uğruna cenneti silsem de gözlerimde o gelmediği zaman neyime yarar.
bu sadece, gitme özürlü bir aşk. kalmakla gitmek arasında yaşanan bir hayat nefes aldığı her an’a, aşina kalan bir güç ve uğrunda vazgeçilen amansız yıllar, yanımda olmayınca neyime yarar?
bir can havli ile dönülen, acil çıkışlar bir inat uğruna gittiğim, kırılgan yollar ve her gün içimde doğan, yokluğunun sesi ödenmemiş bedeller ve beklentileri sen hiç yolda giderken, buldun mu kendini?
gözleri değil közleriymiş umutlar yakından dolanan sahte bakışlar yalandan yalana yağan ıslak bulutlar görmemiştim ben gitme özürlüydü bu aşk.
çok şeydi verdiklerim uğruna belki bir dünyaydı kaybettiklerim onca değer di belki vazgeçtiklerim bir sigrayla uçan mutluluklardı hepsi bir sigara da sen yak şimdi bilmeyen bilmediği zaman neye yarar?
yanımda olup da tutmayanlar bakıp da görmeyen, gelmeyen umutlar kalma özürlüydü, asrın gölgesinde dokunsa da kahrıma, neyime yarar söylesene, kimeydi bu zarar.
nehir miydi denizlere, sürgün olan martımıydı vurulan, yunuslarla kaybolan bir imbat öfkesiyle kıta kıta dolaşan bir göçmen olsaydım keşke gökyüzünde kalmışım dizlerinde neyime yarar.
zararıdır gönlüme kalan sevdası bomboş beklenen şu saklı baharı içimde ettiğim yağmur duası biçilen değerle, ölümsüz aşktı ama hep ağlarmış seven bağlamaya teli yürekten çalarmış kerem aslı için dağları yarmış cenneti dilerken cenneti silmişim sen yoksan içinde, neyime yarar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyime Yarar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyime Yarar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde hüzün yağmurları var sağnak sağnak
hüzün şiirlere yakışıyorda ablam sakın yüreğine yakışmasın olurmu