Sevdim! Sevdim ama sevilmedim! ……………………………………………………………Sahra Değer verdim kıymeti bilinmedi Çok sabrettim belki bir gün anlarsın diye hislerimi Artık azat ettim seni çık git yüreğimden ve hayatımdan
Bir tek göz yaşlarına kıyamazdım………………………………….…………........Mustafa Olması gereken buydu ama yanlış anladın Hiçbir zaman sebebini bilmeyecek olsan da Elbet bir gün anlarsın diye teselli buldum Ayrılmalıydık…
Olur ya bir gün dinlersen şarkımızı………………………………………………...Sahra “Biri vardı, bizim şarkımızda” dersin. Seni bilmem ama ben ne zaman dinlesem o şarkıyı Buruk bir acı ve iki damla gözyaşı akıyor gözlerimden…
Yeni bulmuştuk bir birimizi yaşamalıydık biz zor olanı ………………................Mustafa Sadece bilmeni isterim ben de sevdim seni Gözyaşların yüreğimi yakan bir asit gibiydi Eritip bitirdi içten içe…
Geriye baktığımda anlamsız acı dolu hayat çıkar karşıma…………….............Sahra Geçmişin izlerini silemeyiz belki ama Geleceğimizi değiştirebilmek kendi ellerimizde Gökyüzünde uçuşan kuşlar kelebekler gibi…
Geçti artık ne ben eskisi gibiyim ne de sen olabilirsin……………………….......Mustafa Geçmişe dair ne varsa alıp gitti fırtınalar Bundan böyle yokum tam ortasındaydım boşluğun Senin sebepsiz yere gittiğin gün bende bittim…
Yüreğimiz özgürce kendinden emin bir şekilde……………………...........…….Sahra Konacağı en güvenli yeri bulacaktır Elbet bizlerde hak ettiğimiz değeri sevgiyi Mutluluğu zamanı gelince yaşayacağız…
Yaşananlar yaşanmayacağı kadar yaşandı………………………………....…..Mustafa Olması gereken de belki buydu Ve inan sevgili ancak şimdi yazıyorum bunları Bundan böyle yeni bir ben var Kesinlikle geriye dönmeyecek bir ben İnşallah sen mutlu olursun…
Aslında kim dört dörtlüktür bir gün anlarsın……………………………….........Sahra Senin, benim, herkesin vardır elbet içinde kopan fırtınalar O nedenle değil midir ki eksiklerimizi tamamlamak Bir nevi kendimizi teselli etmek hayata sıkı sıkı bağlanmak…
Unuttum her şeyi geçmişimde yok artık………………………………….......…Mustafa Arkama bakmadan çekip gideceğim bu şehirden Ne geldiğim yere tekrar döneceğim Ne de gideceğim yeri bileceğim İçimdeki ateşi söndürecek, fırtınaları dindirecek Bilinmeyen adreslere gittiğimde Nedenini bir gün sende anlarsın…
Şiir : Sahra VURGUN & Mustafa KARAAHMETOĞLU Seslendirme : Gülşah GAYRET & Mustafa KARAAHMETOĞLU
06.07.2015
Yüreği güzel her iki dosta gönül dolusu teşekkür ederim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün Anlarsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün Anlarsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YUREGINE EMEGINE SAGLIK HARIKA BISEY OLMUS IKI SIIRIN BIRLESMESI AYRICA GULSAH ARKADASIMIZINDA NEFESINE SESINE SAGLIK IKI YIEGIN BIRLERIMIYLE COK GUZEL OLMUS TSKELRR SUPRUZ OLDU BANA MU TSKE DERIM MUSTAFA DOSTUM ARKADASIM MUSTAFA BEYE VE GULSAH ARKADASIMA SAYGILARIMLA SELAMLARIM IKI YUREGI SEAM DUA ILE KALIN
Sevgili dost ben teşekkür ederim... Beğenmene sevindim... Zira izinsiz almıştım... Gülşah'ın emeğine nefesine sağlık... kendisine çok teşekkür ederim... Her ikinize de selam, sevgi ve saygımla...
Sevgili dost ben teşekkür ederim... Beğenmene sevindim... Zira izinsiz almıştım... Gülşah'ın emeğine nefesine sağlık... kendisine çok teşekkür ederim... Her ikinize de selam, sevgi ve saygımla...