Kalbime tutunamadın diye düşündüm İçimden canlar dökülürcesine çaresiz hissettim. Sıcak ten arayan mazlum ve ötelenmiş kalbim Hasret girdabına düştü, içinden çıkamam Dönerim etrafımda bakamam yüzüne kimselerin Görmeyeli hayli zaman oldu sayamadım Tavan yapan özlemler içimde çınlar Yürek duvarlarımda yankılanır Dön artık bu ayrılığa dayanamam… ** İçimi oylum oylum oyan yüreğimdeki yar Hasretine nazdan köprüler kurma Avaz avaz çığlıklarıma yükledim zamanın boşluğunu Ben yolumu şaşırdım yokluğunda! Sen, sana kur Kaderime denk gelen Beni benden, Canı candan ayıran Yarı yardan şaşırtan o kör ve vicdansız şaşkın pusulayı! ** Ne yapsam boş veremedim Her zamanki gibi Şavkı tenime vurmuş, Zihnimdeki fal kurbanı papatya kopuşları! Seviyor, sevmiyor Özlüyor, özlemiyor Sabır kalmadı yeter! Sonunda kanatlandı mahcup sevdam Namlusundan fırlamış mermi gibi yüreğimden Koşarak gitti sanki sevdanın canı, İnsafsızca dal koparan ruhumdan Ve bir canımdan bir can ayrıldı Sanki aşkla girdiği yorgun kolumdan Sevdam çıkmaza girdi, ikiye ayrılan kader yolumdan! ** Meçhule gebe mi hasretimiz Söylesene ey zalim yar! Yıllardır tutunamadığım Sevda dalından düşme korkusu yaşarken, Sahi neredeydi kalp gözümün yar diyen işareti? Neredeydi, bizi kavuşmaktan alıkoyan O şanssızlık ve kibirlilik melaneti? Düşündüm de bulamadım yar; Çıkamadım kördüğümün zalim çıkmazından... ** Tutundukça sarsıldım, Sevdayı ayakta tutan ağaçların çatlamış dallarından Çare ne ki yar? Söyle! Söyle kim, neden alıkoydu bu karanlığın çıkmazından? Nedir kurtuluş? Bu eski ve belli ki artık paslanmış prangadan? İçim burkularak düşündüm bunları yar Söyle yar; Yürek kendi derdinde... Sevda derinlerde... Kim bilir hangi yürekler atıyor, Bir birinden habersiz, söyle nerelerde? Yoksun işte; Hem kör bir gecenin yüzünü göstermeyen pervasız ve zalim karanlığında Yoksun; Hem de apaçık kendini kaybetmiş bir an’ın mendil sallayan uzaklığında İçimde çınlayan yıldız gibi olsada hasretin! Yoksun işte…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 14.12.2019
* İçimde çınlayan yıldız gibi hasretin!.. başlıklı yazıdan esinlenilmiştir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSUN İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSUN İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.