aşka sadece özlemserbestmiş yaşamak ise cennet, sonrası da kinle nefretmiş güzel, güzel olduğu kadar da, acı bırakırmış suretinde enine boyuna bedeniyle bakışırken ruhlar sevişirmiş gözlerinde güzel gördüğü her şeyle oysa aşk, dudaktan değil, gönlünden öpebilmekmiş
kimi dumanından çekiyor yüklerini kimi de son sigarasında saklıyor dertlerini hep ayrılık, hep hüzün, hep benzeri yollar hepsi dün sımsıkı sarılanlar şimdi hep ayrı kollar sollaya sollaya giden amansız aşıklar soru ve cevaplarıyla hepsi, gidenleriyle yeri geldiğinde ellerinden öpebilmekmiş aşk.
seviyorum denizlerin mavisini belki de özgürlüktü adı ondan aşinayım yarışındayım mutluluğun, sıfatımda mutluluğum hastayım doğasına yeşil bahçelerine her şey olduğu gibi, ham, işlenmemiş ayrılığa işte böyledir aşk, değiştiremeyeceğin bir şeyi asla değiştirememek gibi aşk, olduğu gibi birini kabullenmek değil mi?
ölmek, naçizane bir fikirdi benim için sen ölmeyi boş ver de, yaşamaktan bahset sevgin için o kolay elbet, hepimiz gireceğiz o kara toprağa aldığımız o her nefesin kıymeti bilmek gerekmez mi? yaşanılacak onca güzellikler varken aşkla seven içindeki tüm kötülükleri terk etmez mi?
bir cümlen olur bazen, alıp götürür her şeyi bazen de bir bakış atarsın uzaktan uzağa aşkınla kalırsın bazen yüreğinin sisli yalnızlığında uzun uzun tarifler gelir bir anda aklına oysa çok uzun sözlere gerek yok mutluluk için çok uzun yollar gerekli değil sevebilmek için küçük bir söz bile bazen, uzun bir bakıştan daha değerlidir.
çarpıcı aşkların bedeli hep hasrettir hep yalandır ve hep geride bir yerde sessizliktir ebedi olan gönülden sevebilmek değilmidir? seveceksen eğer beni böyle sev aşk! dudaktan değil, yürekten öpebilmektir. önemli olan ağlarken de sevebilmektir..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beni Böyle Sev şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beni Böyle Sev şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çarpıcı aşkların bedeli hep hasrettir hep yalandır ve hep geride bir yerde sessizliktir ebedi olan gönülden sevebilmek değilmidir? seveceksen eğer beni böyle sev aşk! dudaktan değil, yürekten öpebilmektir. önemli olan ağlarken de sevebilmektir..
Günaydın, yüreğine sağlık, başarı ve güzel günler dileğimle, saygı ve selamlar...
ölmek, naçizane bir fikirdi benim için sen ölmeyi boş ver de, yaşamaktan bahset sevgin için o kolay elbet, hepimiz gireceğiz o kara toprağa aldığımız o her nefesin kıymeti bilmek gerekmez mi? yaşanılacak onca güzellikler varken aşkla seven içindeki tüm kötülükleri terk etmez mi?
Keşke her yürek anlayabilse bu duyguları yüreğinize usta kaleminize sağlık tebrik ediyorum başarılarınız daim olsun saygımla.
seviyorum denizlerin mavisini belki de özgürlüktü adı ondan aşinayım yarışındayım mutluluğun, sıfatımda mutluluğum hastayım doğasına yeşil bahçelerine her şey olduğu gibi, ham, işlenmemiş ayrılığa işte böyledir aşk, değiştiremeyeceğin bir şeyi asla değiştirememek gibi aşk, olduğu gibi birini kabullenmek değil mi?