İçinde sen olmayan umutlarımı Yele verdim Hayallerimden de vazgeçtim Tek gerçeğimsin Kilit vurdum Rüyalarıma açılan tüm kapılara Destursuz kimse açamayacak Bu yürek Beklemekten yosun bağlasa da Başkaları Uykularımı bölemeyecek Giremeyecekler sana ait dünyama Senin ekseninde dönerken Beklerim uykularımda Belki düşlerime gelirsin diye Ama sende yoktun... * Sabredemedim Sabrın sonu selamet olmuyormuş Öğrendim beklerken Dayanamadım geldim kapına Nuh nebiden kalma Vurdum tokmağına Ses veren yok içeriden İttirdim ahşap kapıyı Sessizliği Küflü menteşelerden çıkan Gıcırtılar bozdu Uzattım başımı Kapı aralığından Aradı gözlerim seni Her yeri toz kaplamış Her yer örümcek ağı Geldim kapına tıkladım Ama yoktun... * Daldım derin hayallere Gittim çok gerilere Her zamanki gibi Hoş geldin demeni bekledim Oysa Sessizlik hakimdi etrafa Hafızamı zorladım Neydik biz? Sen ben Ben sen yoktu Bizdik Sende sen Bende ben olup Yalnız kalmayacaktık Sen bende Ben sende olacaktık Bir umut diyerek Son kez vurdum kapı tokmağına Ama yoktun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKTUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKTUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.