(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKACAĞIM DİKTİKLERİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKACAĞIM DİKTİKLERİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Terzi kendi söküğünü dikemezmiş deyimi çağrışım yaptı bende nedense:) ve ne iyi terziler bilirim defalarca söker söker dikerler eserlerini...Bir sanat eseri kolay kazanılmıyor...Şiire giydirilen terzi evi çok hoş ve muhteşem güzel geldi bana.Yüreğiniz var oldukça ne dikişlere imza atarsınız daha hocam.Diliyorum hep yazın...
Afet hocam kutluyorum her parmagında farklı marifetler taşıyabilmek her kula nasip olmuyor heceyi kaleminizde sevdim serbeste anlatım kurgu mükemmel ögrendik ki hocamda terzilikte var Maşallah Allah nazarlardan saklasın selam ve dualarla sayğılar
Icı bos mıntanlara en nihayetinde bulunur bir uygun beden bir insan insallah Afet Ablam. Manaca tesbih sanatiyla guzel bir serbetti ablam. Usta kaleme hece gibi serbest de yakisiyor. Gonderiye eyvallah diyerek selam ve sevgilerimi sunuyorum Ablam.
sanırım ki sadece sizden değil bir hececiden okuduğum en iyi serbest şiirlerden biriydi. bir sohbet esnasında ustam Bahaeddin Karakoç'tan "hece-serbest diye bir şey yoktur şiir şiirdir" dediğini duymuş biri olarak öyle bakmalı derim de lâkin sürekli hece yazmak ister istemez belki biraz alışkanlık yapıyor diyebilirim yine de bu ayrımı imlerken.
hiç şüphesiz ki bir şiiri değerli kılan vetilen emek ve titizlik olsa kullanılan dil kadar, oluşturduğu tâli menfezler kadar.
şiirde kullanılan basit gibi görünen ama her okura farklı değebilecek metafor yaratmak içine gizem bulamak asıl maharetidir şiirdeki dem izlerinin. kumaştan teyelden yola çıkarak çeşitli tahliller yaptırabilmesi gibi örneğin... " boş cep" " kutumuş askı" ve özellikle " düzgün kalıp/iyi örnek/ /kötü sonuç/" imlemesi hârika idi. ve elbette iyi şiirlerin bir nişânesi olan- olması gereken-finâl...
bence çok iyiydi hem tüm şiiri kucakladı hem de başlığı öptü.
Dikdikleriyle. dilekler, hüzünler, sitemler ancak böyle güzel anlatılır. Şiirin her dalında, daldan dala konan, şakıyan saka kuşu misali hemşehrim... Sana selam olsun...
Ve _________________________________şiir konuşur bazı zamanlar_______________Ölür şairin ardında kalanlar.... Şimdi yakma zamanı şimdi yakılanların külleri ölü şairini diriltir ki________________konuş şair konuş şiir okuyana...
Kaç insan doğurduk hayata kaç insan bulduk hayatta kaçına insan kaçına iman
kaç insan diye çıktık yola kaçında sevgi merhamet kaçında vicdan adalet
dön geri artık_________________________________İnsan ölü bir ruhu giymiş ölümlü insan...
Serbest şiir sizi daha iyi anlatır, siz daha iyi anlatırsınız anlamak isteyenler...
Saygı ve sevgilerimle..