alik ]Soru sorma bana arkadaş! Sevemez her yürek benim gibi, Sevdamın değerini kimseler bilmez. Dinmez gözyaşlarım sevda uğruna, Yürek acılarım gitmez kapımdan. Ben seni böyle, Gözlerim yaşlı nemli nemli sevdim arkadaş…
Karanlık gecelerime güneş gibi doğsan da, Şafakla yeni gün Sensizliğn başlangıcı olur Sevinçlerim hüzne Baharlarım döner hazana Artar sana olan özlemlerim an be an Ben seni böyle, Özlemle bekleyerek sevdim arkadaş… Baharda kelebeklerin çiçeklere
Çatlayan dudakların suya Toprakların yağmura hasreti gibi Ben seni böyle, Hasretle bekleyerek sevdim arkadaş…
Yusufun dipsiz kör kuyularda, Züleyha aşkı ile yanıp tutuştuğu… Ferhatın Şirin uğruna dağları deldiği gibi, Ben seni böyle Büyük aşk ile Karşılıksız sevdim arkadaş…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM ARKADAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM ARKADAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yusufun dipsiz kör kuyularda, Züleyha aşkı ile yanıp tutuştuğu… Ferhatın Şirin uğruna dağları deldiği gibi, Ben seni böyle Büyük aşk ile Karşılıksız sevdim arkadaş…
Güzel bir şiirdi beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...
Yusufun dipsiz kör kuyularda,
Züleyha aşkı ile yanıp tutuştuğu…
Ferhatın Şirin uğruna dağları deldiği gibi,
Ben seni böyle
Büyük aşk ile
Karşılıksız sevdim arkadaş…
Güzel bir şiirdi beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice güzel şiirlere...