(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR SEN VARSIN YALNIZLIĞIMI ISITACAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR SEN VARSIN YALNIZLIĞIMI ISITACAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir final çünkü uzun şiirlerde birden son satırda başka şeylerden söz edemezsiniz.. Şiir bu anlamda kendisini besleyerek gelmiş...Kimi zaman karamsar kimi zaman karanlık kimi zamanda şiirde anlatıldıgı gibi yalnız.. o sertliği finalde yumuşatmış yalnızlık devam etmiş ama anlatım güzel bir anlam kazanmış kutlarım sevgili hocam yürekten gelen derin bir ses tebrikler
Yalnızlığımın ortasında suskunluğum/ Suskunluğumun ortasında yalnızlığım... Tebrik ediyorum hemşerim yüreğinize sağlık enfes bir şiirdi. Selam ve saygılarımla
Tam tadına vardım derken...., şiir bitiveriyor.. İçimden şair'e bağırarak ""şunu biraz daha uzatıversen nolur"" demek geliyor.. Üstat., Haz aldığım, keyf duyduğum tarzda ki bu şiirniz için, sizi gönülden tebrik ediyorum.. __________ Selamlar saygılar..
Önce düşlerim tutuşur gözlerimde Bir deli rüzgâr vurur küllenmiş hayallerimi, Arkada düş kırıklığı... Düşlerim yoksa umutlarım da olmaz! Umutları olmayanlar düş göremez... Ve ölür yürekler düşleri yoksa...
Umudun kalmadı sürtük yüreğim...
Ey! Somurtkan, hassas ve yoksul yüreğim... Ey cühelâ yüreğim! Bir şiir yazmışlığın bile yokken Sen nereden bilebilirsin yalnızlığın üşüdüğünü.. Yanlızlığı yüreğinde hissedenler üşüyenleri anlayabilirler.Müzikle de ayrı bir güzeldi efendim.saygılar...
Yine nefis bir özgün şiir,değerli dostumdan...Harikasınız.. Bu şiiri,sayfaya girdikten sonra kaçıncı kez okudum,sayısını unuttum inanın...Her seferinde,bir başka bölümü beni içine aldı sanki...fondaki müzik,şiire çok yakışmış. Samimi duygularla söylüyorum,bu şiir,"Günün şiiri" olmalıydı. Kutluyorum engin yüreğinizi,şiire verdiğiniz emeği ve bize gerçek şiir okuma zevki veren çalışmanızı....sevgiyle...saygıyla...selamlarımla...
Niyetlerimiz hep ardımızda, düşler soluklaşan karelere benzer hani toz kokan siyah beyaz fotoğraflar gibi. umutlar yitik, kim bilir hangi hevesin enkazı altında kaldılar, ses veren yok, sesimizi duyan yok...
Kalbim titredi son dizelere vardığımda, şiirlerinin en güzel yanı Kemal abi, herkes kendinden birşeyler bulabilir! Harika bir şiir.. Çokça tebriklerimle
*yalnızlık asi ruhlara armağandır hayattan* E.D
Saygılarımla
eysandeniz tarafından 7/23/2015 9:19:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sana yemin ediyorum, yanlış anlamışsındır onu... Ben gezi olaylarındaki aşırılıklar için mögürderken bana, baba ne yapsınlar, aldıkları emire uymakla yükümlüler, kızacaksan tepelerindekilere, hatta en tepedekilere kız...diyordu...PARKA su götürdü diye AKİD gazetesi ikide bir onu hedef gösteriyor, oysa orada yaptığı konuşmada aynen şunu söylemişti: "sizlerde, onlarda bu milletin evlatlarınız...sakın şiddet yapmayın..." hatta bunu facebookta da paylaşmıştı... velhasılı kelam, polisleri sever o... havalı da değildir ama kaçak oynuyor mecburi, ne yapsın adamı tutsalar paralayacaklar...ah...ah... bizim gençliğimizde olacaktı ki, 24 saatin yirmidördüne birden ayrı ayrı kızlara randevu vermez miydim... bu salak da bir kıza aşık olup onun kuyruğundan ayrılmıyor... ama seni sevmiyor olabilir bak...ona bir şey diyemem... yok, yok, seviyordur valla... selam ve sevgiyle...
Sen beğendiysen fena olmamış demektir... o birileri beğenmiyor şiirlerimi maalesef... tenezzül edip yazdığımız sözlerden bile yararlanmıyor şarkı sözlerinde... o konuda küsüm kendilerine...:) Beğenin için teşekkürler...
Şiir bu anlamda kendisini besleyerek gelmiş...Kimi zaman karamsar kimi zaman karanlık kimi zamanda şiirde anlatıldıgı gibi yalnız..
o sertliği finalde yumuşatmış yalnızlık devam etmiş ama anlatım güzel bir anlam kazanmış
kutlarım sevgili hocam yürekten gelen derin bir ses tebrikler