça ağlıyor çünkü..
gökyüzüyle sırdaş yağmuru cevaplı cevapsız sorgusuyla aklıma sığmayan durgunluğu şöyle denize benzetme ne olur ucu bucağı yoktur onun sen olmazsan boğulurum..
dikenlerine aldanma güllerin onlar acıttığı kadar güzeldir yaprakları yeşildir belki barışık sanma hepsini kalırlarsa bir gün susuz benim sevdam değildir bu basit değildir böyle değildir öyle ucuz..
dokunma gönlüme her şeyimi yak yık ama vurma şu deli yüreğime içinde sen varsın yapamam! yorma, öldüremem kendimi sorma, söyleyemem kalbimi her şey biter, gelir ama dönülmeyen bir yoldur benimkisi..
ah! bu gönlüm kanarsa eğer dindiremem yanarsa canım söndüremem düşerse ayağa kaldıramam ahh! şu deli gönlüm düşerken öyle sana, deşme severken seni böyle, gitme bil ki sevdiğim bitersen eğer bir gün kapanmaz bir yaradır bu hadi yak, yık şehrimi, olsun varsın bu kent paramparça olsun varsın cehennem dolsun hepsi ne olur sen, dokunma gönlüme içinde sen varsın dayanamam yoksan eğer sen katran karası çünkü zamanla ölmeyen tek yerdir orası..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Yer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Yer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım
harika bir eser