Her sabah pencereme konan beyaz güvercin seni hatırlatırdı Bu sabah fazla kalmadı havalandı birden bire Sen kanatlarına dokunmaya kıyamadığım Sınırsız hayal dünyamın beyaz güvercini Sen masmavi, uçsuz bucaksız umutlarımın hayal tomurcuğu Gitme sakın kal benimle…
Akşam olup, güneş kaybolunca dağların ardından sessizce Kaldıramam zifiri karanlıkları tek başıma Bırakma beni karanlıklara gitme hiç! Bakamam coşkuyla sensiz Gözlerimi dikemem gökteki ay’a yıldızlara…
Kal benimle gitme ne olur Gidersen yıkılır sensiz bu şehir Yalnızlığımı vurur yüzüme Susar gökyüzü, Güneş gündüze Ay gecelere küser Yıldızlar kayar bir bir Sevda tomurcuğu hapseder kendisini kozasına Umutlarım karalar bağlar sensiz Gitme sakın kal benimle…
Kal benimle gitme ne olur Sokul sol yanıma sol yarımı yarım bırakma Güneş bir başka doğsun her sabah Gözlerimi sende açayım Sıcaklığınla derin uykulardan uyanayım Sen yanımda, canımda kanımda ol Gitme sakın kal benimle…
Sakın! Sakın vedayı aklına getirme Bırakma tut ellerimi vedalaşmak yok! Alışkanlık yapar ayrılıklar, hem vedaların da sonu da yok Her zaman ayrılıklar kavuşmalara gebedir Takma peşine zamansız ayrılıkları Gitme sakın kal benimle…
//Suskunluklarımı anlatamam öznesiz yüklemsiz cümlelerimle, sensiz hayatta sığamam hiçbir yere! Gitme sakın kal benimle…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sakın Gitme Kal Benimle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sakın Gitme Kal Benimle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offf.., 41 kere maşallah, Okurken bitmesin dedim..., ama bitti. Doyumsuz güzellikte, sevdiğim tarzda harika bir serbest eser. Ve ben bu şahane eserin mimarını, gönülden tebrik ediyorum.